ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Domme vraag hier , is dat wat , nee dat vinden wij hier niks :/ :N .

Jammer tis ook een mooie Rex, maar wat ga je dan aan schaffen :?

GREETZ

Het is één van de mooiste motoren die ik heb gehad, maar ik ga weer terug naar een grote all road. Een KTM990. De rij eigenschappen van zo'n KTM zijn zó fijn. Eerlijk is eerlijk.
En deze ook houden betekent in de praktijk onder een zeiltje in de garage. Ook zonde. Dus voor de liefhebber.
 
Laatst bewerkt:
Het is één van de mooiste motoren die ik heb gehad, maar ik ga weer terug naar een grote all road. Een KTM990. De rij eigenschappen van zo'n KTM zijn zó fijn. Eerlijk is eerlijk.
En deze ook houden betekent in de praktijk onder een zeiltje in de garage. Ook zonde. Dus voor de liefhebber.

Oké Marcel
Snap het verhaal, vind de ZRX ook super maar er zijn ondertussen motoren die motorrijden nog veel leuker maken, ik zou de komende Kawasaki 900 RS ( 2018 ) wel een optie vinden voor mij :Y

Succes met de verkoop en veel veilige kilometers op de toekomstige KTM.

GREETZ
 
Het is één van de mooiste motoren die ik heb gehad, maar ik ga weer terug naar een grote all road. Een KTM990. De rij eigenschappen van zo'n KTM zijn zó fijn. Eerlijk is eerlijk.
En deze ook houden betekent in de praktijk onder een zeiltje in de garage. Ook zonde. Dus voor de liefhebber.

Grappig, ik zit naar een 990 te kijken als volgende motor :Y Lijken me ook erg fijn rijdende motoren, weet alleen niet of ik er fatsoenlijk op kan met mijn 176cm :/
 
Grappig, ik zit naar een 990 te kijken als volgende motor :Y Lijken me ook erg fijn rijdende motoren, weet alleen niet of ik er fatsoenlijk op kan met mijn 176cm :/
Mooi ding zit daar ook wel naar te kijken.
Maar rag de ZRX nog maar FF eerst af. :)
 
Afgelopen zondag bij Goedhart Motoren nog een ZRX zien staan. Was dat iemand van hier?
Heb wel een foto gemaakt, maar het is zo omslachtig om die hierbij te krijgen...
 
zo......wat moois besteld in de usa,voor broer en mij,was ff puzzelen want moest met paypal betaald worden,en ben er niet zo happig op mijn cc gegevens op internet te zetten,maar is gelukt en hopelijk zsm onderweg......fotootje komt als hij erop zit....
 
wat hebben jullie besteld? :P

Stond ook nog een kroonplaat conversie te koop voor naar een ZX9R vork op het ZRXOC mochten er mensen klusplannen hebben deze winter ;)
 
Oké Marcel
Snap het verhaal, vind de ZRX ook super maar er zijn ondertussen motoren die motorrijden nog veel leuker maken, ik zou de komende Kawasaki 900 RS ( 2018 ) wel een optie vinden voor mij :Y

Succes met de verkoop en veel veilige kilometers op de toekomstige KTM.

GREETZ

De 900 RS zal vele bekoren , 't zijn de nostalgie lijnen die in de smaak vallen tesamen met de nieuwste tecniek :Y
 
Jaja, het is weel zover. Ik ga een bandenvraag stellen :+

Mijn ZRX1100 zit op het einde van zijn achterbandje. Zit nu een 170/60 Michelin Pilot Power 2CT op. Voldoet in mijn ogen prima, maar ik heb niet veel ervaring met wat goed of minder goed is.

Iemand een advies welke band te kiezen of zal ik gewoon dezelfde nemen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan