Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

De Madeleine vaak zat gereden maar die is gewoon verhard. Een zijtak ervan? Of dat weggetje hier op mijn foto omhoog?

757fGsF.jpg
 
Laatst bewerkt:
oooh ja maar wipneussie heeft gewonnen dus die mag een foto plaatsen,zo gaat dat hier degend die het het eerste raad......


sorry david_zzr (ps ik heb laatst een verhaal van je gevolgd en gelezen ging je vanuit je werk in italie geloof ik rondrijden)
 
Meestal reageren winnaars niet zo snel met foto's als ze al iets hebben... Vanuit mijn werk in italie rondrijden?????? En Bonette? Welke foto? De mijne niet hoor.
 
Meestal reageren winnaars niet zo snel met foto's als ze al iets hebben... Vanuit mijn werk in italie rondrijden?????? En Bonette? Welke foto? De mijne niet hoor.


ooh hmm dan was het iemand anders,sorry :$ ........nou dacht het vanwege de afrastering precies hetzelfde als bij de bonette.....ik zei toch niet dat ik het zeker wist.. ;)
SsBzdhw.jpg
 
Oke ....meer bij du verdon en grenoble dan....op gsm gaat het zoeken wat moeizamer en nu even op kleinkind letten ....
 
Pfff al stuk of wat van die palen gevonden
Ook een 31 maar aan de verkeerde weg....
Ja, dat bedoel ik met een raadsel. Deze foto bevat een aantal aanwijzingen aan de hand waarvan je de plaats van deze paal ongeveer kunt vaststellen. En dan bedoel ik de strook weg waar deze paal staat, ongeveer een paar kilometer. Daarna is het nog een stukje streetview om exact de plaats vast te stellen. Ik zal later wel de aanwijzingen op een rijtje zetten en laten zien hoe je er komt.

:]
 
Dit zijn inderdaad de leukere om je hoofd over te breken :Y
Ik moet nu nodig naar het strand,(Griekenland ) heb hier alleen iPad , dus succes _O-
Ik lees wel " de la" in het 2e blauwgemaakte streepje?
 
tja ligt eraan vanaf welke kant je kwam .........
dank komt

ervoor


col de la madeleine of erna col du telegrafe of ergens nog tussendoor...zo hebben wij gereden..

of tussendoor col du ventour...

Ik ga voor col de la madeleine

[afbeelding]
[afbeelding]
Is die eerste niet de Galibier, gekeken naar het zuiden? Vanuit rechts-onder komt de tunnelweg bij de col-weg, lijkt het. In combinatie met de omheinde ruïne móet het de Galibier wel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan