Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar die passen toch niet op een fullset voorpijpen, diameter is toch groter als oem?
 
Vanmiddag even de randen van het scharnier kaal gemaakt zodat de lasser er gelijk mee aan de bak kan. Heb ook nog wat stuureinden van de MT die nog afgeslepen moeten worden zodat er een M6 draad in getapt kan worden voor aftermarket stuureinden. Zit in het stuur origineel een M15 draad in en zit nu te kutten met rubberen dopjes die die aftermarket dingen er in moeten klemmen. Heeft Honda toch wat snuggerder aangepakt. Donderdag of vrijdag even wegbrengen en dan gaan we het zien wat het gaat worden :)

Denk trouwens dat ik SPietje nog maar eens ga contacten voor een mooi snelsluitersetje voor de tank, hopelijk heeft hij die nog... :9
 
Laatst bewerkt:
Dat is 134pk op het a-wiel met alleen andere einddempers (MIVV's?) en linkpijpen icm PC en afstelling?

Je zou toch bijna een dynodag gaan organiseren! :]


Verder eigenlijk alleen nog kn filters. Maar vandaar dat ik er ook bij zet dat ik verwacht dat deze dyno nogal positief afgesteld is. Was dit jaar een keer bij ten-Kate op zo'n open dag. Twee maten zijn toen ook op de dyno geweest met een Rsv1000r, die hadden 132 en 137 pk.
 
roukema:

VOORVORK GLIJBUSSEN SET 43.70X20X1.00 (2 STUKS) [MAT751.01.56] - €19.00 : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop

Let wel even op wat je precies nodig heb, volgens mij zitten er 2 per poot in.

Anders even Ten Kate bellen of een mailtje sturen (ze staan niet op de website), daar heb ik persoonlijk hele goede ervaringen mee.

top dank je !
ja klopt, 2 per poot
een heeft materiaal buitenkant...andere materiaal binnenkant.

die van je link zijn de bovenste glijbussen (materiaal buiten)
 
Verder eigenlijk alleen nog kn filters. Maar vandaar dat ik er ook bij zet dat ik verwacht dat deze dyno nogal positief afgesteld is. Was dit jaar een keer bij ten-Kate op zo'n open dag. Twee maten zijn toen ook op de dyno geweest met een Rsv1000r, die hadden 132 en 137 pk.

Denk dat je idd gelijk hebt, hoor ook wel vaker dat er veel dyno's vrij positief zijn afgesteld. Zal wel iets met verkoopbaarheid te maken hebben O-)

Maar op zich zou je wel zeggen dat je alles bij mekaar tussen de 135-140 krukas pk's zou moeten redden. Met een dik koppel erbij is dat ook prima toch! :Y
 
Iemand (met PVM's) interesse in Brembo schijven ?
full
 
Vanmiddag even de randen van het scharnier kaal gemaakt zodat de lasser er gelijk mee aan de bak kan. Heb ook nog wat stuureinden van de MT die nog afgeslepen moeten worden zodat er een M6 draad in getapt kan worden voor aftermarket stuureinden. Zit in het stuur origineel een M15 draad in en zit nu te kutten met rubberen dopjes die die aftermarket dingen er in moeten klemmen. Heeft Honda toch wat snuggerder aangepakt. Donderdag of vrijdag even wegbrengen en dan gaan we het zien wat het gaat worden :)

Denk trouwens dat ik SPietje nog maar eens ga contacten voor een mooi snelsluitersetje voor de tank, hopelijk heeft hij die nog... :9

Honda HRC RC51 VTR SP1 SP2 quick releases for tank and seat | eBay
:W
Voor forumleden korting ;)
 
Ik alleen de tank graag... 👍🏼

Zadel heb ik al :)

Edit: Bestelling zal volgende maand worden ivm reparatie van 2 brandstof tanks... :/
 
Laatst bewerkt:
net voor de tt mijn voorvork er weer ingezet na het vervangen van mijn voorvorkkeerringen, nu helaas alweer speling op mijn balhoofd........
toch maar de lagers vervangen binnenkort
 
Even voor mijn interesse: wat maakt dat je PVMs nodig hebt voor deze schijven? Ik heb OEM schijven op mn PVMs.
Nou, het is eigenlijk andersom; voor mijn PVM's had ik andere schijven nodig. Met een andere offset. Dus dan zijn jouw PVM's (en die van Ghetto) anders dan mijn PVM's?
Ik heb de dubbele 3spaaks. Jullie de Yspaaks toch?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan