KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klote zeg van de gestolen superduke! Hopelijk vinden ze hem in goede staat weer.
sorry om te zeggen, maar daar is weing kans op, gewoon geld innen van verzekering en niet meet over nadenken, helaas
Achteraf is het natuurlijk makkelijk lullen, maar hier in de grensstreek is het af te raden om maar ook ergens op drukkere plaatsen (winkelcentra, maastricht Valkenburg en andere steden) je motor te parkeren, al is het naar voor 10 min. :(
 
Ben wel nieuwsgierig naar het bedrag wat uitgekeerd wordt... Kan ik me alvast mentaal voorbereiden.
 
Mijn verzekering informeerde me naar de aanschafwaarde. Daarom heb ik ze verteld wat ik op marktplaats had betaald, 6500€, waarop werd opgemerkt dat dit meer was dan de dagwaarde (5500€ uit mijn hoofd 2007 SD). Ik heb ze uitgelegd dat ik er meer voor had betaald vanwege de opties (Akra etc) - toen is de taxatie bijgesteld. Dit was overigens in 2014.
 
~
Maandag weer teruggekomen uit Duitsland (Winterberg). Redelijk goed weer gehad,dus echt super rijden daar. Een groot circuit.

Beste Jensson, welk circuit is dit in Winterberg ???

Klinkt mooi om een dagje mee te pakken richting Zwarte Woud
Thanks bans (illigaal hier, heb een Shiver met maar 90pk op het achterwiel, wel veel lol van daar gaat het om)
 
is echt wel om te rotten, moto gestolen, zou zot worden, denk ik

weet er iemand of de tank van van de superduke (2008, de zwarte) te polieren is, staat een flinke kras op ineens, geen idee vanwaar ze komt. Ik vrees er eigenlijk wat voor, is de tank niet uit gekleurd kunststof, en niet gespoten of zo?
 
is echt wel om te rotten, moto gestolen, zou zot worden, denk ik

weet er iemand of de tank van van de superduke (2008, de zwarte) te polieren is, staat een flinke kras op ineens, geen idee vanwaar ze komt. Ik vrees er eigenlijk wat voor, is de tank niet uit gekleurd kunststof, en niet gespoten of zo?

Tank is voorzover ik weet gespoten, bij mij bladdert de lak onderop de tank waar het zadel zit.
 
\
Maandag weer teruggekomen uit Duitsland (Winterberg). Redelijk goed weer gehad,dus echt super rijden daar. Een groot circuit.

Beste Jensson, welk circuit is dit in Winterberg ???

Klinkt mooi om een dagje mee te pakken richting Zwarte Woud
Thanks bans (illigaal hier, heb een Shiver met maar 90pk op het achterwiel, wel veel lol van daar gaat het om)

Ik denk dat Jens bedoelde dat de wegen rondom Winterberg allemaal mooi zijn.
 
is echt wel om te rotten, moto gestolen, zou zot worden, denk ik

weet er iemand of de tank van van de superduke (2008, de zwarte) te polieren is, staat een flinke kras op ineens, geen idee vanwaar ze komt. Ik vrees er eigenlijk wat voor, is de tank niet uit gekleurd kunststof, en niet gespoten of zo?

Gespoten en als polieren, polijsten is, is het antwoord afhankelijk vd kleur. Bij mij is ie matzwart, dus onmogelijk om bij te werken.

Heb hem laten spuiten (wel op kosten vd dealer die er een kras op had gemaakt).
 
:/ denk dat we hetzelfde bedoelen, bij mij ook matzwart, pech dan, spoilers zijn wel in blinkende zwarte lak afgewerkt, misschien dan een kleine zwarte sticker (belettering) over de kras kleven, SD heeft van maat waar ik veel mee ga rijden de nickname donderwolk gekregen, i.v.m. de zwarte kleur en het uitlaatgeluid, zal waarschijnlijk wel zoiets worden dan
 
gisteren verse db killer binnengekregen met de post, 40€, dacht dat ik er daar 2 voor kreeg, niet dus, wist niet dat die zo duur waren :/
na eens gezien te hebben vallen die van Dominator dan precies nog mee van prijs , hoop dat ze er nu niet meer uitvliegen, anders laat ik ze eruit :]
 
welk niveau rij je doc?

Ik begin ff in groep minder snel.
Het is voor mij alweer even geleden dat ik circuit reed. Ik reed vroeger met circuitfiets (ZX6RR) rond 1:52
En dit is ook de eerste keer met deze fiets. Dus eerst maar ff rustig aan weer wennen ;-)
Afhankelijk hoe het gaat kan ik nog altijd wel switchen naar de snelle groep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan