Help de DISA groter maken!

Rustig, rustig, de shirtjes zijn gister binnen gekomen. Maar school is ook best belangrijk. Het gaat komende week goed komen, echt waar.
 
Ik heb vandaag het DISA shirt in ontvangst genomen mooi
Op de MA RUN deze was ook weer geslaagd dus een mooie dag gehad
 
Het zit er op, de laatste shirtjes zijn bedrukt. We gaan vanavond nog de sjabloon uitspoelen zodat het uniek blijft.
Ik zal straks of morgen de resterende BP's uitsturen.
En gedaan, de laatste PB's zijn er ook uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook en per ongeluk teveel euros overgemaakt ;)

Volgende serie is weer Motorrijden voor gevorderden? *D
 
Heb je een fotootje van dat zeefdukken? Ik heb in een ver verleden weleens geholpen affiches te maken voor een pop podium hier in de stad. Gaat dat hetzelfde? Dan is het best arbeidsintensief.

PB ontvangen!
 
Heb je een fotootje van dat zeefdukken? Ik heb in een ver verleden weleens geholpen affiches te maken voor een pop podium hier in de stad. Gaat dat hetzelfde? Dan is het best arbeidsintensief.

PB ontvangen!
Nee, helaas, geen actiefoto's. Maar het is inderdaad intensief. Raam prepareren, belichten, uitspoelen. En dan drukken. Zo recht mogelijk en je ziet pas of het verzadigd is als je het raam optilt. Herstellen gaat niet, dan verschuifd je beeld. Daarna strijken of fohnen om de inkt te activeren.
Ja, alles bij elkaar best intensief, nog afgezien van de administratie.
 
je had gerust 5-10 euro het schirt kunnen meer vragen , ik zou het gegeven hebben ......

oh, ik ook nog wel, alleen dan zou het een commerciele actie worden, dat wordt niet gewaardeerd door de moderators.
Tenminste, daarom mocht mijn t-shirt-actie destijds door gaan.
 
Nee, het was bedoeld als grapje. Niet om er rijk van te worden. Het enthousiasme was alleen wat groter als verwacht.
Als je de opdruk kritisch bekijkt zie je ook dat de kwaliteit niet constant is, een commerciele prijs vragen is daarom ook niet terecht.
Marloes legt er geen geld bij, dat is het belangrijkste, ze springt er positief uit kan nu weer wat nieuwe kleurtjes en andere zeefdruk spulletjes kopen, dat is net leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan