ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Mag ik ook in de openingspost :)

ZX10R 2008

full


Opties:

Stalen remleidingen voor en achter
Korte rem en koppeling hendel
Renthal grip
Ermax hugger
Getint achterlicht met knippers
Donkere db kuipruit
Powercommander 5 (183 pk op het achterwiel)
K&N luchtfilter
Powercommander Quickshifter
Smog block off plates
Kat uit de uitlaat
Akrapovic tussenpijp
Yoshimura R55 carbon tip
Samco koelslangen
 
Als er iemand hier warm wordt van een setje zgan akrapovic hexagonal voor de 06-07 dan graag een pb.

Heb ze voor 750 op marktplaats staan maar voor een MF-er 650!
 
Jongens:

Vanaf de volgende muisklik: https://youtu.be/gdrGdhfeL_Y?t=155 zie je dat hij de dynamo cover demonteert van een 06-07 zx10r. Hierbij komt zo te zien geen olie vrij.

Hoe zit het nou? (bij een 08 model) Komt er nou wel of geen olie vrij?
 
Ik heb dit jaar bij twee motorfietsen de koppeling vervangen, een GSX-F750 en een Aprilia RSV4.
Beiden gewoon op de zijstandaard en met alle olie erin.

Bij de Aprilia lekte er geen druppel, bij de Suzuki ruim een liter.
In beide gevallen natuurlijk wel even een teiltje er onder.

Dan zie je dat wel als het deksel er af gaat.. al vermoed ik dat er niets uitkomt.
 
Ik heb dit jaar bij twee motorfietsen de koppeling vervangen, een GSX-F750 en een Aprilia RSV4.
Beiden gewoon op de zijstandaard en met alle olie erin.

Bij de Aprilia lekte er geen druppel, bij de Suzuki ruim een liter.
In beide gevallen natuurlijk wel even een teiltje er onder.

Dan zie je dat wel als het deksel er af gaat.. al vermoed ik dat er niets uitkomt.

Bedankt voor je inhoudelijke reactie.
 
Elke dag tot 17.15 en vrijdag tot 14.45, maar twee dagen geleden ook wel tot 18.00 zonder te schrijven. ;) :$
MF is echt scannen, posten en verder werken. Daardoor mis ik wel eens wat. _O- (Op MF, zoals een filmpje :+ )
Maar Marktplaats en Speurders zijn ook wel vervelende sites. ;)

(Zoek nog een leuke pekelbike..)

Ontopic: ik had vorige week donderdag mijn blauwe helm mee voor CPZ. Speciaal voor u. -O-
 
Hallo mede zx10 rijders. Ivm met het verkopen, door rugklachten, van mijn zx10r heb ik een TTX36 KA788 shock(2008-2010 model) over.

Mocht iemand vanuit deze rijdersgroep interesse hebben hoor ik het graag, zo niet dat komt deze met enkele weken op MP en in de verkooptopics.

Eventuele foto's kan ik per app sturen.
 
Hallo mede zx10 rijders. Ivm met het verkopen, door rugklachten, van mijn zx10r heb ik een TTX36 KA788 shock(2008-2010 model) over.

Mocht iemand vanuit deze rijdersgroep interesse hebben hoor ik het graag, zo niet dat komt deze met enkele weken op MP en in de verkooptopics.

Eventuele foto's kan ik per app sturen.

Wat klote, je was toch nog niet zo lang begonnen met circuit rijden op de zx10r? Anyways, fijne shock :Y, succes met de verkoop en beterschap.

Edit: overigens zou ik altijd foto's en een vraagprijs toevoegen aan een advertentie. Mocht je nog wat spullen los willen verkopen (valdoppen/uitlaat/remblokken/regenbanden) heb ik wel interesse.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan