Einde IDM

Tijd voor een West-Europees internationaal kampioenschap voor iedereen die een beetje Duits kan of iets wat daar op lijkt? Spa, Assen en Hockenheim, daar moet je toch al wel een eind mee kunnen komen. :+
 
Blijkbaar moet er een extreem prijskaartje aan het organiseren van een nationaal kampioenschap hangen? Lijkt me toch dat je het bij wijze van spreken desnoods doet in een verloren uurtje van een circuitdag met de prijsuitreiking onder de partytent van de buurman?

ZAC heeft het ook jarenlang gerooid met een kleine groep aan rijders en CRT zit aan de andere kant ramvol dus belangstelling is er wel lijkt me?
 
Jammer -O- ,ik ging ieder jaar naar circuit zolder.
In mijn opinie kwamen er wel mensen op af,en heb ik me er uitstekend vdermaakt :)

full


full
 
Laatst bewerkt:
Zal de OW-Cup nog drukker worden volgend jaar. De 1 zijn dood is de ander zijn brood zullen we maar zeggen. Een Duits/Belgisch/Nederlands-kampioenschap lijkt me zo'n slecht idee nog niet.
 
Daar heeft het helemaal niks mee te maken.

+1 de IDM Superbikes zijn volgens mij Superstock fietsen (iig kwa rijwielgedeelte). En BSB, bij alle fietsen TC eraf slopen maakt ze niet goedkoper :?

Ongelooflijk dat zelfs in Duitsland het niet meer lukt om een mooie raceserie te organiseren :N
Het moet toch mogelijk zijn om een soort NoordWest Europees kampioenschap op te zetten. Het hele GP gebeuren is nu al bijna een Spaans/Italiaans onderonsje dat wordt zo alleen maar erger. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan