Nieuw gevaar op de weg

Nolan Booms

Rookie
12 sep 2017
3
0
Hallo Iedereen, Ik zou me even voorstellen

Mijn naam is Nolan Booms
ik ben 24 jaar. En ik ben bezig met lessen en theorie halen. Dit doe ik tijdens mijn opleiding Intrieurbouwer en een bijbaan van Bezorgservice (klein bestelbus)
ik heb me aangemeld hier omdat ik eigenlijk al sinds ik me kan herinneren motoren ontzettend mooi en tof vind. :] ik had op me 17e na het rijden van een schakelbrommer al gesmeekt aan me ouders of ik geld mocht voor motorrijlessen maar zij zeiden (en terecht) dat ik er zelf voor moest sparen. na alle dingen die ik graag wil is er nu toch geld opzij gezet voor deze hobby die ik al heel lang wil.

Ook kwam ik erachter dat mijn voornaam een bekend motorhelmmen merk is. waardoor ik nog liever motor wil rijden. en zie ik jullie graag in de toekomst op de weg.

ik meld me aan omdat ik toch wel wat vragen heb omtrent de theorie en het motorrijden.

P.S. Sorry voor mijn ontzettend slecht Nederlands. Dit is gewoon nooit mijn sterkste vak geweest

Vroom Vroom

Nolan Booms
 
Hallo Iedereen, ...
WELKOM op MF *O*
... P.S. Sorry voor mijn ontzettend slecht Nederlands. Dit is gewoon nooit mijn sterkste vak geweest ...
Zo ... wat moge uw moedertaal dan wel zijn?

Ach ... mijn Nederlands is ook niet goed, maar dat is normaal, ik spreek normaal gezien VLAAMS :P
En ook dat verleer ik omdat ik thuis en op het werk meestal Engels praat :')
en ook dat Engels is niet zo heel goed ... dus ik ben goed op weg analfabeet te worden :+
Dus maak jij je maar alvast geen zorgen om je Nederlands ... ;)


Zo ... vuur maar af die vragen :t
 
Mijn Moedertaal is Nederlands.

Alleen zoals ik al zei, Dit is gewoon nooit mijn sterktste kant geweest.

Ik vroeg me bijvoorbeeld af of mensen daadwerkelijk Rijbewijs A theorie ooit heeft gehaald met de ANWB theorieboek/CD. Ik krijg het idee dat anno 2017 ze meer de focus hebben gelegt op "naaivragen" in plaats van vragen die er toe doen.

Bijvoorbeeld: zie je een plaatje van een motoragent. vragen ze: Is dit een voorrangsvoertuig?
Dan is je instinct natuurlijk. Ja uitterraard.

maar nee. dan gaat het erom dat hij wel zijn sirene aan moet hebben.
terwijl in de praktijk is dit meer dan logisch.
ik ben ontzettend hard aan het blokken maar ik heb het idee dat 60% van de vragen van de ANWB er gewoon niet toe doen.

Ook leer ik voor mijn Motorrijbewijs. Niet voor mijn Skeeler bewijs.

zijn hier meerdere mensen met deze mening of zijn er betere theorieboeken?
 
ook vroeg ik me af wat een goede beginmotor is om te leren.

bij mijn rijschool rij ik op een KTM. Ik vind dit een hele mooie motor en ik heb het idee dat hij super lekker rijd.
 
:W Nolan
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Ik ben in augustus geslaagd met het onlinetheorieboek van Vekabest en vooral veel geleerd van daarnaast de oefenexamens.. Er was slechts een vraag die ik niet wist te beantwoorden. Ik weet van mijn auto theorie nog dat ik die van de anwb niet zo duidelijk vond.
 
Ik heb even gekeken, ik heb nog 27 dagen toegang tot het onlineboek en slechts 41minuten examentraining, het laatste heb je niet zo veel meer aan maar je kan altijd los nog tegoed bikopen als je zou willen..

Hier mist nog tussen dat ik je in een pm de inloggegevens best wil geven gezien ik er toch niks meer aan heb, mits je geïnteresseerd bent natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan