Marc Marquez topic deel II

DJdr176XoAAaXOY
 
Hoe zou daar nu tegen aan gekeken worden, met het recente gemiep over overschrijden van 'track limits'?
In het heetst van de strijd zou het een keer toegelaten worden. Bij veelvuldig overschrijden en tijdswinst boeken, zou er een penalty volgen in de vorm van een geannuleerde lap time (fp/qp), een tijdspenalty (laat in de race) of een gedwongen positiewisseling (grootste deel van de race).
 
Best rustig hier met MM fans..
Zal ik het dan maar zeggen O-)

Hulde voor MM :t
Mooi gedaan
 
Och och och.. ik voorzie toch de 6e titel voor Marquez :o
Had Dovi eigenlijk verder voorin verwacht en nu slaat Marquez dus toch wel een gat naar de rest :o

Knap gereden. Helemaal als je leest hoeveel moeite die schijnbaar had met het besturen van de fiets.
 
Och och och.. ik voorzie toch de 6e titel voor Marquez :o
Had Dovi eigenlijk verder voorin verwacht en nu slaat Marquez dus toch wel een gat naar de rest :o

Knap gereden. Helemaal als je leest hoeveel moeite die schijnbaar had met het besturen van de fiets.
Je zag inderdaad best wel vaak beweging in de Honda, tot bijna blokkeren aan toe op rare momenten..
.. maar aan de rijder zag je niets, Marquez bleef gewoon stoïcijns doorrijden op maximum attack. :}
 
:? Honda was in Aragon gewoon de beste machine.
Dani kon er lekker smooth mee rijden.. maar verloor achter Vinalez teveel tijd in het eerste deel.
Ik had het wel spannend gevonden of Marq langer dan een paar rondjes op Dani had kunnen anticiperen. :Y
 
Best rustig hier met MM fans..
Zal ik het dan maar zeggen O-)

Hulde voor MM :t
Mooi gedaan

:Y Ik geef mijn ongezouten mening: Vind het een lul. Maar man, man, man, zijn lijnen zijn echt niet normaal. Die laatste bocht voor start-finish is al niet te doen als je er alleen rijdt. En hij haalt er ook nog even iemand in. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.
 
:? Honda was in Aragon gewoon de beste machine.

In Aragon misschien beter als Yamaha en Ducati maar leek mij toch Honda ook niet probleemloos rond ging. Eerste deel van de race konden DP en MM ook niet rijden zoals ze zouden willen zoals veel teams begin of einde van de race problemen met de Michelins hebben.
MM was m 2 x helemaal kwijt alleen dankzij zijn kwaliteiten hield ie de motor overeind.
 
:Y Ik geef mijn ongezouten mening: Vind het een lul. Maar man, man, man, zijn lijnen zijn echt niet normaal. Die laatste bocht voor start-finish is al niet te doen als je er alleen rijdt. En hij haalt er ook nog even iemand in. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.

Je kunt m alleen een lul vinden op basis wat je in de media van m ziet andere ervaringen heb je niet :+ denk ik...... :P
Volgens mij is MM een hele normale spaanse jongen die blij is met een museum over hem in zijn woonplaats en veel rondjes met zijn broer daar op de Mountainbike door de bergen rijdt en een kleine tarzan is in zijn blote bast.

Maar zoals hij zo' n MotoGP beest temt doet zelf VR hem niet na.

En ja ik ben al jaren groot fan van VR46 :}
 
Laatst bewerkt:
Je kunt m alleen een lul vinden op basis wat je in de media van m ziet andere ervaringen heb je niet :+ denk ik...... :P
Volgens mij is MM een hele normale spaanse jongen die blij is met een museum over hem in zijn woonplaats en veel rondjes met zijn broer daar op de Mountainbike door de bergen rijdt en een kleine tarzan is in zijn blote bast.

Maar zoals hij zo' n MotoGP beest temt doet zelf VR hem niet na.

En ja ik ben al jaren groot fan van VR46 :}

Ja en nee. Als je zijn daden op de baan schaart onder "media", dan heb je gelijk. Ik baseer mijn mening op wat hij tijdens de MotoGP flikt. Voor zijn skills zet ik mijn Rossi petje af. Voor wat hij nog meer op de baan flikt af en toe vind ik hem inderdaad een lul. En zo heel normaal is hij echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Die acties waren een reaktie op een smeercampagne van een zeker iemand.
Dat word jammer genoeg vaak vergeten.
Nee hoor dat begon in Australië, vervolgens had Rossi de ballen om het te zeggen tijdens de persco. Marquez is een geweldige rijder, maar komt erg nep over. In datzelfde jaar was ook het incident op Assen in de GT. Direct na de race voor de camera feliciteerde Marquez Rossi, maar toen ze uit parc ferme wegliepen ging hij klagen bij de wedstrijdleiding.

Dat bevalt me aan Lorenzo. Hij zegt altijd wat hij denkt en trapt daarmee wel eens iemand tegen het zere been.
 
In Aragon misschien beter als Yamaha en Ducati maar leek mij toch Honda ook niet probleemloos rond ging. Eerste deel van de race konden DP en MM ook niet rijden zoals ze zouden willen zoals veel teams begin of einde van de race problemen met de Michelins hebben.
MM was m 2 x helemaal kwijt alleen dankzij zijn kwaliteiten hield ie de motor overeind.
Bij het remmen zit Marquez altijd op het randje en remt soms te laat waardoor het er altijd onrustig uit ziet. Iedereen had zo zijn problemen met de hitte, maar de Honda was wel duidelijk de beste machine.
 
Nee hoor dat begon in Australië, vervolgens had Rossi de ballen om het te zeggen tijdens de persco. Marquez is een geweldige rijder, maar komt erg nep over. In datzelfde jaar was ook het incident op Assen in de GT. Direct na de race voor de camera feliciteerde Marquez Rossi, maar toen ze uit parc ferme wegliepen ging hij klagen bij de wedstrijdleiding.

Dat bevalt me aan Lorenzo. Hij zegt altijd wat hij denkt en trapt daarmee wel eens iemand tegen het zere been.

Het begon zelfs al in Argentinië
 
Terug
Bovenaan Onderaan