Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Oef kheb jullie teruggevonden😜

Vorige week nog eens de moto buiten gehaald....om een wielerrit te begeleiden |( en geloof me of niet das echt leutig🏍🏍🏍 en heftig. Er waren een 5tal morards die dit professioneel deden BK, en klassiekers begeleiden ed, de rest aangevuld met gewone motards zoals ik. Eigenlijk is het simpel, straatje afzetten toeristen laten voorbijrijden, fietsers terug inhalen en dan “geef maar gaaaaaaaaaze”(wegen zijn ondertussen verkeersvrij door andere motards” lang geleden dat ik nog zo eens doorgereden heb op gewone banen :]
In totaal een 300km gereden.
Tijdens de rit wel platte band gehad, die pro mannen maakten er geen problemen van, prop er in aan de compressor (die bmw mannen hebben echt een halve garage bij 👍) en verder gereden een week later staat band nog steeds op druk. Voor openbare weg geen probleem zeggen die mannen circuit zouden ze niet aanraden maar dat ben ik ook niet meer zinnens.
Iemand hier ervaring mee ?
 
Laatst bewerkt:
Zo ziet het er uit, mijne maat die der wel wa ervaring in heeft zegt dat hij daar op die plaats zelfs nog trainingen met gereden heeft op circuit.....
Het gevaar komt als de band verslijt en dun zou worden....geen gevaar dus bij mij want de textiel zal er al doorkomen in het midden als hij daar nog nieuw is _O-
full
 
Zo ziet het er uit, mijne maat die der wel wa ervaring in heeft zegt dat hij daar op die plaats zelfs nog trainingen met gereden heeft op circuit.....
Het gevaar komt als de band verslijt en dun zou worden....geen gevaar dus bij mij want de textiel zal er al doorkomen in het midden als hij daar nog nieuw is _O- [afbeelding]

Zou mij daar geen zorgen in maken. En zolang uwe band nog te goed is om weg te doen mee blijven rijden.
 
Geen ervaring met een prop in de band, maar ik zou hem dan weer wel vervangen, gewoon om zeker van m'n band te kunnen zijn.
Ik rij dan ook niet al te vaak rustig :+
 
Geen ervaring met een prop in de band, maar ik zou hem dan weer wel vervangen, gewoon om zeker van m'n band te kunnen zijn.
Ik rij dan ook niet al te vaak rustig :+
Ik rij ook ni echt rustig maar het is nu ook niet dat de band op enkele seconden zal leeglopen denk ik...de band zit er nog geen 600km op denk ik tzou wel zonde zijn om hem weg te gooien ....
 
Dat zult ge wel voelen ja ^^

Zijt ge er een beetje tevreden van of staat hij volgende week al te koop? :+
 
Spijtig maar toch proficiat :t

Voor de juiste prijs zijn zo'n moto's wel snel verkocht denk ik. Zeker als ge komt kijken en ge een factuur van 1.5k kunt voorleggen die juist is gedaan _O- _O-
 
Tingels :W Ik kwam hier enkele keren het woord Thruxton tegen. Hoog tijd dus om een fotootje te posten van mijn nieuw lief. Rijdt super! Ondertussen kortere nummerplaathouder geplaatst en 2000 km op de teller. :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan