Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Helaas heb ik nog geen tijd gehad voor een filmpje.. ben net terug van 3 dagen Ierland en morgenvroeg staan 3 dagen Luxemburg op programma.. Ik zal mijn best doen komende week er tijd voor vrij te maken :)

Dat zijn wel de betere redenen *D
Ik moet het doen met morgen 1 dagje gelderland ritje, maar wel incl bbq *O*
 
TOP GsxrEd, gave actiefoto's, bedankt! 8-)

dFxtja5.jpg
 
Stil hier....
Ik zou graag eens willen weten of er nog meer mensen zijn die de route nog eens willen rijden? Ik heb hem helaas moeten missen, maar zou hem graag toch eens gaan rijden. Nog meer vrijwilligers?
 
Stil hier....
Ik zou graag eens willen weten of er nog meer mensen zijn die de route nog eens willen rijden? Ik heb hem helaas moeten missen, maar zou hem graag toch eens gaan rijden. Nog meer vrijwilligers?

ik ben hier zeker vrijwilliger voor, echter snap ik ook wel dat ze de route niet zomaar aan iedereen afstaan.
 
Ik had half met de Patatboer besproken deel twee nog een keer te gaan rijden, maar als het effe kan na een droge periode. Het alternatief is dat ik de KTM meeneem, maar da's niet echt allroad.
 
Ik had half met de Patatboer besproken deel twee nog een keer te gaan rijden, maar als het effe kan na een droge periode. Het alternatief is dat ik de KTM meeneem, maar da's niet echt allroad.

Idd, maar wat detox zegt, liefst na een droge periode ;-) Voor mij is nu het seizoen echt voorbij. De KTM staat te koop, en dus gepoetst onder een dekentje te wachten op een nieuw baasje.

Deel 2 gaan we zeker nog een keer rijden, wat mij betreft in het voorjaar?
 
Ik had half met de Patatboer besproken deel twee nog een keer te gaan rijden, maar als het effe kan na een droge periode. Het alternatief is dat ik de KTM meeneem, maar da's niet echt allroad.
Ik heb de KTM op blubberbanden staan (lees: volle nop), dus als het redelijk vriendelijke paden zijn kan ik ook rijden als het natter geweest is.
Zelf kom ik uit Best, ik weet niet of de route hier langs komt, dan kan ik hem hier oppikken/starten.

Is het de bedoeling om de route nog een keer op zaterdag te rijden? Misschien is het handig om dan vast een datum te prikken en dan te kijken wie er mee kan.
 
Ik had half met de Patatboer besproken deel twee nog een keer te gaan rijden, maar als het effe kan na een droge periode. Het alternatief is dat ik de KTM meeneem, maar da's niet echt allroad.
Ik heb geen ander alternatief als een KTM 690... denk wel dat die beter uit verf komt nu dan een dikke 1000cc met allroadbanden ofzo...
 
pfff noppenbanden ik heb de route gereden op pure straatbanden met weinig profiel meer en dat heb ik overleefd met 0 valpartijtjes . maar nu zijn ze wel echt slick geworden dus eerst maar nieuwe sloefjes bestellen.
 
Ik ga ook graag mee. Blubber of droog maakt mij niet uit, noppen rij ik sowieso. Liefst ergens komend voorjaar. Mijn rallymotor is voor deze winter al in onderhoud.
 
Lijkt mij erg leuk om hem alsnog met een groep te rijden kom zelf uit noord holland dus zal er niet snel weer komen. Van het voorjaar lijkt me dan idd en betere periode ook ivm de temperatuur, regen maakt mij niet zo veel uit.
 
Ik heb de KTM op blubberbanden staan (lees: volle nop), dus als het redelijk vriendelijke paden zijn kan ik ook rijden als het natter geweest is.
Zelf kom ik uit Best, ik weet niet of de route hier langs komt, dan kan ik hem hier oppikken/starten.

De route komt niet langs Best, we zijn de andere kant opgegaan, richting Sint Hubert e.o.

Verder heb ik veel zandpaadjes gepakt hier in Schijndel, sommige goed begaanbaar en andere wat 'uitdagender' (straat Hoefje bijvoorbeeld, zie de foto's met de achterbruggen diep in de blubber).

Voor jouw vergelijking; rij straks even naar de Ploegstraat in Best, rij deze uit tot aan het spoor en sla daar rechts af. Beetje zulke zandpaadjes dus ;)

Ikzelf ben even motorloos, de GSXR ligt uit elkaar en deze ga ik weer in elkaar sleutelen deze winter. Mocht ik de komende maanden weer in het bezit komen van een allroader dan ga ik natuurlijk graag mee in het voorjaar!
 
De route komt niet langs Best, we zijn de andere kant opgegaan, richting Sint Hubert e.o.

Verder heb ik veel zandpaadjes gepakt hier in Schijndel, sommige goed begaanbaar en andere wat 'uitdagender' (straat Hoefje bijvoorbeeld, zie de foto's met de achterbruggen diep in de blubber).

Voor jouw vergelijking; rij straks even naar de Ploegstraat in Best, rij deze uit tot aan het spoor en sla daar rechts af. Beetje zulke zandpaadjes dus ;)

Ikzelf ben even motorloos, de GSXR ligt uit elkaar en deze ga ik weer in elkaar sleutelen deze winter. Mocht ik de komende maanden weer in het bezit komen van een allroader dan ga ik natuurlijk graag mee in het voorjaar!
Dat ziet er goed uit!
Ploegstraat is mij (uiteraard) bekend.
Zelf ben ik opgegroeid Boskant/Sint-Oedenrode en heb jaren in Schijndel op school gezeten, dus deze hoek ken ik ook vrij aardig. De zandpaadjes weet ik alleen niet echt te vinden, laat staan er een hele route van te maken... vandaag de interesse om dit gezamenlijk te doen.
 
stiekum hoopte ik dat de filmpjes van hookski geplaatst zouden zijn ..... -O-

dat hopen we allemaal... we blijven gewoon geduldig wachten :Y

@ hadden op het terras nog een gesprekje over de OTR... ik heb een 350 exc genomen, thx voor de adviezen :-)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er liefhebbers om mee te gaan eind september? (21 tm 23 sept)
Ik ga de Cathare mototrail doen. 3 daags All/offroad evenement in zuid west Frankrijk. In de buurt van Carcassonne.
Camping, ontbijt en avondeten zijn inbegrepen.
Kijk op www.cocoricorando.fr
 
dat hopen we allemaal... we blijven gewoon geduldig wachten :Y

@ hadden op het terras nog een gesprekje over de OTR... ik heb een 350 exc genomen, thx voor de adviezen :-)

Zouden de filmpjes ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit nog online komen... :z :z :z O-) O-) O-)
 
Zouden de filmpjes ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit nog online komen... :z :z :z O-) O-) O-)

Ed heeft me een PB gestuurd over het uitblijven van de filmpjes.. ik heb hierop gereageerd:

Oef, ja.. dat heb ik nog wel.. is niks meer van gekomen na de rit vanwege drukte met werkzaamheden, en tussen Kerst - Oud/Nieuw helaas ook niet. Excuus hiervoor.

Eerlijk gezegd al even niet meer aan gedacht.

Als er iemand is die de opnames wil samenvoegen [en editen] tot een filmpje dan vind ik dat prima, ben bang dat ik er de eerstkomende tijd nog geen mogelijkheid voor heb.

Mocht iemand dan een USB stick hebben dan kan ik ze er wel opzetten en opsturen.


Dus wanneer er een gegadigde is om er een filmpje van te maken.. anders ben ik bang dat het nog even kan duren... [juni of juli]

Mea culpa,

Menno
 
Ed heeft me een PB gestuurd over het uitblijven van de filmpjes.. ik heb hierop gereageerd:

Oef, ja.. dat heb ik nog wel.. is niks meer van gekomen na de rit vanwege drukte met werkzaamheden, en tussen Kerst - Oud/Nieuw helaas ook niet. Excuus hiervoor.

Eerlijk gezegd al even niet meer aan gedacht.

Als er iemand is die de opnames wil samenvoegen [en editen] tot een filmpje dan vind ik dat prima, ben bang dat ik er de eerstkomende tijd nog geen mogelijkheid voor heb.

Mocht iemand dan een USB stick hebben dan kan ik ze er wel opzetten en opsturen.


Dus wanneer er een gegadigde is om er een filmpje van te maken.. anders ben ik bang dat het nog even kan duren... [juni of juli]

Mea culpa,

Menno

Ha Menno,

Als je ze even in een winzip zet, en me dat bestand via wetransfer stuurt, dan draai ik wel even wat in mekaar, is zo gebeurd.

Mail staat in mn profiel / PB.

Gr, Frietboer
 
Terug
Bovenaan Onderaan