Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Haha, lag enisinds in de lijn der verwachting :-))
Is de TDM reeds verkocht?
Al een andere mono op't oog?
Wel een Cs, geen variant zoals een Pegaso of oid?

Het is idd een CS (een goldorange). Wel met iets werk eraan, maar zoals je weet is dat niet een heel groot probleem voor mij. :+

Heb op een Pegaso gereden, maar mistte de oemph en de wendbaarheid. _O-
De Yamaha MT-03 (660 blok) was iets te compact. De TDM was een fijne motor, maar idd toch niet iets voor mij.
 
Een Pegaso uit 1988, dat is denk ik inderdaad wel wat anders dan de mijne.
Ik ga hier in dit topic natuurlijk niet een andere motor promoten, maar als je wil mag je hem wel ruilen voor een weekje hoor.
 
Een Pegaso uit 1988, dat is denk ik inderdaad wel wat anders dan de mijne.
Ik ga hier in dit topic natuurlijk niet een andere motor promoten, maar als je wil mag je hem wel ruilen voor een weekje hoor.

Hahaha, lekker maken he? nee, ik keer met een gerust hart terug. Heb teveel kriebels gehad de afgelopen 2 jaar. Stom dat ik hem idd weg heb gedaan.
Illusie armer, ervaring rijker zeg maar.
 
Hoi postman, begrijp dat je van de tdm weer naar een scarver gaat/bent?
Ik zit te denken om van de scarver naar een tdm over te stappen. Ben benieuwd vanwaar je keuze?

Gr
 
Hoi postman, begrijp dat je van de tdm weer naar een scarver gaat/bent?
Ik zit te denken om van de scarver naar een tdm over te stappen. Ben benieuwd vanwaar je keuze?

Gr

Op de langere afstanden is een TDM prima, maar ik mistte de wendbaarheid en karakter van de CS. En gezien ik bijna nooit langere afstanden rijdt, maar vooral korte, is mijn keuze toch weer op de CS gevallen. En het bijzondere uiterlijk staat mij ook wel aan.
 
Bij MotoP.in Hillegom ligt zo'n super mooie onderspoiler te koop!
Carbon motorspoiler BMW F650 CS
≥ Carbon motorspoiler BMW F650 CS - Onderdelen | BMW - Marktplaats.nl
Ad
Kom je niet vaak tegen, en het is zooooooo gaaf!


Nee ziet er idd top uit. Maar eerst op zoek naar andere ruit, hardcase of deksel en.......andere uitlaat.
En deze week nieuwe keerringen op de vork zetten. (dan kan in in elk geval al gaan rijden)

Als iemand hier iets weet of kwijt wil, laat het even weten. (Maus? als jij je Scarver gaat verkopen heb ik wel interesse in bepaalde onderdelen _O- )
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal,
Ben weer terug van vakantie en heb meteen een vraag: het verlagen van de scarver ben zelf
1.62 m. dus met de tenen aan de grond niet lekker, ik heb de voorpoten al 3 cm. door laten steken, maar eerst stuurverhogers er op gemonteerd daardoor konden de voorpoten omhoog het stuur komt namelijk ook naar je toe.
Heeft er iemand ervaring met een verlagingsset en kan je die speciaal voor de scarver kopen.
Heb op zoeken gekeken maar niets gevonden, ik hoop dan maar op een reactie van het Forum.
Groet Bob.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bob,

Je zit hier helemaal goed.
Het allereerste waar je aan zou kunnen denken, is het verkrijgen van het originele verlaagde zadel.

Dat scheelt al een heleboel.
Je zou het zijn om zelf ook kunnen laten verlagen, voor €50 of €100 ben je absoluut al klaar.
 
Beste allemaal,
Ben weer terug van vakantie en heb meteen een vraag: het verlagen van de scarver ben zelf
1.62 m. dus met de tenen aan de grond niet lekker, ik heb de voorpoten al 3 cm. door laten steken, maar eerst stuurverhogers er op gemonteerd daardoor konden de voorpoten omhoog het stuur komt namelijk ook naar je toe.
Heeft er iemand ervaring met een verlagingsset en kan je die speciaal voor de scarver kopen.
Heb op zoeken gekeken maar niets gevonden, ik hoop dan maar op een reactie van het Forum.
Groet Bob.

Je kan ook nog speciale kouba-links voor aan de achterkant (onderaan bij de vering) kopen om de achterkant te laten zakken. Alleen doen als het lage zadel niet werkt. De Scarver is nml al aan de lage kant.
 
Bedankt allen voor de respons en ik zal eerst eens proberen om het zadel te verlagen of een verlaagt zadel te kopen, ik ga zoeken.
GeSchift, ik zal er achter aangaan alvast bedankt voor de moeite.

Groet Bob.
 
Ja gereserveerd voor mij, het zadel is +- 4 cm lager dus helemaal goed nog bedankt
voor de tip.
groet Bob.
 
Nou heb ik een middenbok besteld, handig om te sleutelen is er weer een comp. fout geweest krijg ik hem pas volgende week even balen.
Groet Bob.
 
Middenbok zit er op wel een klusje hoor, de bout waar de bok op blokkerd
zat verkeerd gemonteerd, de achter vering zit daar nl. ook op, dus de bout
met de nieuwe er uit en de nieuwe erin getikt , toen de veren er op zetten
dat was eigenlijk nog de zwaarste klus maar gelukt, motor staat nu erg
stabiel.
Groet Bob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan