Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk deze update. Maar je maakt mij nu helemaal nieuwsgierig naar het resultaat. Vond de R7 een prachtfiets om te zien en was in mijn ogen al af. Ben benieuwd naar het resultaat maar ook hoe het er nu uitziet. Heb je foto's of een link naar de foto's?

Dat wil ik ook wel zien :)
Ben een kleine 2 jaar geleden op een motor veiling geweest, daar ging een Haga replica (ook de r7) weg voor niet minder dan EURO 200.000,00 ... katsgekke bedragen *O*
 
ik geloof dat Rob Juwett ( OW cupper en werkzaam bij Yamaha ) ook een R7 heeft, maar kan ik niet bevestigen.
 
Zo mn Ali kuipruitje van 14 euro is binnen... *O*
De prijs kwaliteit verhouding is tot nu toe erg goed. ding ziet er netjes uit en past goed. Ik ben er blij mee.

full
 
Laatst bewerkt:
Zo mn Ali kuipruitje van 14 euro is binnen... *O*
De prijs kwaliteit verhouding is tot nu toe erg goed. ding ziet er netjes uit en past goed. Ik ben er blij mee.

[afbeelding]
Kijk eens naar de draairichting van je voorband. Staat een pijl op aan de zijkant. Weet het niet zeker maar als ik zo kijk wordt door de groeven het water naar het midden van je band gedrukt in de regen. Lijkt mij dat het juist naar de zijkant afgevoerd moet worden. Maar kan het mis hebben hoor.
 
Kijk eens naar de draairichting van je voorband. Staat een pijl op aan de zijkant. Weet het niet zeker maar als ik zo kijk wordt door de groeven het water naar het midden van je band gedrukt in de regen. Lijkt mij dat het juist naar de zijkant afgevoerd moet worden. Maar kan het mis hebben hoor.
.

Tnx voor de tip maar hij zit goed hoor. Volgens mij zitten alle pilotpowers 3 zo op de velg. Of mijn pijltje moet verkeerd opstaan. Is het niets dat hij het water van binnen naar buiten duwt op deze manier?
 
.

Tnx voor de tip maar hij zit goed hoor. Volgens mij zitten alle pilotpowers 3 zo op de velg. Of mijn pijltje moet verkeerd opstaan. Is het niets dat hij het water van binnen naar buiten duwt op deze manier?

Zag t een paar jaar geleden bij mn maatje zn CBR ook zo zitten maar dit hoort zo tot mn verbazing.
Pilot 2 en Pilot 3 hebben t allebei en mijn Pilot Power 3 dus ook. ;)
 
.

Tnx voor de tip maar hij zit goed hoor. Volgens mij zitten alle pilotpowers 3 zo op de velg. Of mijn pijltje moet verkeerd opstaan. Is het niets dat hij het water van binnen naar buiten duwt op deze manier?
Even nagevraagd. Ik beredeneerde het bij rechtdoor rijden. Maar je moet het zien als de band onder hellingshoek staat. Dan wordt het water van buiten naar binnen (t.o.v. de band) gedrukt. Ofwel, het water wordt weggevoerd. En zo krijg je dan weer een droog spoortje voor je achterband
 
Even nagevraagd. Ik beredeneerde het bij rechtdoor rijden. Maar je moet het zien als de band onder hellingshoek staat. Dan wordt het water van buiten naar binnen (t.o.v. de band) gedrukt. Ofwel, het water wordt weggevoerd. En zo krijg je dan weer een droog spoortje voor je achterband


Goede theorie hoop dat ik er nooit gebruik van hoef te maken... bah regen :r
 
goede dag
Ik zoek een blok voor een Honda cbr900rr uit 98
mijne is vastgeloopen en het blok is geschurd
wie weet er 1 to koop

Mvg Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Poah, vandaag een nieuwe voorband laten monteren. De vorige was vierkant gereden door de snelweg. Heb nu voor en achter een pilot power 2ct. Het is echt even wennen weer hoe makkelijk de motor nu wil leunen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan