Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Dat kan ik beamen, heb een kennis uit het regionale topic met een SP1. Heerlijke fiets met V-Twin.
:t
 
Tsja wat zal ik zeggen, heb zelf ook een oude H@nd*. Heb wel meerdere merken gereden, alles heeft wel wat. Dagelijks rij ik met mijn SV, ook geen Kawa, maar heerlijk gooi en smijt-fiets hier op de dijkjes, :P Als mijn Z650 klaar is gaat ie net als de CB gewoon gebruikt worden, maar voor het huidige verkeer liever die SV...
Just my 2 cent's.
 
LET OP!!
Topic vervuiling!
full

CB die lekker binnen bivakkeert nu.
Dit ivm ruimtegebrek in de garage..
*O*
 
agh ,t is ook maar gekheid,ik vind t voor de rest ook wel leuk hoor ook die andere merken :N :+
maar ben en blijf een Kawaman *O*
 
Snel wisselen van motor komt meer voor, ik kan daar dus niets van zeggen _O- maar ik heb de rust gevonden met de Z1

Het is even vloeken in de Kawasaki kerk, maar dan denk ik dat een HONDA VTR 1000 SP 1 zeker wat voor je is, sportief mooie dikke roffel mooi model en oer betrouwbaar.
Die heb ik ook serieus overwogen toen ik een z1 zocht, kon ik niets behoorlijks vinden zou ik nog naar het eerste type Suzuki gt750 op zoek gaan en als dat niets werd de Honda, ik vind het nog steeds een mooi ding en kon wel eens een klassieker van de toekomst worden.
Maar dat waren wel twee uiterste, want de Z1 stond heel hoog in mijn lijst.

Prachtige fiets idd. Word ook een classic. Ik vind ze iets te prijzig. En het is een mono. Is mijn vrouw niet blij mee als ze ooit nog mee wil O-)
 
Als je deze 650 op MP ziet, is je prijs niet verkeerd.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...d85e42edc07212de3e9203cbb39&previousPage=home

Niet dat deze slecht is, maar om hem op jouw niveau te krijgen ben je een stuk meer euro's kwijt Chili-Pepper. :)
Trouwens, deze heeft de uitlaat die ik volgend weekend ga halen.

Ik denk dat de mijne vooral optisch vele malen mooier is. Motorisch kan ik niets aantonen helaas. Maar een proefrit zal bewijzen dat alles in orde is.
 
Hoi Coert, Ik ben al een poosje op zoek naar een uitlaat voor mijn z650. Kun jij mij wat tips geven? Ik lees dat jij er 1 gaat helen...

Dat kan ik wel, zelf hou ik MP nouw in de gaten, maar je ziet ze zelden, de originele 4-2.
Vance & Hines is wel mooi, maar wat duur vind ik,
Vance & Hines 13029 Megaphone 4:1 Chrome Full Exhaust 77-80 Kawasaki KZ650 | eBay
Delkevic maakt ook een mooie,

Uitlaat Delkevic volledig systeem Klassieke demper - Kawasaki Z650B KZ650B (1976-1979) / Z650C KZ650C (1978-1980)

Wel kun je soms een nette Marshall Deeptone vinden op MP, en als je even de tijd hebt heb ik er 1 over, maar moet eerst de 4-2 binnen hebben.
:)
 
Ik ken het ook helaas, laatst was ik blij met die 4 in 2, maar heb deze week al 3 mails naar de adverteerder gestuurd die akkoord was maar vorig weekend niet kon, maar geen respons meer. Ondanks het goede contact eerder. Ik probeer het zo nogmaals, maar dan wel voor het laatst.
full

:)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan