Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Die kan je op iedere straathoek kopen. Alle XL modellen van 1979 t/m 2000 hadden dezelfde. ;)
 
Denk dat een pookje van elke willekeurige Honda (Transalp / Xrv) ook wel past, scheelt je een hoop kosten.
 
Afgelopen zaterdag mijn achterwielnaaf vervangen. Deze was totaal versleten waardoor er flink speling zat op het achterwiel.
Mooi klusje en helemaal klaar voor zondag.
C87YkNXl.jpg

PTxABCgl.jpg
 
Tijd voor ultieme baalmodus tijdens werk in de werkplaats gisteren mijn linkerschouder zwaar weten te vernaggelen. Fluistert staal is toch best wel hard |(
Niks gebroken maar wel mijn sleutelbeen goed gekneusd en een blauwe plek ter grote van een meloen op mijn hele schouder en van de huisarts moet ik een paar weken rust houden.

Nou ja met een arm allroaden is een uitdaging maar beter hou ik even rust :+
 
Ik ben benieuwd hoeveel bomen er over de route heen waaien. Het wordt een echte adventure rit. *O*
 
Denk dat ik er niet bij zal zijn zondag, het is me week of 2 geleden flink in de rug geschoten en het wordt eerder erger ipv beter. :N
Wens jullie veel plezier :W
 
Weet iemand al hoe de route erbij ligt? Er worden momenteel mountainbike evenementen afgelast omdat de routes te nat zijn. "trail respect" is het argument dat gebruikt wordt en daar ben ik wel gevoelig voor. Als de route te nat is, lijkt het mij niet handig om daar dan met 60 man overheen te rijden, vanwege de schade die we aan de paden aanbrengen.

Overigens ben ik van het weekend nog rond mijn woonplaats op de motor het bos in geweest. Daar waren de zandpaden goed begaanbaar.
:)
 
ik ga mss morgen of vrijdag nog is op verkenning zal er beetje van af hangen of dat het vrouwtje nog plannen heeft.
 
Weet iemand al hoe de route erbij ligt? Er worden momenteel mountainbike evenementen afgelast omdat de routes te nat zijn. "trail respect" is het argument dat gebruikt wordt en daar ben ik wel gevoelig voor. Als de route te nat is, lijkt het mij niet handig om daar dan met 60 man overheen te rijden, vanwege de schade die we aan de paden aanbrengen.

Overigens ben ik van het weekend nog rond mijn woonplaats op de motor het bos in geweest. Daar waren de zandpaden goed begaanbaar.
:)

Ik ben gisteren heel even met de auto naar de "Oude Veghelsedijk" in Vorstenbosch gegaan en ik denk dat dit pad nu onder de categorie 'uitdagend' valt. :Y Het pad is nu te vergelijken met het zand aan de kustlijn, in de branding zeg maar. Ik wil het geen drijfzand noemen want dat is het niet, maar is het een stevige ondergrond.... :N

Het is gewoon zo dat het de afgelopen dagen enorm geregend heeft (nu nog steeds) en sommige zandpaden zijn echt verzadigd.

De schade aan de paden lijkt mij niet het grootste probleem want het is 'gewoon' openbare weg dus er rijden ook mtbers en heeeeel veel paarden. ;)
 
Allroadrit en daar ligt nu net de nuance. Ik ben het met je eens, het mag best een beetje uitdagend zijn, niet te snel piepen. :t
 
Jongens, het wel is een offroadrit hé!

Een beetje water doe je zo:

Ziet het er zo uit momenteel? _O- _O- _O-

Overigens, gisteren noodgedwongen 2x 45 minuten snelweg gereden (had een afspraak staan in Venlo voor de klepspelingcontrole): den onderbroek was na 3 minuten al door en door. Wet iemand hoeveel mm er zondag is voorspeld? :P
 
http://www.neerslagkaart....9239899999984&dagen=4

Er is de laatste 4 dagen 4 + 6 + 12 + 9 = 31 mm regen gevallen.

Normaal is 700 mm tot 900 mm per jaar

Het is nu theoretisch vrij nat in Veghel.
 
ik ga mijn motorcross kleren maar aan zwieren en mijn sidi crossfires boots aantrekken het gaat wel geen schoonheidsplaatje worden maar liever dat dan mijn mooie textiel broek zeiknat en vol modder te gooien. whooehoeew dat gaat fun worden met de bijna kale (ietsje boven de slijt nokjes) straatbandjes. :Y :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan