Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Deze mag in de OP bij de allochtonen

full


S1000RR mag eruit
 
Laatst bewerkt:
strakke kawa Ruud :t

Ik vandaag nog wat goodies voor de GSX-R besteld, kon het niet laten.
GB racing covers, translogic quickshifter en een ander ruitje :)
Bijna zelfde als wat op mijn lijstje staat :P
Heb de koppelingscover beschadigt bij transport naar mettet riem die heeft de verf er voor een groot stuk afgewreven -O- denk dat ik voor carbon covers ga.
Quickshifter wou ik eigenlijk niet echt maar oude blessure waar ik eerst eigenlijk geen last van had begint dit jaar wel erg te worden (kramp in linker hand bij veel gebruiken van de koppeling).
Ik gebruik eigenlijk altijd de koppeling dus quickshifter zou me de helft schelen en hopelijk zo minder snel kramp en pijn in linkerhand oud worden -O- :P

Heb nu al bandjes besteld ook voor volgend jaar zijn onlangs opgeslaan en vrees dat het er niet goedkoper op word 650€ voor 3 achterbandjes B|
 
Mooie motor Ruud :9 :t

Jij blijft ook bezig John.......... net als ik btw _O- Nice goodies 8-) :t

Heb ook een quickshifter gekocht maar dan eentje van dynojet die kon zo plug en play in de powercommander.

Wilde eigenlijk een translogic quickshifter maar was dan 490 euro duurder uit.

Kreeg ook een lamme hand van de koppeling DafalganHooligan :( Nu is het een automaat geworden :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
strakke kawa Ruud :t

Ik vandaag nog wat goodies voor de GSX-R besteld, kon het niet laten.
GB racing covers, translogic quickshifter en een ander ruitje :)

Thxs John, GB moto covers is mooi spul, had ze op de S1000RR ook, quickshifter is voor mij ook een must, krijg ook die verkramping in mijn linkerarm bij veel koppelen, zal de leeftijd zijn :X
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik voor translogic ga hm plus en translogic intellishift zijn ongeveer zelfde van prijs.
Bende ouwe mannen hier allemaal pijn-krampen-artrose patienten :+
Klopt ja, HM< plus hem ik al eens gehad op de circuit 600.
Werkte goed maar over de translogic lees ik ook veel goede dingen en is per versnelling in te stellen als het goed is.

Misschien dat dat bij de HM plus nu ook gaat ? die ik had is van 6 jaar terug denk ik.
 
Mooie motor Ruud :9 :t

Jij blijft ook bezig John.......... net als ik btw _O- Nice goodies 8-) :t

Heb ook een quickshifter gekocht maar dan eentje van dynojet die kon zo plug en play in de powercommander.

Wilde eigenlijk een translogic quickshifter maar was dan 490 euro duurder uit.

Kreeg ook een lamme hand van de koppeling DafalganHooligan :( Nu is het een automaat geworden :+ _O-

Translogic en HM etc zijn idd niet goedkoop, staan wel bekend als de betere QS's.
Van dynojet weet ik niet zoveel maar zullen ook wel prima zijn :)

Ja je blijft bezig he, had me voorgenomen om niet teveel te kopen.
Ik spreid het nu wat meer uit over de jaren dan blijft het leuk ;)
 
Deze mag in de OP bij de allochtonen

[afbeelding]

S1000RR mag eruit

Helemaal goed, ga ik doen!

Zijn er nog meer mensen met aanpassingen voor in de OP, dan neem ik t allemaal mee? Excuses, ben de laatste tijd erg druk, dus ben er niet aan toegekomen!

(edit: laatste 8 pagina's doorgelezen, alle OP wijzigingen doorgevoerd denk ik :W )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een healtech qs van de eerste generatie maar werkt uitstekend.

Maatje van mij heeft de tweede generatie met intelligent op zijn big bang R1 en ook zeer tevreden.
 
Beste mensen, na het inruilen van mijn gixxer heb ik nog twee dingen over die wegmogen. Helaas past de paddockstand van suzuki niet op de street triple. De bobbins zitten veel hoger en daardoor komt ie niet omhoog :')

En ik heb nog een seatcover liggen. Deze is beschadigd omdat de cover van een schuurkastje is gevallen en tussen t kastje en de muur is gevallen. Om het netjes te krijgen zou je moeten schuren en opnieuw spuiten of wrappen. Misschien handig als reserve onderdeel voor circuitrijders?

Bij interesse graag een PB :)
 
Die healtech onderbreekt alleen de vonk en niet de inspuiting..
Oftewel is dat wel slim..

Het gaat soepel dus zie niet zo'n bezwaar en geen onsteking is geen kracht op het blok en het gaat boterzacht merendeel van de tijd.
Ik vraag mij af hoe het bij nieuwe auto's werkt. Die hoor ik ploffen bij overgaan naar volgende versnelling met volgens mij een dsg bak.
 
Laatst bewerkt:
Meeste quickshifters onderbreken enkel de inspuiting of de ontsteking.
De HM+ die ik heb gehad, de bazzaz en straks de translogic ook weer.

Als de kracht van de bak is dan is het voldoende volgens mij.
De S1000RR die ik heb gehad plofte behoorlijk nadat er een open uitlaat op ging, met de cat werd het geluid gesmoord.
 
Ik heb een healtech qs van de eerste generatie maar werkt uitstekend.

Maatje van mij heeft de tweede generatie met intelligent op zijn big bang R1 en ook zeer tevreden.
Oke :t als die goed werkt en naar je zin is dan is het prima.
Had wat research gedaan op YouTube en internet en zag dat de logitech bij iedereen wel in de smaak viel dus die gekozen, maar over de healtech lees je ook wel goede dingen :)
 
Meeste quickshifters onderbreken enkel de inspuiting of de ontsteking.
De HM+ die ik heb gehad, de bazzaz en straks de translogic ook weer.

Als de kracht van de bak is dan is het voldoende volgens mij.
De S1000RR die ik heb gehad plofte behoorlijk nadat er een open uitlaat op ging, met de cat werd het geluid gesmoord.


Goede keuze die translogic....wilde die ook hebben.

Ik heb nu gekozen voor de dynojet ( goedkoper) omdat die zo in de powercommander kon worden gestoken en werkt via de inspuiting.

Als het goed is nu lekker knallen dan *D
 
Meeste quickshifters onderbreken enkel de inspuiting of de ontsteking.
De HM+ die ik heb gehad, de bazzaz en straks de translogic ook weer.

Als de kracht van de bak is dan is het voldoende volgens mij.
De S1000RR die ik heb gehad plofte behoorlijk nadat er een open uitlaat op ging, met de cat werd het geluid gesmoord.

S1000RR quickshifter in combinatie met een full system is echt geweldig met die klappen bij het schakelen, is eigenlijk het enigste wat ik mis van de beamer,
SP Syncrotech schijnt ook voor de prijs een goede QS te zijn, misschien wat voor de ZX10R
 
Laatst bewerkt:
S1000RR quickshifter in combinatie met een full system is echt geweldig met de klappen, is eigenlijk het enigste wat ik mis van de beamer,
SP Syncrotech schijnt ook voor de prijs een goede QS te zijn, misschien wat voor de ZX10R


Ken iemand die heeft ook de SP Syncrotech gehad hij was vol lof erover Ruud.
 
Goede keuze die translogic....wilde die ook hebben.

Ik heb nu gekozen voor de dynojet ( goedkoper) omdat die zo in de powercommander kon worden gestoken en werkt via de inspuiting.

Als het goed is nu lekker knallen dan *D
Ik denk dat dat mee gaat vallen, als die de inspuiting onderbreekt heb je geen/minder onverbrande brandstof, als de ontsteking wordt onderbroken en de inspuiting doorgaat dan heb je wel even onverbrande brandstof die de uitlaat ingaat en daar zal onsteken.

Misschien valt het mee :)

Knallen is een leuk effect maar de werking staat bij mij op 1, dan maar geen knallen ;)
 
S1000RR quickshifter in combinatie met een full system is echt geweldig met die klappen bij het schakelen, is eigenlijk het enigste wat ik mis van de beamer,
SP Syncrotech schijnt ook voor de prijs een goede QS te zijn, misschien wat voor de ZX10R
Klopt, dat werkt verslavend he.

Geluid van de beemer is echt super, zelfs origineel is het inlaatgeluid ook gaaf.
Dan hoor je de QS niet goed maar het geluid is :t
 
Zie ook alleen maar positieve reviews Willem, en de bekende ploffen bij het opschakelen,



En rete snel ;)

Met optie Launch Control, Pit Lane Limiter.

Heb maanden geleden al contact gehad met SP of dat zij ook konden leveren voor een SRAD wat mogelijk was :t

De computers zijn allemaal hetzelfde enkel de kabels richting bougies verschilden.
 
Laatst bewerkt:
laatste circuitdagje op zolder was niet zo een succes...
Had er al 4 jaar niet meer gereden dus ken er de baan niet zo goed :N
1e sessie wat verstrooid kom de 3 of 4e ronde het laatste recht stuk op en ik was volgas in 4e versnelling aan het zoeken naar van die bordjes "150-"100 blijkbaar stonden die er niet aan de rechterkant |(
Tegen ik dat door had was die 1e bocht wel heel dichtbij.
Ben dus met vrij hoge snelheid de grindbak ingereden heb koppeling ingetrokken en zo recht mogelijk blijven rijden heb vrij ver in de grindbak gegaan maar op het laatste moment begon ik toch wat te zwalpen en ben ik toch nog van de motor af gegooid -O-

Wat pijn aan de knie en blauwe plekken en goed door mekaar geschud (kreeg ook de eerste seconden ff geen adem).
Motor oprapen in grindbak is ook niet zo makkelijk is me uiteindelijk wel gelukt en ben zo zelf terug de paddock in gereden (stukje spookrijden :P )
Schade aan de motor kuipen beschadigt links en beetje lakschade aan voetsteun-schakelpedaal cover van motor links. had een 1.56 op de laptimer staan.
Na een hoop stenen uit men onderkuip te halen en alles ff te checken banwenwarmers erop en klaar voor volgende sessie.

Die duurde maar een ronde of 5-6 door crash en kreeg ook al zwarte vlag voor geluid B| beste tijd 1.53
Na de middag sessie 3 (enige sessie die ik volledig heb gereden) alweer zwart dus dag was zoiezo over heb toen een 1.50.6 gereden en ging eigenlijk echt niet lekker remde te vroeg slechte lijnen etc mijn doel was 1.48 of sneller maar dat zat er niet in voelde me ook niet helemaal lekker na crash :P
Ben dan vroeg naar huis gegaan doe nooit geen zolder meer met originele uitlaten :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan