KTM SuperDuke 990 meeting 23 september

Ok top, grote kans dat ik erbij ben morgen.. Iig vast de route ingeladen.



Oh... En ik heb ook geen DB killers O-)
 
Sorry mannen, ik heb moeten afhaken. Jullie tempo is iets te hoog voor mij en door al die uitlaatgassen werd ik misselijk achterop de groep.
 
We waren je inderdaad al kwijt!

Bedankt voor het voorop rijden Nampus! Vond het mooi om met zoveel SD's op pad te zijn. Heb de olie sporen gewist en een nieuwe o ring geplaatst. Hopen dat het nu beter is. Er zat er trouwens wel 1, helemaal vast onder het schroefdraad. Dus ben benieuwd of het verschil maakt. Anders maar een nieuwe dop.
 
Het was een mooie rit vandaag. Mooi om met z'n allen op pad te kunnen.

@Igiovanni tempo lag in het begin idd best hoog. Later hebben we het wel bijgesteld. Volgend jaar beter toch?
 
Ik ben ook weer thuis en de motor staat weer op z'n plekkie (naast de tv :P).

Blij dat ik uiteindelijk toch mee ben gegaan, was een topdag. Lekker gereden en ook zeker leuk om kennis te maken met jullie!

Bedankt en zeker tot volgende keer :]
 
Heren, was een lekker ritje! Was leuk wat gezichten achter de namen te zien. Tot een volgende keer :] *D
 
Heren, hartelijk dank voor een mooi dagje toeren! Was wederom erg gezellig, lekker gegeten, lekker gereden!
Gelukkig schitterend weer! *O*


OneBpuP.jpg

FvyjC2h.jpg

3P75krQ.jpg

n0TlfYi.jpg
 
Bedankt iedereen voor een topdag, wat een goed weer en wat een lekkere lunch!!!

Neem wederom bedankt voor de route en het voorrijden, we hadden een mooi cluppie zo volgens mij!

Jammer dat je moest afhaken Giovanni, we waren je ineens kwijt.....
 
Super dagje gehad, bedankt mannen! giovanni ook nog veilig thuisgekomen?

Nampus props voor het voorrijden .

Jahoor, uurtje op een terras gezeten en even wat gegeten en gedronken, daarna kon ik weer frisjes opstappen.
Wat wel leuk blijft aan zo een rit zijn de mensen die toch even stil staan en naar de groep kijken, ook andere motorrijders 8-) :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan