Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, gisteren na dagen van regen eindelijk de nieuwe achterband even wat in kunnen slijten. Nog niet tot het randje, maar dat komt nog wel.

[afbeelding]


En wat een genot die progressieve vering. De fiets voelt echt stabieler en je hoekt hem veel lekkerder door die bocht heen. Waarom worden motoren niet standaard af-fabriek met dergelijke veren afgeleverd!
Doet er mij aan denken dat ik nog een update ging geven over mijn vorige achterband.

Wel, ik heb nog gedacht om die er nog effe op te laten om de 40.000km te halen, maar ben toch blij dat ze vervangen zijn.
De achterband heeft het uiteindelijk toch een respectabele 38.803km uitgehouden. Ongeveer iets minder dan de helft van de blokjes waren geraakt, de andere net niet. 40.000 had dus gemakkelijk nog gekunnen, maar met deze regenachtige dagen geeft het en goed gevoel in het hoofd dat er goede banden onderliggen. Voel nu ook merkbaar beter grip op nat wegdek.

Normaal is de achterband binnen 50km reeds ontdaan van schaamranden, maar heeft dit keer wel moeten wachten tot ongeveer km 400, wegens te natte baan, en ondanks de betere grip, durf ik op natte baan nog steeds niet zo plat te gaan :$

De remblokken vooraan hebben het maar liefst 39.822km uitgehouden, gerekend vanaf ik de motor had, want stonden er al op toen ik ze kocht. Veel meer kunnen het er echter niet zijn, want de verkoper liet mij toen weten dat die er nog niet zo lang op gezet waren. Moet wel zo zijn ook als ik het nu zo zie.
 
k heb een benzine lek.
Aan de voorkant van de benzine kraan.
Daar waar het asje met de draaiknop uit de kraan behuizing komt.
Blijkbaar zit daar een Oring in?
Achter een soort verende klem?

Deze ring zit ook in revisie set?
maar k heb enkel die oring nodig.....

Weet iemand de maat ervan?
 
Ik vind de BT45 achterband toch maar belachelijk snel slijten. Over grip heb ik absoluut niks te klagen. Ik zou het moeten nakijken hoelang hij nou erop zit. maar ik gok iets van 6000km, en ik zit bijna op de indicator. bandenspanning achter 2.8bar. Aan de zijkanten hebben ze nog genoeg profiel.
Reed KEVSON nou op die 120 en 150?
 
Ik vind de BT45 achterband toch maar belachelijk snel slijten. Over grip heb ik absoluut niks te klagen. Ik zou het moeten nakijken hoelang hij nou erop zit. maar ik gok iets van 6000km, en ik zit bijna op de indicator. bandenspanning achter 2.8bar. Aan de zijkanten hebben ze nog genoeg profiel.
Reed KEVSON nou op die 120 en 150?
:Y
 
Moet ik even volgende week vrijdag in mijn oude huis kijken. ;)

(Net hypotheekvoorstel ontvangen ter overname, met de huidige rente gaat het maandbedrag van € 846,39 naar € 338,56 per maand :? *O* )
 
Laatst bewerkt:
... met de huidige rente gaat het maandbedrag van € 846,50 naar € 338,25 per maand :? *O* )
Niet een gevalletje van "te mooi om waar te zijn"??? ...

... doet er me wel aan denken dat ik ook is voor een herziening wil gaan kijken. Ik wil hetzelfde bedrag per maand betalen als heden ten dage, mqar er meer voor krijgen. Kan ik eindelijk eens wat meer verbouwen ... is echt nodig ...

Een beetje meer per maand betalen mag ook nog wel, maar niet te veel ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdje geleden had ik het over deze motor ...

Nou ... zag die nog regelmatig staan op het werk, en heb hem er een drietal keer mee zien wegrijden* ...

Vandaag kwam ik de motor tegen op de snelwegwissel vlak na de luchthaven ...
... in "minder goede" staat -O-
full

full


* ale ja ... wegrijden ... dat gebeurde wel met de nodige "show" ...
Niet mijn bedoeling hem te beschuldigen als oorzaak van het ongeval ... maar ook als het zo is, is het jammer natuurlijk ...
 
even inbreken.

Tijdje geleden geprobeerd mijn gsx750f te verkopen, toch van gedachte veranderd om dit seizoen ermee af te maken. Nu eindigt mijn seizoen =)

Nogmaals bied ik deze aan voor verkoop:

Te koop: GSX750F 35kw (A2) - Motor-Forum

details staan duidelijk vermeld. Prijs is onderhandelbaar, motorfiets is 'perfect' onderhouden. Alhoewel dat altijd relatief is. Lees; op tijd z'n grote en kleine beurten. Ondanks dat de motor 'oud' is, is er niet op bezuinigd.

groet,

Vriend.
 
even inbreken.

Tijdje geleden geprobeerd mijn gsx750f te verkopen, toch van gedachte veranderd om dit seizoen ermee af te maken. Nu eindigt mijn seizoen =)

Nogmaals bied ik deze aan voor verkoop:

Te koop: GSX750F 35kw (A2) - Motor-Forum

details staan duidelijk vermeld. Prijs is onderhandelbaar, motorfiets is 'perfect' onderhouden. Alhoewel dat altijd relatief is. Lees; op tijd z'n grote en kleine beurten. Ondanks dat de motor 'oud' is, is er niet op bezuinigd.

groet,

Vriend.

Jammer dat hij is begrensd op 35KW. Verder een mooie en goed onderhouden motor!

Als ik het geld had, dan had ik dit zeker overwogen.
 
Jammer dat hij is begrensd op 35KW. Verder een mooie en goed onderhouden motor!

Als ik het geld had, dan had ik dit zeker overwogen.

Dankjewel! De begrenzing zit volgens mij in het gaskleppenhuis? dat de luchttoevoer maar gedeeltelijk open kan. Dusdanig afgesteld op 35kw. Relatief makkelijk terug te zetten op vol vermogen als je zelf handig bent denk ik :)

In ieder geval zit er een pin bij die vier zwarte kleppen die kunnen draaien x).. qua techniek heb ik er de ballen verstand van dus excuus als ik het fout heb benoemd hierboven.
 
Dankjewel! De begrenzing zit volgens mij in het gaskleppenhuis? dat de luchttoevoer maar gedeeltelijk open kan. Dusdanig afgesteld op 35kw. Relatief makkelijk terug te zetten op vol vermogen als je zelf handig bent denk ik :)

In ieder geval zit er een pin bij die vier zwarte kleppen die kunnen draaien x).. qua techniek heb ik er de ballen verstand van dus excuus als ik het fout heb benoemd hierboven.

Helaas heb ik er niet zoveel verstand van. -O-


Overigens voor degene die originele delen zoeken (tweedehands): Tweedehands motoronderdelen online - Suzuki - GSX 750 F 1998-2005 (GSX750F AK11 KATANA) - Boonstra Parts

Ik ben hier aan het kijken voor rechtervoetsteun/schetsplaat omdat deze nog een beetje verbogen is.
 
Dankjewel! De begrenzing zit volgens mij in het gaskleppenhuis? dat de luchttoevoer maar gedeeltelijk open kan. Dusdanig afgesteld op 35kw. Relatief makkelijk terug te zetten op vol vermogen als je zelf handig bent denk ik :)

In ieder geval zit er een pin bij die vier zwarte kleppen die kunnen draaien x).. qua techniek heb ik er de ballen verstand van dus excuus als ik het fout heb benoemd hierboven.
Zeker nette fiets :t

Een handig persoon kan die begrenzing er zeker makkelijk af halen. Het is alleen niet aan te raden.
Motor staat op kenteken ook op 35kw, als iemand het er zelf uit haalt staat die nog steeds op 35kw.
Dat kan problemen opleveren met de verzekering bij een eventueel ongeval.
Nieuwe kenteken papieren kunnen alleen aangevraagd worden door een erkent bedrijf.
Zou bij verkoop dus niet adviseren dat iemand dat zelf kan doen, dan kunnen mensen daar ook niet voor terug komen. ;)
 
Zeker nette fiets :t

Een handig persoon kan die begrenzing er zeker makkelijk af halen. Het is alleen niet aan te raden.
Motor staat op kenteken ook op 35kw, als iemand het er zelf uit haalt staat die nog steeds op 35kw.
Dat kan problemen opleveren met de verzekering bij een eventueel ongeval.
Nieuwe kenteken papieren kunnen alleen aangevraagd worden door een erkent bedrijf.
Zou bij verkoop dus niet adviseren dat iemand dat zelf kan doen, dan kunnen mensen daar ook niet voor terug komen. ;)

Deze motor staat alleen op uitdraai op 35kw, staat vol vermogen op kenteken!

Groet,

Vriend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan