Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn filmpje van vorige week is ook klaar (had doordeweeks echt geen tijd).
Je vindt hem HIER!

Waren er nog meer mensen met foto's enzo?

Mooi filmke en meteen geabonneerd :t

Vanmorgen nog zo'n een beetje hetzelfde rondje gemaakt en vervolgens genoten van Marquez :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag voor het eerst naar de Eifel geweest! *O* *O* met Wimmel_1 :).

Toch nog gelukt dit jaar! En weer ca. 550 km erbij.

full


O..: en mn motor was nog ff kapot :?
Mijn schakelpookje viel er ineens af.
Gelukkig had een aardige Duitse meneer een inbussetje en kon Wimmel hem weer vastdraaien... anders was het een lange weg naar huis geweest in zn 1 ;(
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor ritje eifel! Was goed weer om te rijden.
Heb je nog veel geluk dat de bout er nog in zat. Die kan je net zo makkelijk kwijt zijn.

Ja inderdaad! Stond stil om linksaf te gaan (Wimmel keek al van "ze heeft toch al lang ruimte om te rijden").
Had ik ook, maar was te druk met denken "zit dat pookje altijd zo laag? Normaal kan ik daar toch WEL bij?"
Dus kwam er precies op het punt waar het gebeurde achter. Zelfs ringetje lag daar nog op de grond.

Zult wel altijd zien dat zoiets niet gebeurd bij het "rondje om de kerk" maar altijd als je verder weg bent.
 
Ik ben vandaag voor het eerst naar de Eifel geweest! *O* *O* met Wimmel_1 :).

Toch nog gelukt dit jaar! En weer ca. 550 km erbij.

[afbeelding]

O..: en mn motor was nog ff kapot :?
Mijn schakelpookje viel er ineens af.
Gelukkig had een aardige Duitse meneer een inbussetje en kon Wimmel hem weer vastdraaien... anders was het een lange weg naar huis geweest in zn 1 ;(
gebeurde mij ook 2 weken geleden,en de inbussleutel zit niet in het standaard bijgeleverde gereedschapsetje !
op kunnen lossen met de tang en schroevendraaier ( zo èèn die met kruis/platte kop die je in het handvat ervan steekt)
uiteraard thuis met de juiste inbus goed vastgezet en in het setje gedaan ;-)
grootste geluk was nog dat de bout er nog een beetje in zat,en niet er af was gevallen! :Y
 
Laatst bewerkt:
gebeurde mij ook 2 weken geleden,en de inbussleutel zit niet in het standaard bijgeleverde gereedschapsetje !
op kunnen lossen met de tang en schroevendraaier ( zo èèn die met kruis/platte kop die je in het handvat ervan steekt)
uiteraard thuis met de juiste inbus goed vastgezet en in het setje gedaan ;-)
grootste geluk was nog dat de bout er nog een beetje in zat,en niet er af was gevallen! :Y

Ja inderdaad ook geluk gehad dan!
Ik maakte al een "note to self": inbussetje onder duozitje stoppen (nog minder ruimte over daar dan, maar ja haha).
Trilt dat gewoon los dan ofzo?
 
Ja inderdaad ook geluk gehad dan!
Ik maakte al een "note to self": inbussetje onder duozitje stoppen (nog minder ruimte over daar dan, maar ja haha).
Trilt dat gewoon los dan ofzo?

Met loctite vastzetten om te voorkomen dat het weer gebeurd? Ik heb het met de 2006 Blade ook gehad, maar dat was na een reparatie en gebeurde net buiten Tilburg. FF terug gereden naar de dealer waar de monteur met rood hoofd en duizenden verontschuldigingen het pookje weer even goed vast zette. :Y
 
Wat rij je tegenwoordig?

Nadat ze bij Yamaha in 2016 wéér geen nieuw model R6 uitbrachten (RJ15 model is vanaf 2008 en ik heb in '08, '10, & '12 zo'n ding nieuw aangeschaft ) heb ik in Juni 2016 maar één van de eerste MT-10's bij me laten afleveren. Die 2012 had eigenlijk in 2014 al weer weg gemoeten als ik me aan m'n eigen "regeltjes" gehouden had.

Mag jij 3 keer raden wát ze in Oktober 2016 bij Yamaha presenteerden....... :X

MT-10 is stiekem gewoon een lichtelijk aangepaste 2017 R1 zónder kuipwerk en een wat rechtere zit doordat de clip-ons vervangen zijn door een "Superbike" stuur en dat ding bevalt dus ook "Dikke Prima" :9~
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de Blade verkocht en uitgezwaaid!
Was toch wel ff raar om te zien om mijn (ex) motor de straat uit te zien rijden zonder mij. '(
Maja nu opzoek naar een nieuw Avontuurtje. 8-)
 
Ja ik wil is wat anders gaan rijden..
Zat er al een poosje over te denken. Ik ga de aankomende tijd wat motoren proefrijden en kijken wat me bevalt.
Een dikke 1000cc Naked of de z1000sx ofzo, die wil ik ook graag proberen. Liefst een BMW s1000r of de Yamaha MT10. Maar die liggen boven budget.

Blade was wel een hele fijne bike. Maar nu op naar iets anders. :t
 
Ik ben vandaag voor het eerst naar de Eifel geweest! *O* *O* met Wimmel_1 :).

Toch nog gelukt dit jaar! En weer ca. 550 km erbij.

[afbeelding]

O..: en mn motor was nog ff kapot :?
Mijn schakelpookje viel er ineens af.
Gelukkig had een aardige Duitse meneer een inbussetje en kon Wimmel hem weer vastdraaien... anders was het een lange weg naar huis geweest in zn 1 ;(

Toppie!!! :t
 
Nadat ze bij Yamaha in 2016 wéér geen nieuw model R6 uitbrachten (RJ15 model is vanaf 2008 en ik heb in '08, '10, & '12 zo'n ding nieuw aangeschaft ) heb ik in Juni 2016 maar één van de eerste MT-10's bij me laten afleveren. Die 2012 had eigenlijk in 2014 al weer weg gemoeten als ik me aan m'n eigen "regeltjes" gehouden had.

Mag jij 3 keer raden wát ze in Oktober 2016 bij Yamaha presenteerden....... :X

MT-10 is stiekem gewoon een lichtelijk aangepaste 2017 R1 zónder kuipwerk en een wat rechtere zit doordat de clip-ons vervangen zijn door een "Superbike" stuur en dat ding bevalt dus ook "Dikke Prima" :9~~
:)

Wij moeten gauw weer eens rijden!
 
Steppie00,

Bedankt voor je advies, het schroefje onder de zekeringkast was inderdaad de allerlaatste schroef die ik zocht.
Kasje losgeklikt, schroef eruit en de duosteps zijn eraf!
 
Ik ben vandaag voor het eerst naar de Eifel geweest! *O* *O* met Wimmel_1 :).

Toch nog gelukt dit jaar! En weer ca. 550 km erbij.

[afbeelding]

O..: en mn motor was nog ff kapot :?
Mijn schakelpookje viel er ineens af.
Gelukkig had een aardige Duitse meneer een inbussetje en kon Wimmel hem weer vastdraaien... anders was het een lange weg naar huis geweest in zn 1 ;(

:t ik hoop dit jaar ook nog een dagje eifel te doen , 2 weekjes vrij gehad, eerste week huis geschilderd en had de eifel in de planning voor deze week maar kon mijn regenoverall nergens meer vinden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan