Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
full
 
De vraagprijs is ook te (veul)hoog in mijn opinie ..

En ja` de kont ligt er los op. Benzinetank kan ook nog wel iets aangepast worden ..



Ik heb nog een rubber-m frame liggen , is misschien wel zo iets Storz achtigs van te maken .

Hij is duur maar zo'n voorvork kost kompleet 6000€
Want die trek je zomaar niet van een sloopfiets af omdat die bijna allemaal te kort zijn
En dan moet je nog passende schijven vinden voor harley wielen
Whealycare ( Mike ) heeft dat soort spul liggen , allemaal zelf laten maken omdat het er niet was
 
Hij is duur maar zo'n voorvork kost kompleet 6000€
Want die trek je zomaar niet van een sloopfiets af omdat die bijna allemaal te kort zijn
En dan moet je nog passende schijven vinden voor harley wielen
Whealycare ( Mike ) heeft dat soort spul liggen , allemaal zelf laten maken omdat het er niet was


Is ook een heel lekker compleet vork setje :9~ :9~



@ Martell - zou het geen drukfoutje zijn ? :+
 
Gisteren de XL laten ophalen ivm de storing aan de voorste injector. Nu hopen dat die voor het weekend nog klaar is.
 
Laatst bewerkt:
De vraagprijs is ook te (veul)hoog in mijn opinie ..

En ja` de kont ligt er los op. Benzinetank kan ook nog wel iets aangepast worden ..



Ik heb nog een rubber-m frame liggen , is misschien wel zo iets Storz achtigs van te maken .

Ik heb nog zo'n kont liggen en een 50 MM WP RSU voorvork, goud met zwart...nieuw...
 
Hij is duur maar zo'n voorvork kost kompleet 6000€
Want die trek je zomaar niet van een sloopfiets af omdat die bijna allemaal te kort zijn
En dan moet je nog passende schijven
GSRX schijven schijnen te passen op HD naven.
vinden voor harley wielen
Whealycare ( Mike ) heeft dat soort spul liggen , allemaal zelf laten maken omdat het er niet was
 
Ik had dit stuur nog liggen en aangezien het best een kunststukje is ,het is bestaat namelijk uit stukjes RvS heel mooi gelast
En ik hou van een wat hoger stuur dus hoge risers
p2530080900-3.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan