6e Achterhoekse Slakkerwegtreffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frau Enigma kreeg een uitnodiging voor iets anders. Heeft ze afgewezen. De kans dat we dus komen is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Frau Enigma wel in de bak. Haar arm is tegen die tijd nog niet zover hersteld dat ze zelf al kan rijden.
 
Leuk man!


Ik denk dat jullie de workshop die ik in gedachten heb zeker kunnen waarderen. Ik moet daar nog wel een voorbehoud voor maken, die workshop, want helemaal legaal ist geloof ik niet O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Zal eens kiek'n of t spannegien dr zin an hef. En dan vervolg'ns zien baasien :P
Moar kump vast goed :Y
 
Heb de datum aangepast.
Inmiddels kompleet in verwarring over de naam van het treffen, maar heb wel een voorstel wegens de enthousiaste manier waarop Hellracer en Slijptol op het educatieve gedeelte reageerden.
Moonshinetreffen. :+
 
Laatst bewerkt:
Heb de datum aangepast.
Inmiddels kompleet in verwarring over de naam van het treffen, maar heb wel een voorstel wegens de enthousiaste manier waarop Hellracer en Slijptol op het educatieve gedeelte reageerden.
Moonshinetreffen. :+

Neeneenee, geen illegale dingen in de achterhoek 🤤
 
Laatst bewerkt:
Ik en mijn iets (te) grote bek. :$

Afgelopen weekeinde heb ik in Fulda een griepje opgelopen wat maar niet wil opkrassen :( . Hierdoor loop ik te reutelen als een oude stoomlocomotief, of voor de jongeren onder ons een Italiaanse Fyra.

Sorry mensen, maar ik durf het dit jaar niet aan om naar het BOT/Slakkerwegtreffen te komen.





Het ga u goed. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan