Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja idd. Ook bij Barracuda zelf was het nee hoor, die weerstandjes moeten goed zijn dus dat doe je dan maar braaf :') Als het dan niet werkt en je kijkt verder dan je neus lang is blijkt idd dat het vaak niet de oplossing is. Overigens zijn we trouwens zeker een half uur bezig geweest met het vinden van de relais, had ik misschien ook meteen even moeten vragen hier :D

Het zoeken en wisselen van het relais is wel bekend hier. Dacht dat er vroeger ook een how to in de OP stond, maar deze zie ik niet meer zo snel.

Dingen van te voren vragen kan hier altijd, scheelt je vaak het wiel opnieuw uitvinden. En als het echt te moeilijk wordt dan verwijzen we je door naar Kwark (Mart) ;)
 
Heyhey,
Nu een klein half jaartje in het bezit van mn GSR en wat is het een mooie en goeie fun-bike.
Nu had ik wel een vraagje, is er nog iets te doen aan het zitcomfort van de GSR? voor woon werk verkeer heb ik er geen last van, maar bij langere ritten (2u+) heb ik er toch wel last van dat het zadel best wel hard is. zal dit komen doordat ik naar voren schuif op het zaldel?

heeft er iemand ervaring met:
1) van die kniepads,
2) een bragster zadel,
of misschien nog een andere tip?

Kniepads, geen ervaring mee :N , lijkt me ook niet echt helpen bij zadelpijn :P

Bagster buddyseat, :t Zou dan wel de gelpads erin nemen :Y
Heb nog steeds een beetje spijt dat ik daar niet op wilde wachten |(

Andere tip, zitten hier op MF diverse buddyseat kunstenaars, misschien dat dat wat voor je is?
 
Laatst bewerkt:
Het zoeken en wisselen van het relais is wel bekend hier. Dacht dat er vroeger ook een how to in de OP stond, maar deze zie ik niet meer zo snel.

Dingen van te voren vragen kan hier altijd, scheelt je vaak het wiel opnieuw uitvinden. En als het echt te moeilijk wordt dan verwijzen we je door naar Kwark (Mart) ;)

How to's zijn idd uit de OP verdwenen :/
Foto's waren niet meer zichtbaar/ te vinden en 9 van de 10 keer worden die dingen toch niet gelezen...
Zo houden we wat ruimte over voor plaatjes van vreetfestijnen, ritjes en mooie brommerts *O* :P
 
Yep... Bagster zadel incl gel-inserts... en je wil niet meer afstappen.. LOL
 
Goedemorgen dame (volgens mij alleen SoesM nog) en heren.

Voor alle nieuwe GSR rijder, gegroet en welkom. Verstandige keuze.
Wat betreft de (BBQ)meeting dit jaar, erg magertjes geweest dit jaar. MUV de duitsland volgens mij helemaal niets. Mijn BBQ is zelfs niet eens aan geweest dit jaar.....

Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat dit weekend nog wel eens lekker zou kunnen worden. Iemand nog zin in een ritje in het midden van het land (verzamelen bij De Meern ofzo) met een afsluitende pannenkoeken/wok/sushi/indoor BBQ/all-you-can-eat vreetschuur?

Note to myselve, vaker hier kijken. Laatse bezoek 09-05-2017.......
 
Goedemorgen dame (volgens mij alleen SoesM nog) en heren.

Voor alle nieuwe GSR rijder, gegroet en welkom. Verstandige keuze.
Wat betreft de (BBQ)meeting dit jaar, erg magertjes geweest dit jaar. MUV de duitsland volgens mij helemaal niets. Mijn BBQ is zelfs niet eens aan geweest dit jaar.....

Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat dit weekend nog wel eens lekker zou kunnen worden. Iemand nog zin in een ritje in het midden van het land (verzamelen bij De Meern ofzo) met een afsluitende pannenkoeken/wok/sushi/indoor BBQ/all-you-can-eat vreetschuur?

Note to myselve, vaker hier kijken. Laatse bezoek 09-05-2017.......

Helaas moet ik al rijden met een ander voertuig..... -O-
 
Goedemorgen dame (volgens mij alleen SoesM nog) en heren.

Voor alle nieuwe GSR rijder, gegroet en welkom. Verstandige keuze.
Wat betreft de (BBQ)meeting dit jaar, erg magertjes geweest dit jaar. MUV de duitsland volgens mij helemaal niets. Mijn BBQ is zelfs niet eens aan geweest dit jaar.....

Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat dit weekend nog wel eens lekker zou kunnen worden. Iemand nog zin in een ritje in het midden van het land (verzamelen bij De Meern ofzo) met een afsluitende pannenkoeken/wok/sushi/indoor BBQ/all-you-can-eat vreetschuur?

Note to myselve, vaker hier kijken. Laatse bezoek 09-05-2017.......

Helaas zaterdag bedrijfsuitje (karten en bbq op de zaak) En zondag de wanden spuiten en vloer leggen zodat dinsdag de pelletkachel geplaatst kan worden *O*

En verder komt er hier niet zoveel van het :] terecht met al het verbouwen.
 
Laatst bewerkt:
Geen motor en geen tijd helaas t weekend.
Stelletje wijven lijken we wel met ruim van te voren in moeten plannen enzo.
Sorry bar want wel n goed idee! :]

En wat betreft de fotos, photobucket heeft bedacht dat je ineens geld mag neerleggen voor diensten, niet heel gek, maar n dikke 250€ per jaar geloof ik...dat gaat bijna niemand doen dus.
 
Opstappen bij Roel ook geen tijd voor. Maar klinkt wel gezellig, doet Roel dan ook een verhaal vertellen over de intercom tijdens de rit?
 
_O- Jullie zijn van harte welkom om een bakkie te doen en/of mee te rijden hoor, plek en koffie zat :Y
En als je het echt leuk vindt kan ik nog heel wat blaten over van alles en nog wat langs de routes... :P
 
Met een beetje geluk ben ik hier de laatse vandaag.....

GEFELICITEERD GeeJeeDee met de 40ste!!

En morgen stap ik gewoon op de fiets en zie ik wel waar ik terecht kom. Welke lijn morgen Roel?
 
Met een beetje geluk ben ik hier de laatse vandaag.....

GEFELICITEERD GeeJeeDee met de 40ste!!

En morgen stap ik gewoon op de fiets en zie ik wel waar ik terecht kom. Welke lijn morgen Roel?

Ik ben van 16.48 tot 01.15 te bewonderen/vinden op lijn 47 en 44 _O-
 
:$ hier een dag te laat, maar alsnog van harte GeeJeeDee *O*
full
 
hoi!

ik heb sinds een paar maanden een gsr600 uit 2007 met nu 27.000 km op de teller. Waar ik steeds vaker last van heb, is dat tijdens het terug schakelen de motor uitvalt. Na lezen op internet schijnt het vaker voor te komen bij deze km stand en dat het opnieuw stellen van de kleppen dit probleem zou kunnen verhelpen.
Nu vroeg ik mij af : is dit daadwerkelijk zo ? (herkend iemand dit?) en 2 is het makkelijk zelf te doen ? ik ken wat handige mensen, maar als ze heel lang moeten sleutelen (inc mijn hulp) is het miss beter om het bij een dealer te laten doen ?
 
hoi!

ik heb sinds een paar maanden een gsr600 uit 2007 met nu 27.000 km op de teller. Waar ik steeds vaker last van heb, is dat tijdens het terug schakelen de motor uitvalt. Na lezen op internet schijnt het vaker voor te komen bij deze km stand en dat het opnieuw stellen van de kleppen dit probleem zou kunnen verhelpen.
Nu vroeg ik mij af : is dit daadwerkelijk zo ? (herkend iemand dit?) en 2 is het makkelijk zelf te doen ? ik ken wat handige mensen, maar als ze heel lang moeten sleutelen (inc mijn hulp) is het miss beter om het bij een dealer te laten doen ?

Begin eerst eens met het stationaire toerental iets op te schroeven.
Mocht het aanhouden kun je de kleppen altijd nog (laten) stellen.....
Hoever reikt je technische kennis? Heb je het juiste gereedschap? Een plek om langere tijd te sleutelen? (Als het niet afkomt en je wil stoppen bijvoorbeeld) Weet je wat de marges maximaal of minimaal mogen zijn?
 
Begin eerst eens met het stationaire toerental iets op te schroeven.
Mocht het aanhouden kun je de kleppen altijd nog (laten) stellen.....
Hoever reikt je technische kennis? Heb je het juiste gereedschap? Een plek om langere tijd te sleutelen? (Als het niet afkomt en je wil stoppen bijvoorbeeld) Weet je wat de marges maximaal of minimaal mogen zijn?


hoi roeleey,

als het stationaire toerental rond de 2000 zit, valt het mee, maar gebeurd het soms.
Mijn technische kennis reikt niet heel ver, maar ik zit bij een leuk clubje, waar ik ook mag sleutelen , en hulp krijg. Kwa gereedschap ligt er denk ik alles wat we nodig hebben. ook kan ik daar wat langer sleutelen zeg maar De vraag wat de marges moeten zijn zouden (volgens een andere gsr rijder) (in 0.10 - 0.20 mm en ex 0.20 - 0.30 mm) zijn.
Maar al met al vind ik het best spannend om te doen zeg maar :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan