KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
want als ze hier 19k nieuw kosten,

2k zal je al snel aan bpm moeten betalen. Dus moeten ze daar al bijna 15 kosten, om het een beetje interessant te maken? (eigenlijk ook al te duur, 17 op kenteken= beter 2 bijleggen voor een nieuwe?)

Correct me if i'm wrong
EN dan nog naar een ktmdealer voor onderhoud. Motor daar niet gekocht dus je gaat sws meer betalen.
 
mwoa, als je perse dealer onderhouden wilt dus ;)

veel onderhoud kan ook gewoon bij de gewone dealer
 
Als er 2 of 4 jaar fabrieks garantie op zit ben je volgens mij verplicht dealer te onderhouden toch?
 
Zelfde verhaal...je zult altijd meer betalen denk ik.

Waarom zou ik meer moeten betalen, is toch gewoon een werkplaatstarief? Is ook iets wat je vooraf kunt bespreken, dus heb je dat zelf in de hand, er is meer dan 1 KTM dealer in Nederland.
En als je een gebruikte fiets uit Duitsland haalt dan valt het met de BPM wel mee
 
Ik doe mijn onderhoud zelf en het verschil is groot genoeg met een nieuwe.
Maar zoals ik al zei is vooral de keus groter.
Na 3000km en 3 mnd geen btw bijbetalen en na 6mnd en 6000km lager bpm tarief
 
Oke dat wist ik niet :)

weet je toevallig wat je nog aan bpm moet betalen bij een nieuw type superduke?
 
Dat hangt ervan af hoe je het berekend
Er zijn nl 3 manieren!
Ik heb nu aan aanvraag gedaan voor de meest gunstige berekening op een 2017 duke, daarna kan ik meer vertellen
 
Waarom zou ik meer moeten betalen, is toch gewoon een werkplaatstarief? Is ook iets wat je vooraf kunt bespreken, dus heb je dat zelf in de hand, er is meer dan 1 KTM dealer in Nederland.
En als je een gebruikte fiets uit Duitsland haalt dan valt het met de BPM wel mee

Ook weer zo !
 
mwoa, als je perse dealer onderhouden wilt dus ;)

veel onderhoud kan ook gewoon bij de gewone dealer

Als je op garantie aanspraak wilt maken zul je langs een KTM dealer moeten gaan, bij een import motor staan dealer voor de garantie niet te springen, ondanks Europese garantie, dealers krijgen veel minder betaald voor garantie reparaties dan het normaal uren tarief die ze aan de klanten berekenen.

Zit je niet met de garantie dan kan elke dealer je motor onderhouden, mits ze dat willen, ken dealers die alleen het merk waar ze dealer schap van hebben willen onderhouden om zo de beste service te kunnen geven.
 
Is die garantie zo heilig dan?

Krijg je alles vergoed large, omdat hij niet meer start?
 
Laatst bewerkt:
Mag ik toch wel hopen van een motor die maar 2100km gelopen heeft en van maart 2017 is, inmiddels alweer meer als 4 weken verder,super bedankt KTM. :}
 
Mag ik toch wel hopen van een motor die maar 2100km gelopen heeft en van maart 2017 is, inmiddels alweer meer als 4 weken verder,super bedankt KTM. :}

Pfff 4 weken al....neem aan dat je wel een leenmotor hebt/kan krijgen als je zou willen?
 
Nee, heb geen leen motor, mijn hoofd staat op dit moment toch niet na motorrijden door privé omstandigheden, maar geen idee waar het exact aan ligt.
Ik denk dat mijn dealer wel zijn best doet, want dat vertrouwen heb ik wel in ze, ik vermoed dat KTM de onderdelen voorziening niet op pijl heeft, zo wie zo, als je vrijdags wat besteld bij dan heeft de dealer het vaak donderdags binnen.

Wat ik wel weet is dat dit mijn laatste KTM word, voor mij hoeft die Oostenrijkse zooi niet meer ben der wel klaar mee.
 
Nou moet toch zeggen heb bijna , 3 maanden gewacht op nieuwe klok net buiten garantie 2 e eigenaar en toch na klachten nieuw klok gekregen van dealer . :}
 
Nee, heb geen leen motor, mijn hoofd staat op dit moment toch niet na motorrijden door privé omstandigheden, maar geen idee waar het exact aan ligt.
Ik denk dat mijn dealer wel zijn best doet, want dat vertrouwen heb ik wel in ze, ik vermoed dat KTM de onderdelen voorziening niet op pijl heeft, zo wie zo, als je vrijdags wat besteld bij dan heeft de dealer het vaak donderdags binnen.

Wat ik wel weet is dat dit mijn laatste KTM word, voor mij hoeft die Oostenrijkse zooi niet meer ben der wel klaar mee.

Dan doet jouw dealer toch echt iets fout. Als ik het op vrijdag bestel is het er maandag of dinsdag al (afhankelijk van het onderdeel). :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan