Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig! Wij zijn net uit hellevoetsluis ontsnapt!
Na een jaar en 25 bezichtigingen verder.... toch verkocht :)

Huisje gekocht in abbenbroek, met een garage van 60m2 :)
Groet
Sebas
 
Ik heb er wel zin in, maar de kans is groot dat er een politiefuik klaarstaat.. Heb niet zo'n zin om de staatskas te spekken. Verder heb ik gehoord op FB en andere bronnen dat er wel mensen gaan, het Brag&boost publiek waar al de ellende nou mee begonnen is. Wil ik niet mee ge-associeert worden dus ik pas, ondanks dat het heerlijk weer word. Ga wel een rondje veluwe doen of zo, helaas...
:(
 
:^ Rondje Veluwe is nog leuker ook... :]

Ik heb zojuist voor zondag een extra dienst toegewezen gekregen, ga me die dag ook zeker weer vermaken :Y
 
Laatst bewerkt:
Ga even naar goedhart motoren even lot inleveren en wat eten en motoren kijken.

Gisteren voor het eerst met de sv rondjes zandvoort gereden wat een super ding.
Hoop fun mee gehad.
full
 
Ik heb een 1st gen SV650S, heerlijke gooi en smijt fiets, zoveel plezier ermee!
:t
 
Laatst bewerkt:
Waar willen jullie heen?
Een van de dorpen rondom?
Nee geen dorp voor ons. Wij willen naar het centrum van Rotterdam, geen huis met tuin maar een appartement met balkon. Wij willen meer leven in de brouwerij, de deur uit kunnen stappen en meteen een restaurant oid in kunnen rollen.
 
Nee geen dorp voor ons. Wij willen naar het centrum van Rotterdam, geen huis met tuin maar een appartement met balkon. Wij willen meer leven in de brouwerij, de deur uit kunnen stappen en meteen een restaurant oid in kunnen rollen.

Haha, wij willen precies het tegenovergestelde. Naar een dorpje met een huis met grotere tuin en flinke garage/tuinhuis voor meerdere motoren en als het lukt een kleine fotostudio. Maar we willen dan ook gelijk deze provincie uit omdat dat hier niet te betalen is :Y
 
Richting het noorden lijkt mij ook wel wat, Groningen ofzo. Daar heb je een vrijstaande woning met een garage/loods en een beste lap grond voor een prijs waar je hier een tussenwoning voor hebt...
We zouden op het werk wel overgeplaatst kunnen worden, maar hier heb je al het leuke werk. Daarbij is de gemiddelde leeftijd van de collega's daar tegen de rollator-grens. :/
 
Richting het noorden lijkt mij ook wel wat, Groningen ofzo. Daar heb je een vrijstaande woning met een garage/loods en een beste lap grond voor een prijs waar je hier een tussenwoning voor hebt...
We zouden op het werk wel overgeplaatst kunnen worden, maar hier heb je al het leuke werk. Daarbij is de gemiddelde leeftijd van de collega's daar tegen de rollator-grens. :/
Qua werk is deze regio idd leuker en afwisselender! Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn werk in Groningen te moeten doen, vele malen saaier!!
 
Zo, ben ik weer eens een keertje :)

Wil maar weer eens gaan rijden, na een half jaar niks gedaan te hebben vanwege me oren.

Ik blijk een vernauwde buis van Eustachius te hebben en daar zit een soort van verkoudheid in waardoor de druk in mijn oren wisselt, vandaar het suizen en wisselende dofheid.
Alleen operatie kan dit verhelpen alleen is die operatie nog niet in Nederland goedgekeurd....

Ik heb nu mijn accu aan de druppellader gelegd alleen hoor ik daar een knetterend geluid uit komen, alsof er bubbeltjes poppen. Hoort dit?
Accu is van herfst vorig jaar.
 
Zo, ben ik weer eens een keertje :)

Wil maar weer eens gaan rijden, na een half jaar niks gedaan te hebben vanwege me oren.

Ik blijk een vernauwde buis van Eustachius te hebben en daar zit een soort van verkoudheid in waardoor de druk in mijn oren wisselt, vandaar het suizen en wisselende dofheid.
Alleen operatie kan dit verhelpen alleen is die operatie nog niet in Nederland goedgekeurd....

Ik heb nu mijn accu aan de druppellader gelegd alleen hoor ik daar een knetterend geluid uit komen, alsof er bubbeltjes poppen. Hoort dit?
Accu is van herfst vorig jaar.
Controleer het vloeistof nivo. Bijvullen met gedestilleerd water.
 
Zo, ben ik weer eens een keertje :)

Wil maar weer eens gaan rijden, na een half jaar niks gedaan te hebben vanwege me oren.

Ik blijk een vernauwde buis van Eustachius te hebben en daar zit een soort van verkoudheid in waardoor de druk in mijn oren wisselt, vandaar het suizen en wisselende dofheid.
Alleen operatie kan dit verhelpen alleen is die operatie nog niet in Nederland goedgekeurd....

Ik heb nu mijn accu aan de druppellader gelegd alleen hoor ik daar een knetterend geluid uit komen, alsof er bubbeltjes poppen. Hoort dit?
Accu is van herfst vorig jaar.
Zit je lekker mee dan, gelukkig is het iig nog te verhelpen. Wanneer verwachten ze dat die operatie goedgekeurd wordt in Nederland, of gaat dat voorlopig nog niet gebeuren?
 
Zo, ben ik weer eens een keertje :)

Wil maar weer eens gaan rijden, na een half jaar niks gedaan te hebben vanwege me oren.

Ik blijk een vernauwde buis van Eustachius te hebben en daar zit een soort van verkoudheid in waardoor de druk in mijn oren wisselt, vandaar het suizen en wisselende dofheid.
Alleen operatie kan dit verhelpen alleen is die operatie nog niet in Nederland goedgekeurd....

Ik heb nu mijn accu aan de druppellader gelegd alleen hoor ik daar een knetterend geluid uit komen, alsof er bubbeltjes poppen. Hoort dit?
Accu is van herfst vorig jaar.

Dat is flink balen , maar naar het buitenland gan om te verhelpen kan niet ?
Check even het vloeistof , of er wel genoeg in zit , of is het een onderhoud vrij accu - dan denk ik dat die overleden is , maar of dit door je accu komt weet ik nog niet zo zeker , check je spanning regelaar !
 
Haha, wij willen precies het tegenovergestelde. Naar een dorpje met een huis met grotere tuin en flinke garage/tuinhuis voor meerdere motoren en als het lukt een kleine fotostudio. Maar we willen dan ook gelijk deze provincie uit omdat dat hier niet te betalen is :Y
Kleine foto studie gaan we hier maken in ons souterrain, zal een oppervlakte van 16 m² worden en dan de rest van het souterrain (20 m²) wordt de berging/klusruimte waar de motoren en fietsen en zo komen te staan.
 
nou... toch een hamburger gaan eten in Arnhem.... hele politie macht aanwezig om alles tegen te houden... Mac donalds Arnhem was gisteren verboden voor motoren B|

uiteindelijk mac donalds Duiven geweest... max 150 motoren aanwezig.... beetje tegenvaller als je de MF meeting Veenendaal gewend ben.

Toen door naar Goedhart.... man man man wat een drukte. Daarna maar lekker binnendoor terug naar VP *O*
 
nou... toch een hamburger gaan eten in Arnhem.... hele politie macht aanwezig om alles tegen te houden... Mac donalds Arnhem was gisteren verboden voor motoren B|

uiteindelijk mac donalds Duiven geweest... max 150 motoren aanwezig.... beetje tegenvaller als je de MF meeting Veenendaal gewend ben.

Toen door naar Goedhart.... man man man wat een drukte. Daarna maar lekker binnendoor terug naar VP *O*

Ze hadden in Arnhem toch een parkeerplaats gereserveerd, naast de Mac?
 
Klopt ja, eigenaar was iets te ambitieus en de klanten bleven achter met kopen. Het was helaas niet mogelijk om het hoofd boven water te houden. De eigenaar gaat weer terug naar Rev'it, waar hij ontslag had genomen en wellicht gaat hij op ander tijdstip op een goedkopere locatie weer open, maar dan kleinschaliger.
 
Zonde, al vond ik de lokatie eigenlijk ook niet echt optimaal. Denk dat als het drukker met motoren zou worden, dat de omwonenden er ook niet vrolijker van zouden worden.
 
Klopt ja, eigenaar was iets te ambitieus en de klanten bleven achter met kopen. Het was helaas niet mogelijk om het hoofd boven water te houden. De eigenaar gaat weer terug naar Rev'it, waar hij ontslag had genomen en wellicht gaat hij op ander tijdstip op een goedkopere locatie weer open, maar dan kleinschaliger.

Zonde hoor ,Was een leuke tent en ze hadden goeie koffie :Y
Vond het kleding gedeelte behoorlijk prijzig en dat verklaard waarschijnlijk ook de lage verkoop cijfers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan