Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zijn het buitenboordmotor onderdelen. Hoewel er ook BBmotorblokken een viercilinder boxer heel sucessvol in racemotoren terecht gekomen zijn. König was dat.
Die Lockheed klauwen zijn wel goud.
Konig+Motorcycle+Engine.jpg
 
Laatst bewerkt:
De motor onderdelen in de advertentie zijn van een König. Van de remklauwen is er één een Lockheed, de andere twee zijn Grimeca klauwen.
 
De xjr had ik ook gezien, volgens mij geen verkeerde prijs voor deze combie.
schommelvork er in en gaan. heb nog even zitten twijfelen om de bak over te nemen maar ik ga toch voor mijn eigen stijl bak. ben benieuwd hoelang deze nog te koop staat.
 
het is dat ik zelf bouwen leuk vind maar dit is echt een koopje als de yamaha een beetje netjes loopt.
 
Laatst bewerkt:
De xjr had ik ook gezien, volgens mij geen verkeerde prijs voor deze combie.
schommelvork er in en gaan. heb nog even zitten twijfelen om de bak over te nemen maar ik ga toch voor mijn eigen stijl bak. ben benieuwd hoelang deze nog te koop staat.

als hij goed loopt, niet lang meer als het aan mij ligt
;)
 
het is hem niet geworden. ik heb een klein budget over en kon deze kopen mits hij goed rijdend was. dat was hij dus niet. het grootste probleem was sowieso de vork. hij stuurde behoorlijk zwaar. het zwaarst van alle spannen waar ik mee heb gereden. de bak was groter in formaat in het echt dus dat was een plus punt maar als je alleen al ging zitten op de motor zakte hij al in de veer bij de bak. ik kon de bak met mijn pinkie naar beneden duwen!
uiteraard had dit grote gevolgen tot het stuur gedrag. iets op accelereren betekende redelijk wat bij sturen en bij het remmen duikte de combinatie schuin naar voren!
ook bij een rustige bocht naar rechts werd het avontuurlijk omdat de veer zo zwak is. met rechts kwam de bak omhoog tot aan het eind van de vering, pas dan werd het iets stabieler.
recht uit rijden was ook best spannend. je hoorde de veer werken. dan iets mee veren en dan weer volledig tot het eind van zijn bereik.

is het een combi met potentieel? JA!
is het een koopje? JA!

dus waarom niet gekocht? dat komt omdat ik al teveel projecten heb. het ging tegen mijn natuur in om nee te zeggen maar het was voor mij de juiste keuze.

kan iemand mij vertellen wat voor een bak dit is???
 
maak meteen wat fotootjes van de verschillende ophang-punten en post die. dan worden we allemaal wijzer. :+ ;)
soory, ik lees dit nu pas. geen fotos helaas. ophanging zat in elkaar met veel klemblokken en buis profiel. toen ik het zag dacht ik, "met de stevigheid waarmee ik mijn fzx bouw kan ik er wel een tank aan vast knoppen!"
:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan