The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
JwEfD5X.jpg


Je motor bij een oud-papiercontainer
 
Maar joh, sta ik daar om 7:40, (inloggen op mijn telefoon lukte niet, vaag, dus daarom niet direct geplaatst) komen er al allemaal auto's met nette mannetjes erin om te gaan golven en er waren ook al mensen bezig. Zo vroeg en in de mist al golven, je moet het maar willen
 
Hier nog een foto met het bewijs dat het voor plastic is


Indien goed: Je motor dubbel geparkeerd op 2 lege parkeervakken (parallel vakken, dus niet als fileparkeervakken)

zo dus:


fout-parkeren-belgie-geel-studenten_0.jpg
 
En hoi, dat was mijn eerste puntje. Probeerde het al langer maar was steeds het verkeerde moment, niet voor mij te doen of te laat :P

Indien goed: je motor met een vliegtuig op de achtergrond.
 
Helemaal top :t


En welkom bij dit geweldige spel :)
Woehoe! Ik voel me vereerd *O*

En ik vond het inderdaad leuk maar ik heb niet zo heel vaak de motor mee, dus mis de meeste. Of kan het beoogde object niet vinden. Maar gewoon blijven proberen.
 
En hoi, dat was mijn eerste puntje. Probeerde het al langer maar was steeds het verkeerde moment, niet voor mij te doen of te laat :P
welkom op het leukste spel op MF *O*
Indien goed: je motor met een vliegtuig op de achtergrond.
En uitgerekend vandaag ga ik met de auto naar het werk -O-
Mijn motor ligt uit elkaar wegens herstellingswerken aan de koplamp, ik ontvang normaal morgen een nieuwe kabelboom ...

ik werk op Brussels Airport
 
Zulk een weggevertje kon ik toch niet laten liggen.
Thuis snel effe alle loshangende kabeltjes vastgebonden.
De teller partij en de spiegels er terug op.
En gaan ...

Gelukkig heb ik mijn dagrijlichten onderaan nog ... waar ik eigenlijk al enkele 1000den km's mee rijd zonder koplampen :$
Dus kon het vandaag ook wel. Maar was niet gepland omdat de motor uit elkaar lag en niet meer de bedoeling had weer te monteren daar ik de kabelboom morgen ontvang en de motor dan weer kan monteren voor ik vrijdag moet gaan werken, en ik met de auto kon vandaag omdat mijn vrouwtje die 's nachts niet nodig heeft.

Dus nu dan maar effe in "naked bike" modus naar het werk, met high speed signal lights (pinken sneller want vooraan geen pinkers nu ...).

En ik weet nu, voor mij liever geen naked bike na deze ... veel te veel wind B|

Maar genoeg gezeverd nu ...

Indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor met een verkeerstoren
Mag op de achtergrond als die maar duidelijk is. De voet van de toren mag er mee op, maar het is vooral de operationele top van de toren die erop moet staan.

Let op! Zeehavens hebben er (denk ik toch) ook een! Die mogen ook!
 
Ik had iets eerder deze foto gemaakt, maar die vond ik niet zo mooi.

Na de tweede (en goede) foto ook nog deze foto gemaakt, want er stonden daar heel veel vliegtuigen en hoopte er een stuk of 5 mooi op te krijgen, maar lukte niet. Had mijn lichten al uitgzet want merkte dat ik teveel aandacht trok van de cargo laders ... had ik op de servicedrive gaan staan had het wel gelukt ... maar ik ben nu al te ver gegaan :P ik kán wel, maar mag daar eigenlijk niet komen met eigen vervoer :$
 
Ik had iets eerder deze foto gemaakt, maar die vond ik niet zo mooi.

Na de tweede (en goede) foto ook nog deze foto gemaakt, want er stonden daar heel veel vliegtuigen en hoopte er een stuk of 5 mooi op te krijgen, maar lukte niet. Had mijn lichten al uitgzet want merkte dat ik teveel aandacht trok van de cargo laders ... had ik op de servicedrive gaan staan had het wel gelukt ... maar ik ben nu al te ver gegaan :P ik kán wel, maar mag daar eigenlijk niet komen met eigen vervoer :$
Boefje!

Hij is goed hoor :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan