MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
DAT is lang geleden!!!

Ik weeet wel een hele goede tege normale prijzen, maar helaas niet in 't Gooi.
www.dezilverennaald.nl
Ze zitten in Veenendaal
Let op! Komende dagen zijn ze even gesloten want ze gaan verhuizen binnen Veenendaal.
Ze gaan dan naar Gildetrom 1, Veenendaal (industrieterrein ” de Factorij “, tegenover pompstation de Gulf).

Om hun verhuizing met u te vieren hebben krijg je de hele maand oktober 10% korting op reparatie / aanpassing. Zie de voorwaarden bij tabblad Akties op hun site.

Dat is idd heel lang geleden ja

Lees nog af en toe wel mee hoor maar je weet hoe het gaat

Ik zal even zoeken naar de zilverennaald en kijken wanneer ze weer open gaan

Bedankt voor je reactie
 
Ouwe Kwaak klaar, tassie bijna ingepakt, moe van de anti sneeuw en regendansjes........ Nog één dagje werken en dan richting La Mouche. :)
 
Goedemorgen,

Wat een prutweer -O-


Chrissie, heel veel plezier met de derde editie van de 500 € wrakken week :t Doe een beetje lief voor de Kwaak :+
 
veel plezier Chris..
Ketting in orde? ( zie nog steeds dat fimpje van 2016 toen een van je metgezellen op zn plaat ging toen de ketting brak...)
 
Veel plezier Detox.
Even snel gechecked maar het lijkt wel goed te worden met het weer.
En net zoals vorig jaar zal het boven op de berg wel fris zijn.
Handvatverwarming op de KLE?
 
Geen handvatverwarming, nauwelijks windbescherming, dus ik moet puur op karakter rond zien te komen. :+

Ik zag inderdaad dat de weersvoorspellingen langzaam worden bijgesteld naar droog. Mag ook wel, want op de bergtoppen is het al snel onder nul, dus bij neerslag sneeuw. Nu is een beetje sneeuw niet erg, maar als je de stenen en kuilen niet meer ziet, dan moeten we omkeren.

De Kwaak lijkt technisch goed. Alle slijtdelen zijn vorig jaar vervangen, een oneindig lange lijst moet ik zeggen. Ik ga ervan uit dat de Kawa zijn werk vlekkeloos gaat doen. Onlangs de MF allroadrit II gereden en zelfs de 200 km snelweg ging probleemloos op 130 in het uur. (GPS snelheid) :t
 
veel plezier Tox :W gaat vast een mooie trip worden, dankzij (of ondanks?) dat karakter :]
 
Mega succes voor Max vandaag. Super gereden en alles heel kunnen houden :)



[me="Xtra"]viert het wel ff :9[/me]
 
Pff.... koffiezetapparaat deed het vanochtend even niet.. tuurlijk als je je te gesloopt voelt om op te staan.

Gelukkig deed de machine op het werk het prima.
 
Zonder koffie, geen leven.



De wereld is knettergek geworden :Y
 
Lijkt geen moslim dit keer, maar een fucking Amerikaan die ze ff laat zien hoe het ook heel simpel kan :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan