Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha blarp en dylanpilot, dank voor de geestelijke steun. @Blarp, ik had bijna van Grutte zijn Givi DT scherm overgenomen, dus we zitten wel in hetzelfde kamp - van de vliegende schuurdeuren. ;)
-Peter
 
Maar hoe zit het rempotje dan vast?

heb overigens nog niet gekeken hoe alles vastzit, weet wel dat de stepjes ongelofelijk vast zitten, weet niet welke jandoedel het vast heeft gezet, maar waarschijnlijk met een luchttol en superlijm :(

Rempotje zit op een plat plaatje dat normaal tussen frame en voetsteun geklemd zit, is nu gewoon vastgeschroefd in zijn eigen gaten en op dezelfde plek. Voetsteunen zitten inderdaad erg vast maar met goed gereedschap en wat extra kracht (pijpje op de inbus) en beleid! gaat het gewoon los.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even zwaar off-topic.
Ik heb een prangende vraag over weg-belijning: (wat ik zoal gedurende mijn ww-rit tegenkom)

Duidelijk is:

Onderbroken streep: Traag blik inhalen
Ononderbroken streep: Nabijheid van agent observeren, bij afwezigheid traag blik inhalen

..maar ik zie ook strepen die weliswaar onderbroken zijn, maar de onderbrekingen zijn korter dan de strepen zelf. (ik bedoel niet de afwaterings geultjes die je wel eens bij dubbele doorgetrokken strepen ziet)

Hoezeer moet ik bij deze bestreping op de aanwezigheid der Hermandad letten?

Vragen..vragen.. bij voorbaat dank!
 
Ik ga even zwaar off-topic.
Ik heb een prangende vraag over weg-belijning: (wat ik zoal gedurende mijn ww-rit tegenkom)

Duidelijk is:

Onderbroken streep: Traag blik inhalen
Ononderbroken streep: Nabijheid van agent observeren, bij afwezigheid traag blik inhalen

..maar ik zie ook strepen die weliswaar onderbroken zijn, maar de onderbrekingen zijn korter dan de strepen zelf. (ik bedoel niet de afwaterings geultjes die je wel eens bij dubbele doorgetrokken strepen ziet)

Hoezeer moet ik bij deze bestreping op de aanwezigheid der Hermandad letten?

Vragen..vragen.. bij voorbaat dank!

Ter hoogte van uitritjes en zijwegen zitten vaak ook een stukje onderbroken streep. Bedoel je dat misschien?
 
Ik ga even zwaar off-topic.
Ik heb een prangende vraag over weg-belijning: (wat ik zoal gedurende mijn ww-rit tegenkom)

Duidelijk is:

Onderbroken streep: Traag blik inhalen
Ononderbroken streep: Nabijheid van agent observeren, bij afwezigheid traag blik inhalen

..maar ik zie ook strepen die weliswaar onderbroken zijn, maar de onderbrekingen zijn korter dan de strepen zelf. (ik bedoel niet de afwaterings geultjes die je wel eens bij dubbele doorgetrokken strepen ziet)

Hoezeer moet ik bij deze bestreping op de aanwezigheid der Hermandad letten?

Vragen..vragen.. bij voorbaat dank!


Klik hier
 
Veel dank, maar het antwoord staat er niet bij....
(het gaat dus om een onderbroken streep *waarbij de onderbrekingen korter zijn dan de strepen zelf* - itt tot de normale onderbroken middellijn.
 
Van streetview, ligt op mijn WW route..
Deze bestreping over de hele lengte van de weg, niet alleen bij uitritjes.
Grappig is, dat deze variant dus nergens beschreven staat (of ik kijk weer met de neus zoals gebruikelijk)
full
 
..en dit is de normale streep:
(hopelijk kunnen we dit wereldprobleem nu oplossen :+ )
full
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij een onderbroken streep. Inhalen mag dus hier.(nogmaals, volgens mij). Behalve als inhalen door middel van een bord verboden word.
 
Deze strepen moeten optisch als doorgetrokken overkomen, maar ze zijn het niet.

Eigenlijk zijn alle doorgetrokken strepen dat niet (waterafvoer), maar daar zou ik niet gaan inhalen. :+

Dus zoals gezegd, als er geen bord staat en ze zijn echt goed onderbroken (minimaal 10cm zeg maar) gewoon inhalen als het kan.
 
De middelste strook is de motorrijstrook.
Alleen goed opletten bij tegemoetkomende motorrijders :+
 
Over streeplijnen gesproken. Vandeweek naar voor aan het rijden bij rood licht langs streeplijn (in belgië) en was er toch eentje die haar plots bedacht fout te zijn en de oprit opdraaide... Handbeschermer stuk, sticker op zijkant beetje gekrast en haar spiegel lag eraf. Wel lastig dat ik net een vervangmoto had gekregen van de garage. Het was een primeur zijden ze me :p
 
Ik heb diverse ruiten geprobeerd voor de tracer maar nog altijd last van gebulder zonder ruit gebulder weg maar wind op de borst maar zonder ruitje is het geen gezicht.
is er al een ruit uit de bus gekomen die perfect is voor de tracer...
 
Gisteren mijn motorblokbeschermer getest - schijnt te horen bij beginnend motorrijders - die doet het vrij aardig! Alleen het voetsteuntje linkerzijde is 'n stukje korter geworden..

Zijn er mensen die ze hebben vervangen en ofwel van een origineel exemplaar af willen, ofwel tips hebben wat fijne (ja dit is een subjectieve vraag) steuntjes zijn?
 
Van streetview, ligt op mijn WW route..
Deze bestreping over de hele lengte van de weg, niet alleen bij uitritjes.
Grappig is, dat deze variant dus nergens beschreven staat (of ik kijk weer met de neus zoals gebruikelijk)[afbeelding]
Is niet zo moeilijk hoor. Inhalen mag gewoon, tenzij dit anders wordt aangegeven met borden.

De opzet van deze figuratie is om inhalen te ontmoedigen. Hoe verder de strepen uit elkaar liggen, hoe veiliger het is om in te halen.
 
Heeft er iemand ervaring met de quickshifter icm de 2017 Tracer?

Ik snap best dat het kicken is om voluit te accelereren, maar werkt het ook als je rustig (ja - dat doe ik wel eens!) door het spitsverkeer laveert?

Als je bij lagere toerentallen de koppeling toch gebruikt, wordt dan toch het gas onderbroken?

Kortom, is het een zinnige toevoeging in woon-werk verkeer? Of is het alleen leuk om te knallen op de autobahn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan