Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

dit zijn mijn ledjes uit china
 
Blijft een mooie motor. Helemaal met deze verlichting. Maar..... ga niet naar Oostenrijk daar lopen dienders rond met een heel klein zwart snorretje en tabellen van lampen (E keurmerken en nummers) die er in horen te zitten. Kloppen de nummers niet dan worden de lampen ter plaatse in beslag genomen (demonteren) boete € 165 ter plaats te voldoen. En zie maar dat je thuiskomt.

Stond er bij en keek er naar.

Gr. Bertje
 
Het is best verblindend dat LED als ik dit zo zie, het lijkt me ontzettend hinderlijk om er tegenaan te kijken. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op groot licht seintjes van tegenliggers. Daar had ik ook last van toen de motor geleverd was, bij de 1000km beurt gelijk de verlichting laten afstellen.

De mijne mag blijven knipogen. ;)

2v9t7ki.jpg
 
Bak met licht.
Wel zo veilig voor de komende donkere wintermaanden.
Mits je geen tegenliggers de ogen uit de kop schijnt is dit een echte aanrader.
Aan licht kan je nimmer tekort hebben.
En.........mooie motor ook!!!
Vr Gr
 
Gisteren ben ik teruggekomen van een trip naar Schotland met de Versys 1000, mijn eerste meerdaagse trip.

Vier rijdagen in Schotland, in totaal meer dan 1.700 km verslonden over kronkelweggetjes, single road tracks, complete rimboe c.q. middle of nowhere. We hebben letterlijk alle uithoeken van Schotland bezocht in relatief korte tijd. Inclusief vanzelfsprekend de beroemde Bealach na Bà (de pas naar Applecross). 's Ochtends vroeg een kop koffie, tentje afbreken (nou ja: uit elkaar jassen en in de topkoffer van de BMW van mijn vriend rossen) en gáán. Rijden rijden rijden.

Elke dag toch al gauw 8 - 9 uur op de Versys doorgebracht en geen centje pijn. Wat een machine. Ik kan alvast niet wachten tot de volgende trip!
 
Gisteren ben ik teruggekomen van een trip naar Schotland met de Versys 1000, mijn eerste meerdaagse trip.

Vier rijdagen in Schotland, in totaal meer dan 1.700 km verslonden over kronkelweggetjes, single road tracks, complete rimboe c.q. middle of nowhere. We hebben letterlijk alle uithoeken van Schotland bezocht in relatief korte tijd. Inclusief vanzelfsprekend de beroemde Bealach na Bà (de pas naar Applecross). 's Ochtends vroeg een kop koffie, tentje afbreken (nou ja: uit elkaar jassen en in de topkoffer van de BMW van mijn vriend rossen) en gáán. Rijden rijden rijden.

Elke dag toch al gauw 8 - 9 uur op de Versys doorgebracht en geen centje pijn. Wat een machine. Ik kan alvast niet wachten tot de volgende trip!

:t :t :t :t

foto's ????
 
ruitje bevalt goed

Gezien het slechte weer en weinig rijden wil ik nog geen concrete uitspraken doen. Ik ben er mee naar Barneveld en Voorthuizen geweest en dat ging goed, ik wil er nog meer mee gaan testen/spelen als het weer het toelaat. In elk geval geen vervelende turbulentie op mijn helm met snelheden boven de 120km, alles daaronder is ook okay als je het mij vraagt. Wat mij betreft geen weggegooid geld, heb jij de transparante versie al op je Versys zitten ?
 
Gezien het slechte weer en weinig rijden wil ik nog geen concrete uitspraken doen. Ik ben er mee naar Barneveld en Voorthuizen geweest en dat ging goed, ik wil er nog meer mee gaan testen/spelen als het weer het toelaat. In elk geval geen vervelende turbulentie op mijn helm met snelheden boven de 120km, alles daaronder is ook okay als je het mij vraagt. Wat mij betreft geen weggegooid geld, heb jij de transparante versie al op je Versys zitten ?

ruitje wel al binnen maar nog niet gemonteerd
 
Het is best verblindend dat LED als ik dit zo zie, het lijkt me ontzettend hinderlijk om er tegenaan te kijken. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op groot licht seintjes van tegenliggers. Daar had ik ook last van toen de motor geleverd was, bij de 1000km beurt gelijk de verlichting laten afstellen.

De mijne mag blijven knipogen. ;)

[afbeelding]


Avond, wel mooi die lampen. Maar anderen mogen er zeker geen last van hebben.
Eindelijk iemand die het ook opvalt, hoort er niemand ooit over het volgende;
Dat de koplampen van 99 op de 100 motorrijders te hoog staat!!!!!!!!
En dan trekt zich zeker ook door bij de brommer en scootertjes. Er is bijna niemand die daar aandacht aan besteed.

Is een kleine moeite een x s avonds een x te gaan rijden en af te stellen.
En zo moeilijk is het niet allemaal.
 
Ik had dat ook, mijn Kawa verstralers waren bij levering te hoog afgesteld. Ik kreeg constant seintjes van automobilisten - en terecht. Ik heb ze daarna omlaag gericht en sindsdien nooit meer naar me geseint en toch perfect zichtbaar in de nacht.
 
lijkt wel een transformer gezicht :Y ;) vind het nu niet echt een engel oog maar eerder een boosaardig oog :X hahaha nee joh lijkt me wel hartstikke gaaf.
 
Laatst bewerkt:
Koplamp opgestuurd er komen 2 projectoren in met xenon en angel eyes
zoiets gaat het worden


[afbeelding]

Nou dat beloofd wat, Kawasaki RoboSys ;) Ik moet gelijk aan BMW koplampen denken. :$

bmw-k-1600-gt-e-gtl-2011-a-eicma-2010_21.jpg


Ik kijk uit naar je foto's van het nieuwe gezicht + heldere tour ruit. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan