Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer wordt bagger, ga daar maar vanuit
dan kan het alleen meevallen ;)

ik ga d'n ouwe (schoonpa adri op de nieuwe bike) assisteren maandag.
tijd geleden dat ik op cpz ben geweest, jaar of 4-5 denk ik
 
Weet iemand toevallig of het op 3 okt droog is ? :+ Hoe dan ik ook moet wel boeken wil Ferry en de rest van de crew nog eventjes zien. :P
 
Heerlijk gereden gisteren in de regen! :t
Voor 300% schik gehad. *D

Volgende dag weer nat? :P
 
Laatst bewerkt:
1e blog staat online met veel nuttige info en tips. Incl. video's met uitleg over zithouding, kijktechniek en positie voeten op de steppen.

Www.racecracks.nl/Pages/Blog/motor-rijvaardigheidstraining-handleiding.aspx
 
Dan gaan wij elkaar daar zien :).

Ik zou op zich wel een paar sessies priveles willen boeken verspreid over de 3 dagen. Een volle dag gaat me wat ver. Ideaal is eigenlijk iedere dag 1 of 2 sessies boeken om daarna zelf met de tips aan de slag te gaan. Maar zoiets lijkt niet mogelijk?

Is er een foto van een motorkrat zoals dat wordt gebruikt voor het transport? Dan kan ik inschatten hoeveel ik mee kan nemen.
 
Laatst bewerkt:
Nice :) wij gaan met de auto en aanhanger. Is voor ons goedkoper, ook ivm leasewagen. Vertrekken waarschijnlijk al zondagavond en maken er een weekje Spanje van :)
Jammer dat het nog zo lang duurt XD
 
Wordt weer gezellig. Wij gaan ook met auto en aanhanger. Lekker een weekje het gure hollandse weer ontvluchten en racen onder de spaanse zon ;)
 
Dan gaan wij elkaar daar zien :).

Ik zou op zich wel een paar sessies priveles willen boeken verspreid over de 3 dagen. Een volle dag gaat me wat ver. Ideaal is eigenlijk iedere dag 1 of 2 sessies boeken om daarna zelf met de tips aan de slag te gaan. Maar zoiets lijkt niet mogelijk?

Is er een foto van een motorkrat zoals dat wordt gebruikt voor het transport? Dan kan ik inschatten hoeveel ik mee kan nemen.
Hier info over de motorkrat: Circuit Alcarras - Motorvakantie - Trackdays - Vrij rijden - Instructie :)

Stuur mij even een email over de privetraining. Heb je toevallig een maatje met wie je elke dag 2 sessies samen de privetraining wil doen? Geef ook even door in de mail welke rondetijden je nu rijd. Dan ga ik voor je aan de slag en krijg je een maatwerk trainingspakket :]
 
als zijn rondetijden een beetje aansluiten bij die van mij, zou ik ook wel aan willen schuiven :)
Assen: 2:08, zolder: 1:54
Lijkt me inderdaad ook beter om dit verspreid te hebben over de 3 dagen.
 
als zijn rondetijden een beetje aansluiten bij die van mij, zou ik ook wel aan willen schuiven :)
Assen: 2:08, zolder: 1:54
Lijkt me inderdaad ook beter om dit verspreid te hebben over de 3 dagen.

Rijd je vaker op zolder dan op assen? Tenminste dat lijkt me als ik je tijden zo zie :)
 
Ferry, je hebt een mailtje. Bedankt dat je wilt kijken naar de mogelijkheden.
Igor, heb nooit op Zolder gereden maar onze rondetijden op Assen verschillen bijna 20s. Dus dat is niet helemaal een goede match :).
 
Helaas btb:( ik stuur dan wel even een apart mailtje naar Ferry..
Nou, volgens mij gaat het een beetje gelijk op qua aantallen Zolder/Assen. Hoewel Assen alweer even geleden is. Rijdt nog niet zo heel lang circuit hoor. Wellicht meer aanleg voor Zolder ofzo haha
 
Laatst bewerkt:
Helaas btb:( ik stuur dan wel even een apart mailtje naar Ferry..
Nou, volgens mij gaat het een beetje gelijk op qua aantallen Zolder/Assen. Hoewel Assen alweer even geleden is. Rijdt nu nog zo heel lang circuit hoor. Wellicht meer aanleg voor Zolder ofzo haha

Dat kan ook zijn idd dat het eene beter ligt dan de andere.

Ik rijd op assen 1.59 en op zolder 1.55 daarom dacht ik dat :Y
 
Laatst bewerkt:
Helaas btb:( ik stuur dan wel even een apart mailtje naar Ferry..
Nou, volgens mij gaat het een beetje gelijk op qua aantallen Zolder/Assen. Hoewel Assen alweer even geleden is. Rijdt nu nog zo heel lang circuit hoor. Wellicht meer aanleg voor Zolder ofzo haha
Viel mij ook op bij je inschrijving. Normaal zit er zo een beetje 5 seconden verschil tussen Assen en Zolder. Wellicht dat je de volgende keer op Assen een stuk sneller bent :)
 
Ik heb volgende week mijn laatste circuitdag licentiecursus geen racecracks helaas, volgend jaar ben ik zeker weer van de partij met verschillende racecracks dagen :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan