Franco Morbidelli

DNZ7wBvW0AANARu
 
Moto2-kampioen Morbidelli: Over leermeester Rossi en de dood van zijn vader - Moto2 nieuws

Ik vind dit een prachtige coureur om te zien rijden en hoe die overkomt naast de motor. Zn verhaal is droevig maar toch ook mooi...

Succes volgend jaar in GP champ, al is de Honda niet de makkelijkste satelliet fiets om keihard op rond te gaan denk ik...

Wow, bijzonder verhaal zeg. Toch raar dat je van velen de geschiedenis eigenlijk niet kent. Na dit te lezen, krijg je toch meer respect voor zover je dat nog niet had.
 
Plaatje he !
Heb best wel hoge verwachtingen van hem en ga er een beetje vanuit dat hij constant top 8 kan rijden met uitschieters naar t podium
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Dit zijn denk ik wel de 2 die Marquez het de komende jaren moeilijk moeten maken. Ze hebben in ieder geval redelijk goed materiaal als het goed is😀
 
Hoop echt op lekkere verassende races ! En elke race andere mensen op het podium.

En natuurlijk de verwachte strijd tussen MM en JL
 
Zo mooi om te lezen, het marquez moeilijk maken.... er is er maar 1 die het hem moeilijk kan maken en dat is een constante Dovi/Rossi
 
Volgens mij heeft iemand zn selectieve leesbril op ?!

Ennuh een constante dovi ?? die man is wisselvallig geboren
 
En Rossi alleen met een goede dag als alles op zijn plaatst valt.
Ik denk dat vooral Lorenzo wel mooi partij kan geven.
 
Rossi is in de race
En Lorenzo alleen met een goede dag als alles op zijn plaatst valt.
Ik denk dat vooral Rossi wel mooi partij kan geven.

Heb het maar even voor je aangepast, want je hebt per ongeluk de namen verwisseld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Terug
Bovenaan Onderaan