The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zRPIIWm.jpg
 
Je denkt toch niet dat ik mijn motor naast een Opel Ampera zet ..... B|

deze sla ik in ieder geval over ......

Hoeft er niet naast hoor.. nog niet :P

@Arendjan ik heb je gespot op de A20 :P.. Ik reed de hele tijd achter je aan door de file heen tot aan mijn afslag :W :]
 
En niet eens samen effe een koffietje gaan drinken ergens B|

:+ :+ :+

Btw: 't gaat weer aan een lekker tempo hier :] 8-)

Prima, ik en ey-dzeej gaan wel een keer koffie/cola/bier drinken bij ons in de buurt.... als jij dan ook gezellig langs komt :P

D00fis/Yevon, wou geloof ik ooit een BBQ of zo iets regelen, maar dat is er nooit van gekomen....

Ik heb wel een keer pannenkoeken gegeten bij een PetFles meeting :Y
 
Laatst bewerkt:
Prima, ik en ey-dzeej gaan wel een keer koffie/cola/bier drinken bij ons in de buurt.... als jij dan ook gezellig langs komt :P
Ik zou het wel willen 👍
Want voel me nog steeds verbonden met het spel :9
D00fis/Yevon, wou geloof ik ooit een BBQ of zo iets regelen, maar dat is er nooit van gekomen....

Ik heb wel een keer pannenkoeken gegeten bij een PetFles meeting :Y
Ik meende eens iets gelezen te hebben dat er eens een plan was om TRG en PFS samen in een meeting te zetten ...

Jaja ... het petflesspel is ook keileuk 👍
Als ik de kans krijg haal ik het nog wel eens op ... maar 1.723km in 1 dag ... nee, dat niet meer _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik de kans krijg haal ik het nog wel eens op ... maar 1.723km in 1 dag ... nee, dat niet meer _O-
Dat hoeft ook niet nog een keer... Ik ga ook niet nog een keer op de motor heen en weer naar Benidorm - alleen nog maar met het vliegtuig :) Een tiende van de reistijd voor een tiende van de prijs *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan