Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Hardlopers bleken ook dit keer echter weer doodlopers :+

oh, en Rossi had na 9 wedstrijden 20 punten meer dan Jorge maar dat vertellen we Paul maar niet, ocharme! ;)

Ach hij heeft het wel geprobeerd, jammer dat het fout ging, de Rossi fans kunnen zich beter druk maken over hun idool, die stuiterd er in zijn vrije tijd af en laat zijn team en fans in de steek,weg evt kampioenschap
 
Ach hij heeft het wel geprobeerd, jammer dat het fout ging, de Rossi fans kunnen zich beter druk maken over hun idool, die stuiterd er in zijn vrije tijd af en laat zijn team en fans in de steek,weg evt kampioenschap

Ach, Rossi maakte in ieder geval nog kans op dat kampioenschap :+
 
Altijd fan van Nitro Nori geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zekers :Y ,Me too *O*

full

full


Toen gebeurde er nog wat in het WSBK O-)

 
Laatst bewerkt:
Je kan zeggen over Lorenzo wat je wilt. Bijvoorbeeld dat in zijn team wordt gezegd dat hij niet technisch onderlegd is bijvoorbeeld. Maar feit is wel dat Ducati steeds sneller is en Yamaha niet meer zo'n constant presterende fiets heeft sinds hij de overstap heeft gemaakt... Toeval?
 
Je kan zeggen over Lorenzo wat je wilt. Bijvoorbeeld dat in zijn team wordt gezegd dat hij niet technisch onderlegd is bijvoorbeeld. Maar feit is wel dat Ducati steeds sneller is en Yamaha niet meer zo'n constant presterende fiets heeft sinds hij de overstap heeft gemaakt... Toeval?

Denk je echt dat Lorenzo daar de hand in heeft? Ik denk het niet.
 
Dovi ging iig beter z'n best doen met zo'n teammaat,moet zeggen dat Vinales mij enigszins tegenvalt op de plek van Jlo ondanks zijn stand in het wk.

Dat geloof ik direct, het zal Dovi zeker extra motiveren maar ik bedoel meer dat rijder-input niet dermate groot zal zijn dat de ene motor ineens veel beter gaat presteren en de andere minder.

Vinales vond ik altijd wat...gehyped? Ja hij is snel maar ik vond 'm al snel een soort van entitlement uitstralen terwijl hij nog genoeg te bewijzen had.

Niettemin doet hij mee voor het kampioenschap dus daar kun je weinig van zeggen.

Lorenzo en de M1 was echt een gouden combinatie, dat moet gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Je kan zeggen over Lorenzo wat je wilt. Bijvoorbeeld dat in zijn team wordt gezegd dat hij niet technisch onderlegd is bijvoorbeeld. Maar feit is wel dat Ducati steeds sneller is en Yamaha niet meer zo'n constant presterende fiets heeft sinds hij de overstap heeft gemaakt... Toeval?
Toeval? Vast niet. Heeft JL er iets mee te maken? Zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dan wel knap van JL en Ducati. :t

De 1e rit op een Duc was wanneer? begin 2017?
En dan in een paar maanden tijd een compleet andere fiets ontwikkelen? :}

Wel lief van JL dat die hem zo ontwikkeld heeft dat zijn teammaat voor het wereldkampioenschap kan meestrijden, maar zelf, nou laten we het netjes zeggen, een klein beetje minder goed presteert. :')

;)
 
Je kan zeggen over Lorenzo wat je wilt. Bijvoorbeeld dat in zijn team wordt gezegd dat hij niet technisch onderlegd is bijvoorbeeld. Maar feit is wel dat Ducati steeds sneller is en Yamaha niet meer zo'n constant presterende fiets heeft sinds hij de overstap heeft gemaakt... Toeval?
Is een Michelin dingetje. Crutchlow zei het na 4 of 5 races al, ze hebben banden gemaakt die perfect bij Ducati passen. Yamaha blijft de beste Machine maar als je het niet kunt benutten door de banden heb je een probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan