The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee joh geen leermomentje hoor haha
Als ik er 1 had gemaakt en dan gelijk had geplaatst dan had ik het nog niet gehaald (keek om 17:15 voordat ik van werk weg ging en op het moment van foto maken ga ik niet nog ff snel kijken of iemand mij al voor is)
 
Ik heb zn grote broer gevonden :)

cpQg1s5.jpg
 
Een boer met een oranje hesje aan heb ik nog nooit gezien, moet dus wel een gemeentewerker zijn :P

Ik keur hem goed :t (hielp wel mee dat ik er ook erg om kon lachen)
 
Italiaans karakter :X

_O- _O- :N

Gewoon een sport motor die de eerste 18 jaar van zijn leven 2000+ kilometers per jaar heeft gereden en de afgelopen twee jaar ineens 20000+ per jaar ;)

En dat dan door weer en wind... maar als ik kijk hoe ik hem gebruik vind ik het ding behoorlijk betrouwbaar :Y
 
_O- _O- :N

Gewoon een sport motor die de eerste 18 jaar van zijn leven 2000+ kilometers per jaar heeft gereden en de afgelopen twee jaar ineens 20000+ per jaar ;)

En dat dan door weer en wind... maar als ik kijk hoe ik hem gebruik vind ik het ding behoorlijk betrouwbaar :Y
Doe je idd goed :t

Hier beetje gelijkaardig: GSX F had 30178km in 15 jaar ... nu doet die meer dan dat in slechts 1 jaar _O-
 
@ Pedrofich: een blauwe auto en een rode auto? Een auto die blauw en rood tegelijk is? Of een blauwe auto voor rood(stoplicht)?

@DKP, we gaan het meemaken. Van 7800km in 20 jaar naar 2000km per jaar. :9
 
Bij 1 (of meer) auto waarvan het plaatwerk de kleur rood heeft + een tweede auto (1of meer) waarvan het plaatwerk blauw is
Dus je motor op de foto met 2 auto's waarvan de end rood is en de andere blauw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan