KTM Duke 690 IV Topic Zwei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet ik er eerst aan geraken. Geduld. Nrplaat voor 2dehands in BE durft wel effe duren. Dat moet nl nog op de oldschool papieren manier. Auto en nieuwe motoren is online en dag erna staat de postbode aan je deur.

En dan zullen we de Street Triple eens echt in orde (laten) maken voor verkoop.
 
en dit is mijn nieuwe, vandaag gekocht

1250666.jpg

1250666_1.jpg


2016 690 R, 1300 km op de teller, voorzien van volledig Akra systeem (evo2) + mapping, en wat powerparts goodies

*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Hier nog een trotse duke bezitter.
Rij een 2015 met een akra😎, valbeugels, led knippers en nog wel wat leuke opties.
Zal wel ff een foto plaatsen.
Leuk verhalen hier te lezen met leuke info.

Foppe.
 
Mooie motoren heren!

Zo te zien beide met een valbeugel. Is dat aan te raden bij KTM's? Meen ergens gelezen te hebben dat ze een valpartijtje prima kunnen hebben met de juiste powerparts.
 
Voila, we zijn er om geweest.
Eerst 2h45 met de trein en geen controleur gezien.

Dan plaat en GPS er op , gaan tanken en gaan met de banaan.

Snelweg was goed te doen. Quasi geen trillingen, toch niet meer dan de Street of Tiger. Echt een verschil met de vorige versie (pre-2016); die heb ik ook gehad.

Zelfs geen klein schermpje maar tot 130 voelde ik bijna geen winddruk.
Binnenbaantjes natuurlijk ook goed, al zat ik vaak nog een versnelling te hoog. Effe wennen dus.

Pols en knieën na uren rijden nog niks gevoeld. Ondanks dat de R versie toch wat sportiever (lager stuur en rearsets) is. Dat is ook een van de aanschafredenen.

Enige dat pijn doet is dat zadel. Ik ga eerst eens testen met de airhawk die op de Tiger ligt. En anders zien we wel.

Foto volgt nog, beloofd.
IMG_2883.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik was die collega. Het was die bij jtx met schade. Ik had ook nog de keus voor een 2016 met 1300 km eerste eigenaar. Ik heb deze gekocht want vond de grindschade op veel plaatsen zitten op velgen blok enz. Ook is zon cupmotor niet zo netjes ingereden lijkt mij. Ik heb 9000 voor die van mij betaald vond het verschil veel te klein. Evengoed veel plezier ermee
 
vandaag ff wat spulletjes opgehaald bij de dealer, rim-striping, zijkoffer set, topkoffer en een powerparts zadel... dat gaat lekker rijden over 3 weken in duitsland :)

verder moest ik toch ff terug omdat 1 knipperlampje storing geeft, wordt nog aan gewerkt :+

verder zijn alle stickers eraf, staat een stuk strakker. moet ff kijken welke ik terug wil (origineel of niet) en heb ik de uitlaatbeugel + valbeugels mooi strak terug in de lak gezet. grintbak schade is bijna helemaal weggewerkt nu.
 
Laatst bewerkt:
Laat zeker je ervaring met het PP zadel weten.
Het standaard zadel is mij te hard.
En de Airhawk erop, lijkt me geen zicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan