Telefoon op stuur motor

Zie ik in dit topic dus een geweldig Ram Mount voorbij komen,
voor op je rem potje..
Dacht 'HEEEE, das een goede, kent ik ook mijn navi weer op een goede plek kwijt"
wat gegoogol verder, netjes aan de prijs, en denk verder 'thuis maar meteen bestellen'.

Stap ik op de motor, rij het terrein af bij de baas, blik geworpen op het stuur -O- |(
rond rempotje :X

Dusssssss
Je hebt gezien dat dat mountje zes sleufjes heeft, zodat je op allerlei manieren kunt bevestigen? Als je even een duidelijke foto van de bovenkant van je potje maakt (dat toch ook wel met twee of drie schroefjes vast zal zitten?) met een liniaaltje erlangs of zo, dan wil ik best even kijken of het gaat passen.
 
9200000063490149.jpg


Zijn er ook die ervaring hebben met een hoesje als dit?
Het is bedoelt om de navigatie van de telefoon te kunnen gebruiken.
 
Heb ik ook een tijd mee gereden, werkt prima.. Wel kan het zijn dat je touch screen wat moeizamer reageert. En met het zonnetje op het scherm was het soms echt even goed kijken. Verder prima houder!


[afbeelding]

Zijn er ook die ervaring hebben met een hoesje als dit?
Het is bedoelt om de navigatie van de telefoon te kunnen gebruiken.
 
Heb ik over nagedacht... Maar X-Grip leek me handiger. En die laat me totaal niet in de steek. Zit echt als een huis, gaat nergens heen, zeker niet met dat rubberen spinnetje dat ze er tegenwoordig bijleveren.

Ja dat handige rubberen spinnetje, wat ik per ongeluk aan mn werkbank vastlijmde :z |( (en natuurlijk niet in 1 stuk er vanaf kreeg)
 
Beste MFers,

Een tijdje terug heb ik een (namaak RAM-)mount gekocht voor op het stuur van mijn BMW F650, zodat ik mijn telefoon op het stuur kon bevestigen en dus de tijd kon checken/google maps kon gebruiken voor navigatie. Ik had het eerder gezien op de YT kanalen van wat motovloggers (wat moet je anders met je vrije tijd :') ) en het leek me wel wat. Toen ik echter na een rit van +- 60 minuten thuis kwam en een foto/filmpje/snapchat wilde maken met mijn Honor 7, trilde de camera (zichtbaar en hoorbaar) en kon de camera niet meer focussen (bleef maar scherpstellen). Na een dag irritatie en een tijdsoverschot door vertraging bij de NS ben ik na wat gegoogle uitgekomen op een forum waar een enkeling het ook had ervaren na het monteren van zijn telefoon op het stuur. Ik besloot (redelijk random) om de bovenkant van mijn telefoon tegen een stalen kolom van station 's Hertogenbosch aan te tikken/rammen, en na één stevige tik was het probleem (wellicht tijdelijk) opgelost. :X

Ik ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen zijn die hun telefoon op het stuur monteren en of er meer mensen soortgelijke problemen hebben ondervonden.
Zelf heb ik mijn telefoon erna niet meer op het stuur gemonteerd omdat ik toch bang ben dat er iets permanent kaduuk gaat.

Gegroet!

Disclaimer: Telefoon op eigen risico tegen stalen kolom aan rammen.

Ik heb een mount van Quadlock gekocht voor de Iphone 7.
Moet zeggen erg tevreden over! Wel iets duurder dan de andere sets de case + mount kostte ongeveer 80 euro.

21317704_1689433584423914_9187057063753212881_n.jpg

21369302_1689433581090581_3361680542110517270_n.jpg

21317772_1689433587757247_1895688116505237396_n.jpg
 
Je hebt gezien dat dat mountje zes sleufjes heeft, zodat je op allerlei manieren kunt bevestigen? Als je even een duidelijke foto van de bovenkant van je potje maakt (dat toch ook wel met twee of drie schroefjes vast zal zitten?) met een liniaaltje erlangs of zo, dan wil ik best even kijken of het gaat passen.


:t
Dat je mee denkt, maar nope gaat niet passen.
Is 'draadop' met klein borgmoertje+vasthoudplaatje aan de zijkant.


Maar goed dat ik nog niets besteld heb iig.
Ga gewoon weer verder verzinnen. Als laatste alternatief kan er altijd nog een in/op
de kroonplaatborgmoerdingie O-)
 
:t
Dat je mee denkt, maar nope gaat niet passen.
Is 'draadop' met klein borgmoertje+vasthoudplaatje aan de zijkant.


Maar goed dat ik nog niets besteld heb iig.
Ga gewoon weer verder verzinnen. Als laatste alternatief kan er altijd nog een in/op
de kroonplaatborgmoerdingie O-)

Mocht je op zoek zijn naar een goed bevestiging dan kan je altijd even langsrijden bij een winkel van waypoint, die verkopen ook de meeste onderdelen van RAM mount. (Er zit vast wel zo'n winkel bij jou in de buurt)
 
Ik heb een mount van Quadlock gekocht voor de Iphone 7.
Moet zeggen erg tevreden over! Wel iets duurder dan de andere sets de case + mount kostte ongeveer 80 euro.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Waar heb je die quadlock vandaan? Kangem voor de prijs van €80 niet vinden.
Wel heel veel voor de fiets maar niet voor motor.
Via de website van quadlock ben je snel over de €100 kwijt.
 
Waar heb je die quadlock vandaan? Kangem voor de prijs van €80 niet vinden.
Wel heel veel voor de fiets maar niet voor motor.
Via de website van quadlock ben je snel over de €100 kwijt.

Hoi,

Deze: Motorcycle - Handlebar Mount
I.c.m. deze: Case - All iPhone Devices

Toen ik bestelde was er een 10% discount code. Kwam ik op 80 uit inclusief verzenden.
Mind you: dit is zonder de 'regenponcho', de Iphone 7 is al waterdicht van zichzelf =) dus dat scheelde weer.

Succes :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan