Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst de volgende mod's: powercommander, k/n filter, andere dempers, xenon, aangepaste tandwielverhouding, flapper mod etc..... :+

Mooie fiets Will, weinig voorkomende kleurstelling ook.
Al druk bezig met internet afspeuren voor de mods zeker.
Komende winter klaarmaken en van het voorjaar de baan op.
Veel plezier er mee.
 
Mooie fiets Will, weinig voorkomende kleurstelling ook.
Al druk bezig met internet afspeuren voor de mods zeker.
Komende winter klaarmaken en van het voorjaar de baan op.
Veel plezier er mee.
Dank....ik ga niet knoeien....hoogstens een k/n filter..voor de rest vind ik het goedzo.... *O*
 
Welkom bij de honda club dial888 :-)

Was er in mijn achterhoofd al jaren mee bezig voor een sporttour motor....

Zeker geen ducati ST2/4...Ik wilde een smeuïge 4 cilinder voor de afwisseling. Ook geen goldwing want ik heb ook al een 6 cilinder... ;)

Kortom, goedkoop en betrouwbaar... :]
 
Laatst bewerkt:
Is eens wat anders dan die geld verslindende lufties :-)

Honda is ook niet verkeerd als je meer van rijden houdt dan van sleutelen , wil. :Y
En dat gezeur over karakter ,ach wij als luftie rijder zijn al jaren gevormd wat karakter betreft.

Maar lijkt me een goede aankoop wat betreft je intenties met de fiets.
 
Laatst bewerkt:
Precies.....voor het gemak nu de vfr.

Duc zet ik desnoods hier achter in de uitbouw mocht de Mrs beginnen te klagen dat de garage vol staat speeltjes... _O-

full
 
:W

Ik twijfel nog of ik naar Gildehaus rijd. Motor zit nog van boven tot onder vol met drek van vorige week. Veelal in de regen rondgereden in de Eifel, maar toch een hele leuke week gehad :)
 
Ik was er ook niet, dat scheelt ;).

Je kan het op deze foto (donderdag gemaakt) wel goed zien :+. Blok en achterkant vol met drek. Overigens is deze foto wel gemaakt toen heel even de zon toch nog scheen :)

4BP2DjH.jpg
 
heeft iemand een adres waar men Bosch injectoren kan testen en eventueel repareren/vervangen ?

in het westen is er genoeg, maar liefst zou ik in de regio wat vinden.


benzine injectoren geen diesel
 
Laatst bewerkt:
Misschien is Oude Hendriksman een optie? Zitten in Almelo ,en als Ewald het niet kan weet hij vast wel een adres waar het wel kan in de buurt.
 
heeft iemand een adres waar men Bosch injectoren kan testen en eventueel repareren/vervangen ?

in het westen is er genoeg, maar liefst zou ik in de regio wat vinden.

Diesel? Dan goede ervaringen met Kleinjan in Nijverdal.

Oude Hendriksman in Almelo mindere ervaringen mee persoonlijk.
 
Op het industrie terrein in Vroomshoop achter Verheul zit er één maar weet zo de naam niet. Volgens mij doet Veltink het ook...
 
benzine injectoren geen diesel, bij mn 850 is waarschijnlijk de temperatuur sensor gaar , geeft gekke waardes en de computer spuit dan veel te veel in en dan niks.
maar gezien de leeftijd kan ook zijn dat de injectoren wat aandacht nodig hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan