Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

Vind deze ook nog steeds mooi, is het kanaal van Maastricht naar Luik.

2v8swlu.jpg
 
Hup, weg oma :W

Wat foto's van mijn ZRX. Ik fotografeer altijd andersmans motor, maar die van mij komt er nooit aan toe :$


ZRX01.jpg


ZRX02.jpg


ZRX03.jpg


ZRX04.jpg
 
Blijft toch een geweldige motor om te zien die ZRX. Helemaal in combinatie met een goede fotograaf een mooie combi :t
 
Gespot bin Woerden,een van mijn Kawa"s uit het verleden kom je zo maar weer tegen dus gelijk ff een plaatje geschoten.

full
 
Gisteren eventjes uitwaaien in de polder.

[afbeelding]
Dat is een mooie 8-) ja, ben gek op vliegtuigen ...
Soort van vliegtuig museum waar je staat?
Want, lijkt mij een niet meer in gebruik zijnde B747, en kan me al evenmin voorstellen dat je er anders zo dicht bij kan komen met enkel een "kiekendraad" ertussen.
 
Dat is een mooie 8-) ja, ben gek op vliegtuigen ...
Soort van vliegtuig museum waar je staat?
Want, lijkt mij een niet meer in gebruik zijnde B747, en kan me al evenmin voorstellen dat je er anders zo dicht bij kan komen met enkel een "kiekendraad" ertussen.
Is inderdaad het Aviodrome, zou ik zeker eens gaan kijken als je van vliegtuigen houd Patrick!
Staat ook een origineel gebouw wat vroeger op Schiphol stond, maar de functie ervan is me helaas ontschoten... :X
 
Is inderdaad het Aviodrome, zou ik zeker eens gaan kijken als je van vliegtuigen houd Patrick!
Staat ook een origineel gebouw wat vroeger op Schiphol stond, maar de functie ervan is me helaas ontschoten... :X

Dat gebouw was het aviodrome 😉 vaak geweest toen het nog op schiphol zat
 
Volgen mij bij Aviodrome.
Is inderdaad het Aviodrome, zou ik zeker eens gaan kijken als je van vliegtuigen houd Patrick!
Staat ook een origineel gebouw wat vroeger op Schiphol stond, maar de functie ervan is me helaas ontschoten... :X
Moet ik idd eens naartoe zien te gaan ja :t

Deze dus? Geniet van een dagje uit - Aviodrome

Linkje meteen gesaved *D
Dat is het inderdaad, ben er zelf een paar keer geweest, echt leuk voor een dag uit!
Veel mooie toestellen te zien, sommige uit WO1, maar die Dr1 is een replica natuurlijk.
:t
 
Dikke kus aan oma !!

Van het weekend nog heerlijk genoten van het weer dus nog even wezen toeren met een paar motormuizen. Ik had de camera mee dus fotos gemaakt hun maar zelf moet ik natuurlijk ook nog even op de foto :D !

280sj8l.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan