KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja het is gelukt :X O-) schuiver...lekker bochtje even auto inhalen remmen terugschakelen voor de bocht.....alleen ipv remmen gaf ik blijkbaar gas. Motor komt rechtop hoppa zo de bocht uit, voorvelg stuk uit.

Schijven/voorvork nog wel recht wat ik zo kon zien.

Spiegel kappot, alleen toen die weer rechtopstond geen olie te zien op het kijkglas.Uitlaat wat verbogen koplamphuis wat los stuurdemper wat los paar kappen wat scheef.

Motor lekte verder ook geen olie of kvs.
Op de plek waar die gevallen was ook geen olie te zien...wanneer ik hem schuin hield zag je nog wel wat.

Ook geen olie op het blok, toen die op de bergauto stond nog een keer onder het blok enzo gekeken niks geen olie...anders had die nog wel gelekt zou je zeggen.

Heeft ook niet over het asfalt gegleden.
Rechtop de berm in en pof tegen een beste struik aan.

Gelukkig alleen dikke/stijve pie.. uh knie.
Ben allang blij dat ik niet in het ziekenhuis lig ofzo of botbreuken man man man.

Motor staat nu bij de berger komende week wordt de motor naar de dealer gebracht in Apeldoorn.

Morgen dealer maar even bellen.
Heb dat op de vorige motor ook weleens gehad gas geven tijdens het remmen ofzo, had dat van de week ook al, beetje stuiterend van een heuvel af, slecht asfalt, dat ik toch wat gas gaf perongeluk.

Zal wel aan mijn onkunde liggen :z

Balen kerel, maar zo te lezen niks ernstigs :t , en motor, ach laten fiksen en weer :]
 
Motor is niet meer te fixen, wil hem wel ruilen tegen een schadevrije duke 390 met 2 jaar fabrieksgarantie.
 
Gelukkig heb je zelf niks en ben je goed verzekerd! Hoop voor je dat de premie beetje betaalbaar blijft.

Een mazzel heb je wel, seizoen zit er al bijna op!
Eerdaags mijn motor ook winterklaar maken,stekkers voor druppelader scoren en monteren zodat ik die snel kan wissellen van de 390 naar 1290
 
Gelukkig heb je zelf niks en ben je goed verzekerd! Hoop voor je dat de premie beetje betaalbaar blijft.

Een mazzel heb je wel, seizoen zit er al bijna op!
Eerdaags mijn motor ook winterklaar maken,stekkers voor druppelader scoren en monteren zodat ik die snel kan wissellen van de 390 naar 1290
Ja vooral dat eerste als je dan ergens in een ziekenhuis moet liggen. En met krukken pfffff.
 
Bin there , en idd dat wil je echt niet !

Fijn dat je zelf ok bent , motor wordt wel weer gefixt .
regende het of had je schrik momentje ?
 
Bin there , en idd dat wil je echt niet !

Fijn dat je zelf ok bent , motor wordt wel weer gefixt .
regende het of had je schrik momentje ?
Nee juist eindelijk mooi weer...motor lekker warm gereden. Goed stuk asfalt, zit je al lekker klaar voor de bocht haal je nog een paar in.

En volgens mij gaf ik onbewust gas tijdens het remmen..want ineens rechtdoor
Stukje point fixing erbij natuurlijk.

(Ik versnelde terwijl ik eigenlijk wou remmen en dan de bocht weer door)
 
aantal jaar geleden vangrail in en onderdoor tegen paaltje , op klaverblad voorwiel onderuit resultaat : rug ,bovenbeen gebroken ectr .. hersteld met pinnen erin en lange revalidatie wil er eigenlijk niet meer aan denken brr.

me zelf zo goed als ging erover heen gezet wat niet makkelijk was ! , en de draad weer opgepakt om te gaan rijden wel op een heel andere manier als toen en dan bedoel ik een stuk rustiger met het handje rechts
 
aantal jaar geleden vangrail in en onderdoor tegen paaltje , op klaverblad voorwiel onderuit resultaat : rug ,bovenbeen gebroken ectr .. hersteld met pinnen erin en lange revalidatie wil er eigenlijk niet meer aan denken brr.

me zelf zo goed als ging erover heen gezet wat niet makkelijk was ! , en de draad weer opgepakt om te gaan rijden wel op een heel andere manier als toen en dan bedoel ik een stuk rustiger met het handje rechts


Brrr....niks aan overgehouden dus ?
 
Respect dat je nog op bent gestapt.
Heb paar jaar terug ook op kantelpunt gestaan door een vriend van mij een lange tijd in een rolstoel heb rond geduwd.
Dan zie je hoe afhankelijk en beperkt je ineens bent en wie je echte vrienden zijn.

Hij heeft ook meerdere operaties ondergaan, helaas wel blijvend letsel aan overgehouden.
Ze hebben zijn enkel vast gezet deze was door de klap verbrijzeld en lagen stukjes bot los in de laars , Ook hebben ze een kunstheup geplaatst.

Moet zeggen dat ik door de jaren heen ook wel wat meer nadenk voordat ik een blinde bocht pak,echt hard de dijk over wil etc. Beperk dat nu tot de overzochtelijke stukken.
 
same here..auto stond opeens dwars op de weg..knalde erin, gelukkig op de neus gemikt, portiertje zou niet zo goed afgelopen zijn en de lantaarnpaal ernaast ook niet.
alle ledematen gebroken, heup enz, geen hurkzit mogelijk, beperkte radius in beide knieen
lol leer je idd veel van, als je vrienden je op de wc moeten plaatsen om nadien ook even je reet schoon te maken nadien :+
dan maak je een keuze ivm motorrijden, sommige stoppen en dat begrijp ik want mensen rond je verklaren je gek!

rij je gewoon anders door :]
 
herkenbaar, mijn eerste motor total loss gereden op een vrachtauto met inhalen (rechtsvoor) iets meer naar links en ik had hier niet meer gezeten.

Ver van huis en de weg niet goed kenen en toch nog even snel willen inhalen. Tja je leert er zeker van....

Ik kwam er gelukkig vanaf met een gebroken middenvoetsbeentje
 
Jaja het is gelukt :X O-) schuiver...lekker bochtje even auto inhalen remmen terugschakelen voor de bocht.....alleen ipv remmen gaf ik blijkbaar gas. Motor komt rechtop hoppa zo de bocht uit, voorvelg stuk uit.

Schijven/voorvork nog wel recht wat ik zo kon zien.

Spiegel kappot, alleen toen die weer rechtopstond geen olie te zien op het kijkglas.Uitlaat wat verbogen koplamphuis wat los stuurdemper wat los paar kappen wat scheef.

Motor lekte verder ook geen olie of kvs.
Op de plek waar die gevallen was ook geen olie te zien...wanneer ik hem schuin hield zag je nog wel wat.

Ook geen olie op het blok, toen die op de bergauto stond nog een keer onder het blok enzo gekeken niks geen olie...anders had die nog wel gelekt zou je zeggen.

Heeft ook niet over het asfalt gegleden.
Rechtop de berm in en pof tegen een beste struik aan.

Gelukkig alleen dikke/stijve pie.. uh knie.
Ben allang blij dat ik niet in het ziekenhuis lig ofzo of botbreuken man man man.

Motor staat nu bij de berger komende week wordt de motor naar de dealer gebracht in Apeldoorn.

Morgen dealer maar even bellen.
Heb dat op de vorige motor ook weleens gehad gas geven tijdens het remmen ofzo, had dat van de week ook al, beetje stuiterend van een heuvel af, slecht asfalt, dat ik toch wat gas gaf perongeluk.

Zal wel aan mijn onkunde liggen :z

Mooi klote Geerd,gelukkig heb je zelf niks en de Duke is alleen maar materiaal, wel mooi materiaal trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me pa voor mij zien verongelukken toen we samen een motorritje aan het doen waren, heb toen echt getwijfeld of ik nog wel wilde rijden, inmiddels 11 jaar geleden.
Heb het toch geprobeerd en ik denk niet dat me pa zou willen dat ik zou stoppen, het was echt zijn passie.
Sindsdien rij ik ook anders, maar geniet er echt nog wel van.

Echt respect voor diegene die na z'n ongeluk toch weer zijn gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Heftig hoor die dingen te lezen.

Zelf ook al wat aan de hand gehad (wie 'nog' niet..)


Bepijlde rit aan het doen, bleek dat dezelfde pijlen gebruikt werden door anderz organisatie voor een fietstocht. Zon stond redelijk laag, was dus wat schaduw op bepaalde plekken en ben over een soort tractor sluis gegaan ( weet niet of ze dat in NL kennen ) m.a.w een auto kan er niet over, borduur steen van een 20-30cm en te laat gezien en tegen 50 er op en erover. Ziekenhuis lieten ze me weer gaan, volgende dag enorm veel last en terug gegaan om dan meteen onder het mes te moeten.

Maar dat valt dan precies nog mee als ik de dingen hier zo lees. Respect allemaal, niet rijden kan ik niet. Het zou de slimste keuze zijn maar ik kan het niet.
 
Ik heb me pa voor mij zien verongelukken toen we samen een motorritje aan het doen waren, heb toen echt getwijfeld of ik nog wel wilde rijden, inmiddels 11 jaar geleden.
Heb het toch geprobeerd en ik denk niet dat me pa zou willen dat ik zou stoppen, het was echt zijn passie.
Sindsdien rij ik ook anders, maar geniet er echt nog wel van.

Echt respect voor diegene die na z'n ongeluk toch weer zijn gaan rijden.

Man dat is wel heftig gast!
 
Respect dat je nog op bent gestapt.
Heb paar jaar terug ook op kantelpunt gestaan door een vriend van mij een lange tijd in een rolstoel heb rond geduwd.
Dan zie je hoe afhankelijk en beperkt je ineens bent en wie je echte vrienden zijn.

Hij heeft ook meerdere operaties ondergaan, helaas wel blijvend letsel aan overgehouden.
Ze hebben zijn enkel vast gezet deze was door de klap verbrijzeld en lagen stukjes bot los in de laars , Ook hebben ze een kunstheup geplaatst.

Moet zeggen dat ik door de jaren heen ook wel wat meer nadenk voordat ik een blinde bocht pak,echt hard de dijk over wil etc. Beperk dat nu tot de overzochtelijke stukken.

Dit herken ik van het samen rijden idd. We rijden hard, maar niet roekeloos. Je blijft enorm kwetsbaar natuurlijk op zon ding :X
 
Geerd al meer bekend over de schade?

Nee wou net bellen of die al richting Nederland is.

Ze maken een rondje door Europa zegmaar als die dan op de route ligt pikken ze hem mee.

Maar wel binnen 10 werkdagen.

Nou net gebeld 2 tot 3 weken...godver man.
 
Laatst bewerkt:
Nee wou net bellen of die al richting Nederland is.

Ze maken een rondje door Europa zegmaar als die dan op de route ligt pikken ze hem mee.

Maar wel binnen 10 werkdagen.

Nou net gebeld 2 tot 3 weken...godver man.

Das minder.. krijg je geen leenmotor van KTM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan