Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank allemaal voor de goede tips en uitleg!
heb op meerdere fronten al veel aan jullie kennis en ervaring gehad.

als ik naar een setje R&G kijk zie ik daar geen bevestiging voor het zijmotorscherm op en dat zit wel op de originele of kijk ik verkeerd...
Klopt
Ik heb ook de rg set
Iets grotere Alu bus over de bout
Ronde gat in de kunstof kap (waar oorspronkelijk asje van valdop heengaat) "rust" op die bus
Past net en goed
 
Ik zou van de nood een deugd maken. Zoals Birdboy zegt zijn ze tweedehands onvindbaar in plastic en duur in carbon. Ik zou ze laten lassen en daarna aan beide kanten in de kleur vh frame (of vd tank ofzo) spuiten. Nieuw roostertje erachter en klaar. De beugel van de valdop zou ik (laten) lassen, dat ziet er al snel mooier uit dan het broddelwerk af fabriek.

Bij mijn fiets is er een scheurtje in dat rooster/gaas gekomen waardoor er steeds verder stukjes afbreken. Vervangen moet geen probleem zijn, exact het juiste gaas vinden is moeilijker.. Iemand tips?
 
Iemand hier ervaring met het vervangen van een lekke olie slang bij de oliekoeler?

Moet de olie er volledig uit, of kan de slang zo vervangen worden?

Het gaat om deze slang:
xgk080.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn fiets is er een scheurtje in dat rooster/gaas gekomen waardoor er steeds verder stukjes afbreken. Vervangen moet geen probleem zijn, exact het juiste gaas vinden is moeilijker.. Iemand tips?

Die zijn oem Aprilia te bestellen, tenminste, een jaar geleden nog wel. En anders kun je nog een lap van dat 'race' gaas voor auto's kopen en alle roostertjes vervangen.
 
ik heb ook nog wat onderdelen te koop.

heb een ohlins stuurdemper liggen van een 01 RSV Mille R.
werkt wel, gaat zwaar en is niet lek, heeft denk ik wel een service beurt nodig.
prijs 75 euro.

Brembo Z04 remblokken. super fijne blokken.
ze in de axiale en radiale remklauwen met 2 blokken per klauw, en 2 pinnen per remklauw.
passen sowieso in RSV mille 2001 axiale remklauwen en Tuono V4R 2011-2013(niet ABS)
dus waarschijnlijk passen ze ook in de RSVR en Tuono 1ste en 2gen.
prijs 50,-

Origineel Carbon voor spatbord van Aprilia van een RSV Mille R 2001-2002 (axiale remklauwen)
is in mei nog volledig herstel en opnieuw in de blanke lak gezet. ziet er als nieuw uit.
past op RSV mille en Tuono met axiale remklauwen.
prijs 60,-

stuur maar een PM al je interesse hebt.
gr steve
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook nog wat onderdelen te koop.

heb een ohlins stuurdemper liggen van een 01 RSV Mille R.
werkt wel, gaat zwaar en is niet lek, heeft denk ik wel een service beurt nodig.
prijs 75 euro.

Brembo Z04 remblokken. super fijne blokken.
ze in de axiale en radiale remklauwen met 2 blokken per klauw, en 2 pinnen per remklauw.
passen sowieso in RSV mille 2001 axiale remklauwen en Tuono V4R 2011-2013(niet ABS)
dus waarschijnlijk passen ze ook in de RSVR en Tuono 1ste en 2gen.
prijs 50,-

Origineel Carbon voor spatbord van Aprilia van een RSV Mille R.
is in mei nog volledig herstel en opnieuw in de blanke lak gezet. ziet er als nieuw uit.
past op RSV mille en Tuono met axiale remklauwen.
prijs 60,-

stuur maar een PM al je interesse hebt.
gr steve


PM verstuurd :W
 
Druk geweest aan deze zijde .Wel op zijn tijd meegelezen.

Wielen inmiddels zwart. Nu op zoek naar een full bellypan. Op de site gekeken die Pimmie vermelde.

Zag er goed uit.

Afgelopen week in de eifel geweest voor 4 dagen. Tuono was top.


Ik heb op MP een ad, staan met radiale ohlins poten, stuur en kroonplaat voor een tuono.
Kroonplaat voor rsv-r heb ik ook nog.

Overcompleet. Mag weg voor strak prijsje.

Bij een interesse een pm.
 
Lees hier al een tijdje mee, wou wat meer info over de modernere Tuono's maar die zijn best wel schaars. Overweeg namelijk over te stappen naar de V4 2016/2017 en mijn Superduke 1290 hiervoor weg te doen, maar is geen simpele keuze Ö
 
Lees hier al een tijdje mee, wou wat meer info over de modernere Tuono's maar die zijn best wel schaars. Overweeg namelijk over te stappen naar de V4 2016/2017 en mijn Superduke 1290 hiervoor weg te doen, maar is geen simpele keuze Ö

Persoonlijk berichtje gestuurd, ik overweeg de overstap andersom in verband met de zithouding.
 
Heel lang MPP 2CT gehad, prima band, achter zo'n 6-7k.
Daarna 1 keer MPP 3 gehad. Daar was ik NIET over te spreken, cuppen, grip verlies, slechts 5k.
Nu een eerste set Pirelli Diablo Rosso 3. Veel grip, ook in de regen (afgelopen weekend in de EIffel).
Levensduur kan ik nog niets over zeggen, zitten er slechts 1k onder.

Heb 3 setjes rosso 3's op gereden, achterband ging rond de 3k mee bij mij met nogal een zware rechterhand.

Voorband houd het heel lang uit.
Echt de meest fijne band waarop ik ooit gereden heb!
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring met het vervangen van een lekke olie slang bij de oliekoeler?

Moet de olie er volledig uit, of kan de slang zo vervangen worden?

Het gaat om deze slang:
[afbeelding]

Je kan hem zo vervangen, allen de olie bijvullen die eruit loopt.
Maar als je toch bezig bent trakteer je motor op lekkere verse olie, vind ze vast lekker!
 
Je kan hem zo vervangen, allen de olie bijvullen die eruit loopt.
Maar als je toch bezig bent trakteer je motor op lekkere verse olie, vind ze vast lekker!

Thanks. Ondertussen al vervangen. Ik was voorbereid op een waar oliebad, maar er kwam geen druppel uit.

De Motul 300v die er nu net 4000km inzit maar niet vervangen. Werd me wat te prijzig naast de slang waar Aprilia €75 voor rekend en je maar 10cm van de 102cm nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan