Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een team mag geloof ik tot 2uur voor aanvang van Q1 beslissen een andere rijder in te zetten. Er is nog een kleine hoop dus.

Nog een aantal trainingen afnemen van iemand de nog nooit op zo'n machine gereden heeft. Wil jij hem dan nog echt op de baan zien? Zien hoe hij moeite heeft om binnen de 107% te komen en door het halve veld op zondagmiddag op een ronde te worden gereden?

Laat Rossi dan maar rijden....
 
DKKmKv6X0AMAt_Q.jpg:large
 
Langzamerhand kunnen we er vanuit gaan dat Rossi zelf rijdt. Dat moet een ongelofelijke teleurstelling voor Michael zijn. Maar ik probeer het positief te benaderen: Hij heeft een cadeautje tegoed. Tevens kan hij dan dit weekend besteden om daar te relaxen en te netwerken, toch?

En mocht ik te vroeg geoordeeld hebben: Dan is het helemaal mooi :Y
 
Laatst bewerkt:
Langzamerhand kunnen we er vanuit gaan dat Rossi zelf rijdt. Dat moet een ongelofelijke teleurstelling voor Michael zijn. Maar ik probeer het positief te benaderen: Hij heeft een cadeautje tegoed. Tevens kan hij dan dit weekend besteden om daar te relaxen en te netwerken, toch?

En mocht ik te vroeg geoordeeld hebben: Dan is het helemaal mooi :Y
Hij zal vast wel direct geïnformeerd zijn toen de kans kwam. :?
Er is natuurlijk altijd een mogelijkheid dat een vaste rijder het toch wil proberen? :)
 
Hij zal vast wel direct geïnformeerd zijn toen de kans kwam. :?
Er is natuurlijk altijd een mogelijkheid dat een vaste rijder het toch wil proberen? :)

Als ik bericht krijg dat ik 10 mili win! Ofja eigenlijk mijn buurman maar die blijkt niet thuis te zijn.

zondag is de uitreiking van de cheque.. je hebt je buurman nog nooit gezien en als die lamme nie terug is voor de zondag is de prijs voor jou..

Week gaat voorbij en ineens zie je die ouwe corolla van de buurman voor rijden op zaterdag :+

Zou stel ik me een beetje voor hoe mvdm zich voelt..
 
Tis er door...Rossi gaat het proberen...

Mag ik heeeeeeeeel stiekem 1x hopen dat hij on-fit verklaard wordt?
 
Laatst bewerkt:
Als ik bericht krijg dat ik 10 mili win! Ofja eigenlijk mijn buurman maar die blijkt niet thuis te zijn.

zondag is de uitreiking van de cheque.. je hebt je buurman nog nooit gezien en als die lamme nie terug is voor de zondag is de prijs voor jou..

Week gaat voorbij en ineens zie je die ouwe corolla van de buurman voor rijden op zaterdag :+

Zou stel ik me een beetje voor hoe mvdm zich voelt..
Dat zijn inderdaad vast gevoelens die iemand nu voor het eerst voelt. :Y Highs and lows. O-)

Ik weet niet wie contact heeft gehad vanuit Yamaha, maar ik denk dat Lin Jarvis het al met groot voorbehoud zou brengen. :)
 
Laatst bewerkt:
Even een totaal andere vraag. Ze hebben het steeds er over dat MvdM op Rossi zijn motor zou rijden. Is dat dan ook echt die van Rossi of is het een movistar yamaha.. met het oog op gebruikte blokken etc...?
 
Even een totaal andere vraag. Ze hebben het steeds er over dat MvdM op Rossi zijn motor zou rijden. Is dat dan ook echt die van Rossi of is het een movistar yamaha.. met het oog op gebruikte blokken etc...?

Ben je dus niet de enige die zich dat afvraagt, mijn eigen idee ( zonder bevestiging ) is dat er blanco gestart word dus met een testfiets. Ik zie namelijk alleen maar nadelen aan het gebruik van de motor van Rossi.

Ben benieuwd wat FP1 vrijdag gaat brengen, word maar naar 1 man gekeken.
Mocht het alsnog niet gaan zal Vd mark alsnog wel plaatsnemen, met regen oid zal Rossi wel helemaal niet in actie komen
 
Even een totaal andere vraag. Ze hebben het steeds er over dat MvdM op Rossi zijn motor zou rijden. Is dat dan ook echt die van Rossi of is het een movistar yamaha.. met het oog op gebruikte blokken etc...?
Sowieso rijdt hij met een ander nummer en scoort punten op z'n eigen naam. Dus die blokken staan ook op eigen conto. De reden dat Mike werd opgetrommeld is omdat Yamaha twee rijders dient in te zetten, dat is alles. Niet omdat Rossi z'n motor gereden moet worden, maar omdat het team twee man aan de start moet brengen.
 
Laatst bewerkt:
Tot uiterlijk 1 uur voor Q2 mag nog een vervanger ingezet worden. Mocht dat het geval zijn, dan zal MVDM waarschijnlijk de 1e coureur zijn die zonder een meter gereden te hebben, zich moet gaan kwalificeren voor een race.

Zo staat het op racesport.nl.
 
moet haast wel een andere motor zijn ook met het oog op de aanpassingen die ze moeten maken voor vd mark als rossi de eerste training rijdt en vd mark de 2e is er bijna geen tijd om de motor om te bouwen lijkt me.

Even een totaal andere vraag. Ze hebben het steeds er over dat MvdM op Rossi zijn motor zou rijden. Is dat dan ook echt die van Rossi of is het een movistar yamaha.. met het oog op gebruikte blokken etc...?
 
Even een totaal andere vraag. Ze hebben het steeds er over dat MvdM op Rossi zijn motor zou rijden. Is dat dan ook echt die van Rossi of is het een movistar yamaha.. met het oog op gebruikte blokken etc...?
Zijn idd gewoon de blokken van Rossi. Gaat per inschrijving van de fietsen per team. Als een coureur dus halverwege vervangen wordt door een ander mag deze niet met een schone lei beginnen wat betreft het gebruik van het aantal blokken.
 
Zijn idd gewoon de blokken van Rossi. Gaat per inschrijving van de fietsen per team. Als een coureur dus halverwege vervangen wordt door een ander mag deze niet met een schone lei beginnen wat betreft het gebruik van het aantal blokken.

Die blokken zijn toch ook verzegeld aan begin van seizoen?Dan kan je dus ook geen ander blok inzetten wat niet verzegeld is.
 
Dus als MvdM met het blok van Rossi rijdt is het ook aannemelijk dat ze zijn elektronica zo aan passen dat hij hem 'minder snel' sloopt en dus geen eerlijke kans heeft. Of een blok met meer km's erop die voor Rossi toch al is 'afgeschreven'.. of is dit onzin?

Misschien draaf ik door maar kan me voorstellen dat dit voor het kamp Rossi zeer belangrijk kan zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat ze zijn vermogen halveren, maar bijvoorbeeld het max toerental 250 toeren omlaag brengen scheelt misschien al op dat niveau? Just asking...
 
Dus als MvdM met het blok van Rossi rijdt is het ook aannemelijk dat ze zijn elektronica zo aan passen dat hij hem 'minder snel' sloopt en dus geen eerlijke kans heeft. Of een blok met meer km's erop die voor Rossi toch al is 'afgeschreven'.. of is dit onzin?

Misschien draaf ik door maar kan me voorstellen dat dit voor het kamp Rossi zeer belangrijk kan zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat ze zijn vermogen halveren, maar bijvoorbeeld het max toerental 250 toeren omlaag brengen scheelt misschien al op dat niveau? Just asking...
In vrije trainingen gebruiken ze niet het maximale vermogen, pas in kwali en race gaat hij op de max. Gebruik aantal blokken is overigens geen enkel probleem bij Yamaha dus zullen hem eventueel niet terugschroeven voor VdMark.
 
Dus als MvdM met het blok van Rossi rijdt is het ook aannemelijk dat ze zijn elektronica zo aan passen dat hij hem 'minder snel' sloopt en dus geen eerlijke kans heeft. Of een blok met meer km's erop die voor Rossi toch al is 'afgeschreven'.. of is dit onzin?

Misschien draaf ik door maar kan me voorstellen dat dit voor het kamp Rossi zeer belangrijk kan zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat ze zijn vermogen halveren, maar bijvoorbeeld het max toerental 250 toeren omlaag brengen scheelt misschien al op dat niveau? Just asking...

Ga je nooit achterkomen en gaan ze nooit toegeven, dat ze vd Mark boven Lowes hebben gekozen wijst al op wat voorzichtigheid vanuit Yamaha _O-

Iedereen weet dat dit een moeilijk opgave word voor vd Mark, hij krijg hier echt geen slechte naam en kan zonder druk lekker genieten van zijn eerste Motogp race in het fabrieksteam... kan bv ene Crutchlow alleen maar van dromen... en als hij het WEL goed doet, dan kan hij helemaal niet meer stuk.
 
Dus als MvdM met het blok van Rossi rijdt is het ook aannemelijk dat ze zijn elektronica zo aan passen dat hij hem 'minder snel' sloopt en dus geen eerlijke kans heeft. Of een blok met meer km's erop die voor Rossi toch al is 'afgeschreven'.. of is dit onzin?

Misschien draaf ik door maar kan me voorstellen dat dit voor het kamp Rossi zeer belangrijk kan zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat ze zijn vermogen halveren, maar bijvoorbeeld het max toerental 250 toeren omlaag brengen scheelt misschien al op dat niveau? Just asking...
Ik geloof ook dat het geen onzin is. Bij 5% twijfel vervangen ze het blok voor Rossi. Maar die kan vast nog een race mee. Zoiets. :Y
 
Tot uiterlijk 1 uur voor Q2 mag nog een vervanger ingezet worden. Mocht dat het geval zijn, dan zal MVDM waarschijnlijk de 1e coureur zijn die zonder een meter gereden te hebben, zich moet gaan kwalificeren voor een race.

Zo staat het op racesport.nl.

Volgens mij bestaat de FP4 ook nog toch ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan