Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, heb er tot overmaat van ramp nog een topkoffer die al 8 jaar in de garage lag te niksen opgeschroefd. Snap ik ineens waarom ik die zooi heb bewaard.

Café racer is ook gaaf, misschien een zomerproject.
Of zo, lijkt wel op een Speed :o 8-) _O-

62316d7b4b6d839d1c15d8469dd74082--cb--cb-cafe-racer.jpg
 
Bijna... Vanavond wezen rijden met een vriend, die heeft een NTV van '93. Super om die twee even te vergelijken.Fucking vette machine, waarvan heb je die gebouwd?

Dit is een Yamaha FJ 600 uit 1988.
Ongeveer 2 jaar aan bezig geweest.
 
Laatst bewerkt:
Als ik er iets aan ga doen, is het eerste wat sneuvelt het kofferrek. En ik heb leuke dubbele koplampen gezien, als ik daar een dikke toerenteller en een digitale snelheidsmeter achter zet, wordt het wel wat. Dan misschien de uitlaat richting het kontje... Wacht, ik ben er een Speed Triple van aan het maken.
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Zaterdag wordt het lekker motor weer. Ik heb nog een leuke route liggen, peel-noord Limburg.
vertrek zal om 9:00 uur bij Mac Donalds in Eindhoven zijn langs de N2. heeft een directe afslag 30a (Meerhoven zuid) en tank station is in de buurt. de route is ongeveer 200km... maar ik moet uiterlijk om 16:00 thuis zijn!

dus wie zin heeft, meld je dan ff aan dan weet ik op wie ik moet wachten!

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Zaterdag wordt het lekker motor weer. Ik heb nog een leuke route liggen, peel-noord Limburg.
vertrek zal om 9:00 uur bij Mac Donalds in Eindhoven zijn langs de N2. heeft een directe afslag 30a (Meerhoven zuid) en tank station is in de buurt. de route is ongeveer 200km... maar ik moet uiterlijk om 16:00 thuis zijn!

dus wie zin heeft, meld je dan ff aan dan weet ik op wie ik moet wachten!

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Top idee, maar helaas kan ik zaterdag niet -O-
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Zaterdag wordt het lekker motor weer. Ik heb nog een leuke route liggen, peel-noord Limburg.
vertrek zal om 9:00 uur bij Mac Donalds in Eindhoven zijn langs de N2. heeft een directe afslag 30a (Meerhoven zuid) en tank station is in de buurt. de route is ongeveer 200km... maar ik moet uiterlijk om 16:00 thuis zijn!

dus wie zin heeft, meld je dan ff aan dan weet ik op wie ik moet wachten!

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Leuk idee! Als ik minder verkouden zou zijn zou ik het overwegen. Nu ga ik Bullmastif zijn route maar rijden. :] Zeeuws Vlaanderen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan