Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Helaas geen foto's of geluidsopname....
1 moto Guzzi v11 lemans in prachtig groen (geen Tenni) in Driebergen en
1 Guzzi lemans 4 op de A12 tussen maarsbergen en Veenendaal.

En een geluidje......
 
Volgens mij hoort er op die Kreidler ook een cilinder met geforceerde koeling en een handgeschakelde 3 bak.
 
Volgens mij hoort er op die Kreidler ook een cilinder met geforceerde koeling en een handgeschakelde 3 bak.

Klopt aan geen kant. De kleurstelling is niet goed, had grijs met een beige tank moeten zijn. De voorvork is van een later model. Dit type had geforceerde koeling.
 
Volgens mij hoort er op die Kreidler ook een cilinder met geforceerde koeling en een handgeschakelde 3 bak.
Klopt aan geen kant. De kleurstelling is niet goed, had grijs met een beige tank moeten zijn. De voorvork is van een later model. Dit type had geforceerde koeling.
Was ook verkeerde benaming van mij, "gerestaureerd". Leuk opgeknapt is beter denk ik. Inderdaad, alles is er fout aan en het rijdt als een dweil, volgens de eigenaar 130 km p/u. Tja, dat rijden alle brommers op een verjaardagsfeestje. Volgens RDW is het een 75 cc.
Het origineel :
full
 
Laatst bewerkt:
Was ook verkeerde benaming van mij, "gerestaureerd". Leuk opgeknapt is beter denk ik. Inderdaad, alles is er fout aan en het rijdt als een dweil, volgens de eigenaar 130 km p/u. Tja, dat rijden alle brommers op een verjaardagsfeestje.

Haha, ik had een kreidler met een 70cc plus een grote carb. Volgens de teller liep dat ding 95 km/u. Nu zou ik beslist niet meer zo hard rijden met een Wiebel frame en twee trommelremmetjes. :]
 
Laatst bewerkt:
Nou ja mooi...(smaken verschillen) Wel bij de cx500 op een nette manier een monoshock gemonteerd. Daar hebben we hier ook wel eens over gediscussieerd. De originele brug is te slap en dat lijkt hier opgelost.
 
Laatst bewerkt:
en terwijl ik veel van die caféracer achtige dingen op basis van een cx wel te pruimen vindt. Maar misschien komt het omdat de basis al zo foeilelijk is dat het al gauw een verbetering is :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan