Yamaha T7 Concept



deze komt uit de (ongeveer) zelfde fabriek:

2a6t6vd.jpg
 
Ben zeer benieuwd waar en wanneer Yamaha met meer nieuws komt over de XT700Z Tenere, de T7 gaat volgens mij helemaal niet komen. De verwachting is(ook volgens mijn Yamaha-dealer), dat ie op de Eicma in Milaan(november)gepresenteerd gaat worden en begin 2018 leverbaar wordt(misschien zelfs wel eerder). Afwachten maar...
 
Zeker mooi! Alleen jammer dat ie vooralsnog niet op de markt komt, maar eerst nog uitgebreid "getest" gaat worden? Zo te zien is ie produktie klaar(mist alleen nog ABS?), ook gezien de concurrentie(KTM, BMW) lijkt het mij niet verstandig om al te lang te wachten met de Tenere700 op de showroomvloer te zetten!
full
 
ook gezien de concurrentie(KTM, BMW) lijkt het mij niet verstandig om al te lang te wachten met de Tenere700 op de showroomvloer te zetten!


Van KTM moeten ze nog geen bang hebben, die is er pas in 2019.

Bij BMW zie ik geen concurrentie.
De F800GS is eigenlijk ook nooit een rechtstreekse concurrent van de XTZ660 Tenere geweest en de nieuwe 850 is volgens mij ook niet offroadgericht genoeg en waarschijnlijk weer te duur om rechtstreeks te concurreren met de Tenere 700.
 
Laatst bewerkt:
Na de XT500 had Yamaha niks meer hoeven te veranderen aan de offroad modellen. Perfectie kan je niet verbeteren :+

*rijd dagelijks op de 500
 
Ben benieuwd naar het uiteindelijke showroom resultaat...maar dat MT07 blok...wat een sound! Alleen al daarom bijna perfect al :}

Soundcheck(van een idioot op een MT07 8-) ):
 
Terug
Bovenaan Onderaan