Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ken die lampjes wel, dat had ik ook bij mijn auto. Het zijn alleen geen losse ledlampjes, maar een volledige achterlicht-unit met leds, dat gaat 'm dus niet worden. :/

Blijft je normale licht achter wel aan als je remt, als dat uit gaat kan het zijn dat de massa en + verlichting verkeerd om zitten,had dit bij mijn unit ook...
 
Normale licht blijft branden als ik rem. Op de vorige waren alle oem stekkertjes overgezet. Had alle stekkers losgehaald en alle bedrading 1 voor 1 losgehaald en op de nieuwe vastgezet. De bedrading was iig 100% hetzelfde als de oude.

@ midlifecrisis: Ik ben niet gehinderd door enige elektra-kennis, dat zou ik dan ff met iemand moeten nalopen die er wel verstand van heeft.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn achterlicht vervangen omdat maar 1 kant ervan brandde. Heb alle bedrading gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous, dus dat zit weer netjes. Test ik de lamp, branden alle leds, ook de knippers, maar doet het remlicht het niet (zowel hand-, als voetrem) :/
Alles exact aangesloten als de vorige lamp, dat wordt dus nog zekeringen/stekkers checken voordat ik voor een ander achterlicht mag gaan kijken. Maar heb daar nog ff geen zin in, dus dat komt nog wel. Zijn er evt nog andere dingen die ik na zou kunnen kijken?


Brake lights are overrated. Gewoon handje in de lucht als je gaat remmen, wat je sowieso niet te vaak moet doen.
 
Vandaag mijn achterlicht vervangen omdat maar 1 kant ervan brandde. Heb alle bedrading gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous, dus dat zit weer netjes. Test ik de lamp, branden alle leds, ook de knippers, maar doet het remlicht het niet (zowel hand-, als voetrem) :/
Alles exact aangesloten als de vorige lamp, dat wordt dus nog zekeringen/stekkers checken voordat ik voor een ander achterlicht mag gaan kijken. Maar heb daar nog ff geen zin in, dus dat komt nog wel. Zijn er evt nog andere dingen die ik na zou kunnen kijken?
Stekkertjes bij voorrem schakelaar....
 
wat een smerig weer de laatste tijd :( mijn sp1 gaat binnenkort vast in de garage gestald worden.
staat hij lekker droog.
deze ooit gekocht tijdens een vakantie in italie, toch leuk
full
 
wat een smerig weer de laatste tijd :( mijn sp1 gaat binnenkort vast in de garage gestald worden.
staat hij lekker droog.
deze ooit gekocht tijdens een vakantie in italie, toch leuk[afbeelding]
Heb er ook 3, alleen heb ik de race versies. Denk dat ik ook nog eens ga kijken voor de witte sp2 en ook de usa versie. Zijn zeker leuke hebbedingetjes :9
 
Laatst bewerkt:
Kom ik er verdomme net achter dat mijn tank dus ook lekt bij het scharnierpunt, baal ik enorm van :( :( :(


Heb ik dus 2 brandstoftanks die ik kan laten lassen -O-
 
Laatst bewerkt:
Dat is echt fucked up.
Er is destijds een terugroep geweest...snap niet dat mensen dat toen niet meteen hebben gedaan, jij zit nu met de ellende
 
Als het meezit zou die niet overgespoten hoeven te worden. Als dat wel het geval is, laat ik 'm misschien gelijk wel ombouwen tot endurance tank. Gezanik ook... :/

Wel de SPAL-fan gemonteerd en zo goed als aangesloten. OEM stekker heeft 2 vrouwtjes en de stekker van de SPAL maar 1 mannetje, misschien dat er nog een draadje extra gefixt moet worden naar die stekker. De claxon heeft ook gelijk een nieuw plekje gekregen.
full

full


Gelijk de kuipboutjes van de topkuip en V-cowl vervangen door zwarte kuipruit boutjes. Die waren zo gaar dat ik ze amper los kreeg, zijn we van dat probleem ook ff af.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij lijkt de tank ook lek te zijn :(

Wat bruinige, vochtige aanslag, links op het frame.
 
Yep, precies wat ik ook heb... Kon het eerst helemaal niet plaatsen, totdat ik op de grond lag om mijn onderkuip los te schroeven en naar boven keek :(

Ga aankomende week even met de reserve tank die ik heb, informeren bij de lasser wat de kosten zijn. Heb ook Roughneckk een pb gestuurd met de vraag wat het gaat kosten om er gelijk een endurance tank van te maken...
 
Laatst bewerkt:
Die maakt mooi spul! Laat je er dan eentje maken van aluminium?
 
Laatst bewerkt:
Die maakt mooi spul! Laat je er dan eentje maken van aluminium?
Zal hetzelfde materiaal worden als de originele tank al is. Laat de huidige tank dan aanpassen zodat ie gewoon 1 op 1 past op mijn sp. Simpelgezegd een strip van een paar cm ertussen en een 2e "tankdop" erbij. Zal vast meer bij komen kijken, aangezien de rondingen anders zijn, maar daar heeft hij meer kijk op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan