~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Op ebay staan ook gele, ik meen in Duitsland, maar ook in de JoeKee.
 
op zoek naar een complete voorrem voor mijn xt600e, dus hendel, remleiding en complete klauw.
iemand hier die iets heeft liggen?
net de boel even gecontroleerd, alleen een complete remklauw is ook voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Over 1,5 week moet ik helaas weer met 5 motoren naar Spanje, brommeren in de Pierenetels.
Ben de motortjes aan het klaarmaken, en wat klaar is gaat meteen de ahw op.
full
 
Laatst bewerkt:
@ Raymond W:

Hoe komt het dat jouw ttr250 daar al staat? Heb je hem op de transport gezet of heb je en vakantiehuisje oid?
 
Je huurt hem? Waar doe je dat en hoe veel ben je daarvoor kwijt als ik vragen mag? (beetje offtopic excuus)
 
Ik ben de eigenaar dus geen huur.

Naar mijn weten zijn er daar geen offroadmotoren te huur. (ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen)
Wel kan je offroad arrangementen boeken (incl offroad motor) maar dan rij je met gids en achterrijder.
(prijzen liggen rond de €1200 p/w, redtreath en nog een paar)

Andere optie is je motor laten vervoeren, kost je ong €600 retour (incl bagage)

Nog een andere optie is om zelf te rijden met auto + aanhangertje.
Maar dat kost je waarschijnlijk veel meer en ben je een aantal vakantiedagen aan het autorijden.
5000km retour en best wel wat toll.
Enige besparing krijg je dan als je meerdere motoren mee neemt.
 
Laatst bewerkt:
Het stuwmeer op het keerpunt in de Monegros:
full




Maar we komen vooral voor de lokale lekkernijen.
full

full

full

full

full

full
 
[Enige besparing krijg je dan als je meerdere motoren mee terug neemt]

8-)

:N
Ondanks dat de lonen daar een stuk lager liggen zijn de prijzen van de motoren vergelijkbaar met NL.
Vaak zelfs duurder en wie denkt dat hij dan beter zijn motor in Spanje kan verkopen komt bedrogen uit.
Je mag flink in je buidel tasten om hem op Spaans kenteken te krijgen en ook moet je de ITV doorstaan.
(ITV is 2 jaarlijkse apk keuring)
Ook een dingetje om rekening mee te houden is de afstand waar de moto te koop staat want je rijdt niet ff naar de andere kant van het land om je aankoop op te halen.

Alternatief is om een NL-motor daar te stallen en met meerdere een garage te huren.
Enige probleem kan de verzekering zijn want die wenst dat je moto niet langer dan xx-dagen buiten NL vertoeft.
 
:N
Ondanks dat de lonen daar een stuk lager liggen zijn de prijzen van de motoren vergelijkbaar met NL.
Vaak zelfs duurder en wie denkt dat hij dan beter zijn motor in Spanje kan verkopen komt bedrogen uit.
Je mag flink in je buidel tasten om hem op Spaans kenteken te krijgen en ook moet je de ITV doorstaan.
(ITV is 2 jaarlijkse apk keuring)
Ook een dingetje om rekening mee te houden is de afstand waar de moto te koop staat want je rijdt niet ff naar de andere kant van het land om je aankoop op te halen.

Alternatief is om een NL-motor daar te stallen en met meerdere een garage te huren.
Enige probleem kan de verzekering zijn want die wenst dat je moto niet langer dan xx-dagen buiten NL vertoeft.
Ik heb op iebee eens zitten bieden op 3 TTR's die in het zuiden aangeboden werden in 1 koop. Ik dacht, leuk ritje, die haal ik wel ff op. Met de ahw erachter rij ik wel 1300 km op een dag. Maar niet 3 dagen achter elkaar. En toen ik alles bij elkaar op telde, werd het zelfs als ik ze gratis kreeg al te duur.

Was wel ff leuk dromen zo.

Kennis van mij had een vriend die zijn huis in Portugal verkocht had. Zijn offroad motor stond daar nog, en ophalen had hij geen zin in. Mijn vriend kon hem toen zo krijgen en is er toen heen gevlogen en terug gereden. Leuk avontuur, maar financieel gezien niet interessant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan