The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor met een verkeerstoren
Mag op de achtergrond als die maar duidelijk is. De voet van de toren mag er mee op, maar het is vooral de operationele top van de toren die erop moet staan.

Dat is er eigenlijk eentje voor mij!
 
ZJk1mLO.jpg
 
Aahnee, dit meen je niet.
Sinds de nieuwe software van IOS kan ik niet meer inloggen op de webbrowser anders had ik nog wel optijd geweest.
Ik heb zelfs 2 torens:
YlW48vy.jpg

JUWjchR.jpg
 
Dat is er eigenlijk eentje voor mij!
Dan vraag ik me af waarom je zo lang wacht :P

... want zelfs Pedrofich is met zijn mooie foto's te laat -O-
(die tweede vind ik wel echt knap gedaan 8-) maar ja, het gaat hem niet om de mooiste he ;) )

Ey-dzeej was hem te snel af :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan vraag ik me af waarom je zo lang wacht :P

... want zelfs Pedrofich is met zijn mooie foto's te laat -O-
(die tweede vind ik wel echt knap gedaan 8-) maar ja, het gaat hem niet om de mooiste he ;) )

Ey-dzeej was hem te snel af :t

Haha ja die 2e is een panorama foto maar dan omhoog gedaan ipv opzij.
Alleen kwam er net een busje voorbij rijden dus dat is die rare balk
 
Dan vraag ik me af waarom je zo lang wacht :P

... want zelfs Pedrofich is met zijn mooie foto's te laat -O-
(die tweede vind ik wel echt knap gedaan 8-) maar ja, het gaat hem niet om de mooiste he ;) )

Ey-dzeej was hem te snel af :t

Zag de opdracht pas vanmorgen vroeg, voordat ik naar mijn werk moest vertrekken, en nee, niet met de motor! Bij thuiskomst was de opdracht natuurlijk al vervuld. Nochtans kan ik de verkeerstoren bijna vanuit mijn tuin zien!
 
Verlopen ... dus nieuwe opdracht ...

Je motor met een landend of opstijgend vliegtuig
En ik wil dit keer geen stipje in de verte maar er duidelijk een vliegtuig in herkennen.
De allereerste vind foto in het petflesspel bewijst dat het kan, dus zoiets als dit;
DKP in "Petfles Foto Wedstrijd"
Het vliegtuig mag minder groot in beeld zijn, maar moet toch duidelijk als vliegtuig te zien zijn ...

Het kan, dus, succes! :]
 
Wat houd je tegen :?
toch geen ernstig probleem mogen we hopen?

Geen technisch euvel:p gewoon geen opdrachten die ik kan volbrengen van/naar werk, of domweg vergeten te kijken voor ik opstap.
Ben sinds het wat afgekoeld is pas weer gaan rijden, grootste deel van de zomer hebben ze onder het kleedje gestaan.
En speciaal opstappen voor een foto doe ik al even niet meer.
 
We vallen dus in herhaling ... _O- _O-

Herhaling in vijfvoud, want:

1: blijkt dus dat ik die opdracht nu al voor de derde keer gaf :$ :P
2: uitgevoerd door Ey-dzeej *
3: en dat dat gifje/stipje nog van de keer ervoor was, en mijn argument dat het nu ook beter moest zijn ... eu ... dus ook een herhaling was _O- , en ...
4: gevolgd door een opdracht bij een windvanger ...
5: waarbij ArendJan gewoon exact dezelfde plaats opzoekt als toen ...

* maar deze vorige foto van hem was wel veel beter, het vliegtuig komt gewoon recht op hem af ... 8-)
full
 
wahahaha Ik wist nog wel dat ik die opdracht ergens had gehaald, maar niet dat ik ook die opdracht daarna had neergezet _O-
Grappig he ... wat een herhaling achter een jaar _O-
Zelfde opdrachten in zelfde volgorde en uitgevoerd door dezelfde deelnemers ... _O- _O-

Er waren eens twee deelnemeres, als die er nog waren, ze zouden overtuigd zijn van samenzwering _O- _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We vallen dus in herhaling ... _O- _O-

Herhaling in vijfvoud, want:

1: blijkt dus dat ik die opdracht nu al voor de derde keer gaf :$ :P
2: uitgevoerd door Ey-dzeej *
3: en dat dat gifje/stipje nog van de keer ervoor was, en mijn argument dat het nu ook beter moest zijn ... eu ... dus ook een herhaling was _O- , en ...
4: gevolgd door een opdracht bij een windvanger ...
5: waarbij ArendJan gewoon exact dezelfde plaats opzoekt als toen ...

* maar deze vorige foto van hem was wel veel beter, het vliegtuig komt gewoon recht op hem af ... 8-)
[afbeelding]

Juist.. die foto zocht ik..

Ik wilde eigenlijk weer hetzelfde doen, alleen was het probleem dat de vliegtuigen deze ochtend de andere kant opstegen. Daarbij waren er ook momenteel geen landende vliegtuigen. De wind stond er wel goed voor. En aan de andere kant kon ik niet precies zo eronder staan, zonder mij en mijn motor in gevaar te brengen. en daarbij was het ook het probleem dat de vliegtuig een stipje zou worden aangezien deze niet zo veel landingsbaan nodig zouden hebben.
 
Juist.. die foto zocht ik..

Ik wilde eigenlijk weer hetzelfde doen, alleen was het probleem dat de vliegtuigen deze ochtend de andere kant opstegen. Daarbij waren er ook momenteel geen landende vliegtuigen. De wind stond er wel goed voor. En aan de andere kant kon ik niet precies zo eronder staan, zonder mij en mijn motor in gevaar te brengen. en daarbij was het ook het probleem dat de vliegtuig een stipje zou worden aangezien deze niet zo veel landingsbaan nodig zouden hebben.
Voor het grond verkeer bedoel je dan toch?
Want de vliegertjes komen er niet zo laag dat zij een gevaar voor je vormen hoor, en indien wel, zouden ze dat stuk weg er (tijdelijk) voor afsluiten ;)

Maar geen nood, ik zei het al, je foto's waren goed he, er is hier geen beoordeling op kwaliteit of kunstzunnigheid van de foto's ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan