Kawasaki Z1 900 Deel 9

Zijn nu dus officieel "zalige" motoren.

kan je niet meer omheen _O-

Ik had wel meer foto's verwacht van forum mensen die naar Woerden zijn geweest
En ik was verbaasd over de pracht staat van mijn oude Kawa die al meer dan 20 jaar geleden is
Gerestaureerd er uit zag of het pas vorige week was gedaan, toch stond de teller al op 20 duizend mijl. :}
 
Laatst bewerkt:
Er stonden anders aardig wat Z s. Misschien dat ze niet op het forum zitten. En dat is dan wel weer jammer.
 
commercieel mispiepeltje ;(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog ff afwachten Jan, het kan nu best een heel aardige fiets gaan worden al weet je het nu nog niet zeker. :?


Dan hadden ze m een andere naam moeten geven,
ik vindt op t moment alles wat Kawa maakt foeilelijk :r
 
Dit was ook een voorstudie :r is er gelukkig niet gekomen wel wat wij nu kennen en koesteren.
Ik geef het een kans.

Na de Moto GP nog ff een mooi ritje gemaakt,ff dr van nemen dat het mooi weer is :] :t

full
 
Laatst bewerkt:
kan je niet meer omheen _O-

Ik had wel meer foto's verwacht van forum mensen die naar Woerden zijn geweest
En ik was verbaasd over de pracht staat van mijn oude Kawa die al meer dan 20 jaar geleden is
Gerestaureerd er uit zag of het pas vorige week was gedaan, toch stond de teller al op 20 duizend mijl. :}

Ik heb er samen met Dick Jansen ( de toenmalige eigenaar) aardig wat tijd aan besteed en 'm heel netjes ingereden toen hij klaar was.
Niet lang daarna is Dick er probleemloos mee naar Frankrijk gereden en weer terug
 
Dick was de gene aan wie ik hem had verkocht, en die was ook heel erg een pietje precies op dat gebied.
Dat kon je wel aan hem overlaten.

Was vandaag, maandag weer heel best :] weer :t

Nette Z750 te koop in Budapest.

Kawasaki Z750 B1 Twin, 1978 | eBay
 
Laatst bewerkt:
Wie o wie tijdens het NVT ?[afbeelding]

In het blauw, dat is Piet de rest ken ik niet.
En zie de banden,na drie weken regen is het terrein een grote spons en lijken je banden wel op die van een landbouwvoertuig.
Bij het wegrijden slingert dat alle kanten op,vandaar dat ik een vorige keer eerst de banden stond schoon te vegen,ik parkeer liever aan de singel op het asfalt. :t
 
Laatst bewerkt:
Misschien komt Ron (huiseBuys) dit weekend bij ons langs.

Ben benieuwd en ga er van uit dat het een grappige dag wordt.

Hij schijnt in de buurt te zijn en heeft zich even gemeld. Altijd welkom :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan