Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

:+ Aan de andere kant. Ligt het er ook aan wat je voor de motor wilt hebben. :+

Misschien kan ik de directie overtuigen van het nut.

Stuur maar een pb.
 
Laatst bewerkt:
benzinetank misschien ??
zijn bij de mijne ook 2 verschillende






en mijn GTR is te koop, toch de deur uit en hou dan alleen de Honda over voor de fun.
1986 er met iets van 130.000km
voor weinig uiteraard

Beste bierelier,

De tank gaat met dezelfde sleutel als het contact open.
De tweede sleutel, van kawasaki, hangt zowel aan de huidige contact sleutel als aan de reserve sleutel.
 
Hoi,
Gisteren terug een Gtr'tje aangeschaft.
In 1995 eentje nieuw gekocht maar door werkomstandigheden moeten verkopen.
Nu dus toch de nostalgie terug aangeschaft. (een 1997'ertje)
Wel een vraagje. Aan de twee sleutels, gewone en reserve, hangt nog een sleutel van Kawa.
Iemand een idee waarvoor deze dient?
Hij past niet op contact noch op koffers.

Indertijd kreeg je bij aankoop van een GTR1000 een simpel ketting slot van het huismerk en de sleutel had dus ook een kawa logo erop, trouwens ook op het slot :]
 
Nog even een vraagje. Heeft er iemand een degelijk leesbaar electrisch schema?
Ik zou graag waarschuwinglichtknop willen installeren.
Op het schema wat ik vindt via (https://www.gebruikershandleiding.com/Kawasaki-1000-GTR/preview-handleiding-614240.html?page=0109) kan ik de kleurcode niet lezen. '(
 
Stuur via de PM even een berichtje met een mail adres, ik heb een schema dat ik voor mijn klassen natuurkunde gebruik om mijn leerlingen bij het hoofdstuk Elektriciteit te imponeren, die weten dan net hoe ze een serie/parallelschakeling moeten bouwen.
 
Hallo,

Heeft iemand nog een setje hoge stuurdelen liggen van de GTR1000?
Een normaal setje is trouwens ook een optie.

Ik wil ze op een zzr1100c plaatsen.

Nu heb ik nog geen idee of de stuurdelen passen, dus evt. de maatvoering/tekening van de bevestiging is ook goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb als het goed is nog ergens de normale stuurhelften liggen! Zal ik ze voor je zoeken en een foto maken?
 
Ik heb als het goed is nog ergens de normale stuurhelften liggen! Zal ik ze voor je zoeken en een foto maken?

Het gaat mij om de maatvoering van het schuine deel, de afstand van de gaten (twee kleintjes en de grote).

Je mag ze ook opsturen hoor. Als ze niet passen dan krijg je ze gewoon terug. Of ik neem ze van je over.
 
Woudschim,

De stuurhelften passen niet op de zzr.
Jammer, maar helaas. Via een maat zo'n ding onder ogen gekregen.

Ik ga dus een superbike kit op het ding schroeven.

Maar ieder geval bedankt voor het meedenken
 
Oh,ja: dag twee van een verder prima vakantie!
full
 
Yep, bochtje toch iets te krap gedraaid en dan is 320 KG toch te veel om overeind te houden... Spiegel afgebroken, koppelingshendel afgebroken en voetsteun gedeeltelijk afgebroken. Uiteindelijk in italië laten maken. Toch wel jammer van het vakantiebudget zo!

Eerste opmerking toen ik op de grond lag door de intercom: JA! Jij moet van't winter een andere motor kopen!!
Dus gaat mijn muilezeltje deze winter in de verkoop. Liefhebbers?
 
Ja, alstie gaat dan gaatie. Mijn vorige GTR heb ik ook tweemaal laten vallen, een keer links en een keer rechts, bij allebei de keren de spiegel + voetstepje gebroken.
 
vanaf vandaag GTR-loos ;(
alles wat ik aan extra's had is ook weg garage is erg leeg nu, nam toch wel een hoop ruimte in die GTR



:W :W
 
Jammer bier! Maar begrijpelijk.

De mijne knort nog steeds lekker rond. Saai zeg. Deze week voor een bruiloft/fotografie-opdracht naar Drenthe, gelijk een leuk midweekje van gemaakt. Alle zooi mee, vriendin mee, heerlijk. Inmiddels toch al 15 duizend km op dat ding gereden!
 
Laatst bewerkt:
Jammer bier! Maar begrijpelijk.

De mijne knort nog steeds lekker rond. Saai zeg. Deze week voor een bruiloft/fotografie-opdracht naar Drenthe, gelijk een leuk midweekje van gemaakt. Alle zooi mee, vriendin mee, heerlijk. Inmiddels toch al 15 duizend km op dat ding gereden!
het blijft bizar hoeveel je mee kan nemen op de GTR, op het circuit ook wel eens blikken gehad van ...zo .. dat heb je allemaal mee op de motor .. :Y
 
Hoewel ik eigenlijk mijn toenmalige GTR1000 wel mis, heb ik kwa troep inladen met mijn huidige motor, ZZR1100, toch ook niet te klagen.

full


full
 
Beste mede MF-ers. Sinds 3 weken heb ik een GTR 1000 overgenomen van iemand van MF. Fijne fiets en ik heb er al 2000 km mee weg. Van een vriend kan ik een topkoffer krijgen. Nu heb ik een vraag. Heb ik nog een beugel nodig om de topkoffer te bevestigen of kan dat direct op het plateautje dat onder het kapje aan de achterkant zit.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Marcel de Lange
 
Je zal toch echt bevestigingmateriaal moeten hebben.

Als het een givi topkoffer is dan heb ik iedergeval nog wel tegen een kleine vergoeding zo'n plaat liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan