Honda Hornet Forum Deel 21

Nee hoor bij mij niet meer
Is ruimte genoeg ergens anders onder zadel
Beugelslot,abus schijfremslot,navigatie in een mapje,bagagenetje,deels ingevuld schadeformulier,usb splitter,klem voor op stuur,GSM houder.... Klein spuitbusje met sop voor vizier....zacht doekje,etc
Ruimte zat met beetje puzzelen.


Heb je daar een foto van?
 
Nee hoor bij mij niet meer
Is ruimte genoeg ergens anders onder zadel
Beugelslot,abus schijfremslot,navigatie in een mapje,bagagenetje,deels ingevuld schadeformulier,usb splitter,klem voor op stuur,GSM houder.... Klein spuitbusje met sop voor vizier....zacht doekje,etc
Ruimte zat met beetje puzzelen.

Daar ben ik jaloers op :)

In de ene zijkap kan net een veiligheidsvestje. En dan heb ik nog een "vakje" voor het gereedsschapsetje. Voor de rest echt geen ruimte om dingen kwijt te kunnen. Vandaar dat ik een beugeltje moest maken om mijn 12v aansluiting te kunnen monteren. Zit nu naast mijn accu.
 
Heb je daar een foto van?
Ja hoor zie hier...
full
 
@black wasp; haha jeus, ik kreeg never nooit zoveel troep in de buddy =P

@maartendw14; mooi kleurtje ook, zie je ze niet veel van met dit model!


Tevens zoals sommige weten is die van mij totalloss dus heb nog wat onderdelen over die ik ooit vervangen heb voor custom spul;

Voor de liefhebber heb ik nog wel een powercommander V + quickshifter liggen. Ooit afgesteld op een compleet Arrow systeem door Ahnendorp tuning.

Tevens nog een hoop originele meuk; stuur, spiegels, knipperlichten, rem/koppelings hendel, originele uitlaat + bochtensysteem

Mocht iemand hier interesse in hebben laat 't maar weten :t
 
Laatst bewerkt:
Beste hornet bezitters,
Kunnen jullie mij aangeven wat de voor en na-delen (delen die vaak kapot gaan) van de hornet uit 2008-2012 zijn?!
Bij voorbaat dank
 
Beste hornet bezitters,
Kunnen jullie mij aangeven wat de voor en na-delen (delen die vaak kapot gaan) van de hornet uit 2008-2012 zijn?!
Bij voorbaat dank


Algemeen blijft de motor gaan, echter bij langdurend stilstaan kunnen de stationeer sproeiers verstopt raken en loopt de motor niet mooi van stilstaan naar wegrijden
 
Tevens nog een hoop originele meuk; stuur, spiegels, knipperlichten, rem/koppelings hendel, originele uitlaat + bochtensysteem
Zijn de 2010 knipperlichten hetzelfde als de 2007?
En heb je toevallig ook nog de remschijven?

Grtz

Zijn de prijzen van Hornets trouwens gestegen? 2007 modellen zie ik op MP staan voor hogere prijzen dan toen ik de mijne 4 jaar geleden kocht.
 
Laatst bewerkt:
Zijn de 2010 knipperlichten hetzelfde als de 2007?
En heb je toevallig ook nog de remschijven?

Grtz

Zijn de prijzen van Hornets trouwens gestegen? 2007 modellen zie ik op MP staan voor hogere prijzen dan toen ik de mijne 4 jaar geleden kocht.

Heb nog originele knipperlichten van een 2008 model liggen 4 stuks. Als het goed is identiek aan de 2007 versie. Heb ook nog een dashboard cover liggen (of hoe het ding ook heet). Voor 2 biertjes en kosten opsturen ben je de man. Of je moet ze in noord Limburg willen komen halen
 
Zijn de 2010 knipperlichten hetzelfde als de 2007?
En heb je toevallig ook nog de remschijven?

Grtz

Zijn de prijzen van Hornets trouwens gestegen? 2007 modellen zie ik op MP staan voor hogere prijzen dan toen ik de mijne 4 jaar geleden kocht.
Het valt mij ook op dat er veel geld voor gevraagd wordt. Misschien omdat het naked-genre aan populariteit wint? Gokje van mijn kant hoor..
 
Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje mee op dit forum en ben sinds kort op zoek naar mijn eerste motor. Vandaag proefrit gemaakt op een Honda CB600 Hornet uit 2003 met 40K op de teller. Reed super, alle “standaard” checks uitgevoerd en de koppeling, remmen etc. leken allemaal in orde. Kettingset kan nog even mee maar moet wellicht volgend seizoen wel gewisseld worden.
Echter na een stukje te hebben gereden merkte ik twee puntjes op, waar jullie me wellicht bij kunnen helpen:

1.) Bij lage toeren (dus stapvoets in woonwijk in 1e versnelling) lijkt de motor af en toe wat te stotteren, dit is enkel hoorbaar dus niet voelbaar in toeren o.i.d. (Hopelijk begrijpen jullie me). Nu zit er wel een aftermarket uitlaat op, kan het hier mee te maken hebben?

2.) Bij warme motor leek de motor heel af en toe stilstaand stationair en ook bij lage toerentallen een tik in de motor te hebben, welke verdween na harder te gaan. Ik las veel over de NAKS maar als ik hier filmpjes over opzoek lijkt dit constant te zijn en deze tik lijkt enkel af en toe aanwezig te zijn.

Zijn dit punten om me zorgen over te maken of flinke kostenposten? De motor kan ik voor een goede prijs krijgen en de uiterlijke staat is goed. Tevens de overige technische delen (remmen, vering, pakkingen etc) zagen er goed uit.

Ben benieuwd naar jullie reacties, want wellicht wil ik morgen de motor alsnog ophalen.
 
Na een tijdje meegekeken te hebben dacht ik laat ik mij
eens voorstellen. Ik ben christian en heb nu nu ongeveer anderhalve maand mijn rijbewijs en rijd momenteel een hornet uit 2000 met kuip. Tot nu toe vind ik het een geweldige motor om mee te oefenen en wat ik verwacht is het een motor waar ik nog lang plezier aan kan beleven.
 
Hoi mensen mijn Hornet van 2006 met Akrapovic mag weg voor een zacht prijsje ivm inruil.

Zit te denken aan 2900 moet hij wel op korte termijn weg.

Graag pb bij interesse.

Is een unieke uitvoering, gespoten in citrinschwarz en helemaal strak gemaakt.
 
Ik sta nog steeds met foto in de OP, maar ik heb die motor niet meer. Ik rij nu een super tenere.
Ik zag overigens dat de hornet in september opnieuw op kenteken is gezet, dus misschien meldt de nieuwe eigenaar zich nog.
 
Hoi ik wil een breder stuur plaatsen op mijn Hornet 04
Weet iemand hoe je het stuur houder eraf krijgt? De vier bouten zijn eruit, echter het stuur zit nog muurvast.
 
Hoi ik wil een breder stuur plaatsen op mijn Hornet 04
Weet iemand hoe je het stuur houder eraf krijgt? De vier bouten zijn eruit, echter het stuur zit nog muurvast.
Hard trekken! Of even voorzichtig wrikken met een schroevendraaier om de clamp eraf te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan